Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 21:56

Ja winkelen in Zwolle en daarna daar sushi eten. En :') :') waarschijnlijk daarna bij mijn ouders slapen zodat we allebei aan de wijn kunnen. Dus dat is niet iets wat we volgende week al gaan doen, maar over een tijdje.

Wat leuk Pascalle! Maar jeetje, twee uur is wel ver zeg! Ik vond het uur enkele reis van vorige toestand al een eind.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 21:58

Jeetje waar trekken jullie die mannen vandaan joh :') Ik ben al blij als er iemand wat tegen me zegt of tegen me terugpraat als ik een berichtje stuur, maar misschien is die foto van mij op mijn motor en bij het paard wat teveel om te verwerken voor de meeste mannen :P Ben ook altijd erg blij met een match :') Want die heb ik nooit hahaha!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:05

MarlindeRooz schreef:
Exitium schreef:
Even naar Zwolle voor een frietje.. :')

Ze ging winkelen in Zwolle zei ze! :D

En wij mogen geen friet eten? :P

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:18

Ik trek alleen maar rare kerels aan. Laatst zitten appen met een jongen die al binnen een dag begon van: als ik naast je wakker word... En hij vond dat we zoveel gemeen hadden zoals bijvoorbeeld lezen, maar toen ik vroeg wat voor schrijvers ie graag las wist hij er geen een te noemen. :') Zodra ik 5 minuten niet reageerde zei hij dingen als: wat ben je stil? of hij kwam aan met: ik verveel me. Ja dus? ik ben je entertainer niet. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:23

:') :') :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:28

Berdien wat heerlijk <3 wil ik oook!

Ik vind bijna niemand echt sexy en ik val niet eens op knap :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:30

Ik vind mijn man echt zo sexy, mijn god. Als hij zijn haar losgooit en zijn bril niet draagt... Lordilord!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:32

Haha Lee :D

Ik werd vannacht wakker, draaide me om en dacht 'oh my.' Zo zoetsappig :') Zelfs na een nacht zonder slaap doe ik nog aardig tegen hem. HELP :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:33

Ik wil ook iemand die ik sexy vind!! Lijkt me zo fijn. En ik ben zo jaloers als anderen hun man zo sexy vinden, vooral als ik die man dan totaal niet sexy vind (9/10 gevallen :+ ). Ik wil ze ook gewoon sexy kunnen vinden :( _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:33

Mijn vriend liep afgelopen zaterdag strak in het pak <3 Ik heb altijd al de kriebels als hij me aankijkt, maar toen kon je me opvegen <3 Gelukkig mocht ik de hele dag tegen hem aankijken (oooh wat vervelend) <3 En mijn schoonmoeder maar heel de tijd zeggen "ooh staat hem wel mooi he" uhu uhu daar heb je helemaal gelijk in <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:34

Neem maar weer een modpauze Berdien <<) <<)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:37

Vriend en ik hadden het trouwens het weekend over de eerste indruk die we maakte tijdens het daten. Ik heb hem onbewust bijna gillend weg laten rennen :')
Ik heb roze hello kitty zonneschermen in mijn auto hangen, gewoon omdat het kan en omdat ik hello kitty cool vind. Hij dacht dus toen hij mij bij de auto zag dat ik kinderen had dus wilde hij wegrennen. Gelukkig heeft hij dat niet gedaan en rijd hij nu regelmatig super stoer met mijn roze hello kitty rond :))

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:39

Leuk Berdien! Klinkt allemaal leuk en veelbelovend!

Pascalle, jammer dat de reistijd 2 uur is. Maar als ie echt leuk is..dan is hrt het waard!

Mirthe, ik heb ook altijd types die óf meteen willen trouwen en voortplarten, of oneerbare voorstellen doen.

Weer terug in NL en nu even tinder stop. Italie was erg leuk, maar momenteel ook geen behoefte aan daten eigenlijk.
Mn laatste date blijft t overigens bij tijd en wijle toch nog eens proberen of ik niet toch nog interesse heb. Hij kan t niet bevatten denk dat we t erg leuk hadden, maar dat er voor mij niet meer gevoel bij zat denk ik.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:41

Haha dat mag niet Lee. En de vorige keer dat ik dat deed 'want dan meer tijd voor vriendjerelatiescharreltoestand' was het zo uit _O- _O-

#)

Ik heb helemaal niet snel dat ik denk 'oh my.' Maar bij hem... <<)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:43

_O-

Oke doe maar niet dan, deze klinkt echt heel leuk. Houd 'm maar.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 23:31

Minimus schreef:
Jeetje waar trekken jullie die mannen vandaan joh :') Ik ben al blij als er iemand wat tegen me zegt of tegen me terugpraat als ik een berichtje stuur, maar misschien is die foto van mij op mijn motor en bij het paard wat teveel om te verwerken voor de meeste mannen :P Ben ook altijd erg blij met een match :') Want die heb ik nooit hahaha!

Niks mis met een motor toch? Zou voor mij extra reden te zijn te liken ;)

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 23:32

Vorige week tijdens mijn vakantie alle 285 pagina's gelezen. Ja, echt waar, ik heb geen leven. Wat een heerlijke verhalen. Ik hoop echt dat jullie allemaal de liefde van jullie leven treffen. Zelf heeft mijn zusje al 2 jaar een succesvolle tinderrelatie. Hij kwam uit een moeilijke relatie en hebben elkaar alleen geliked omdat ze een gemeenschappelijke vriend hebben. Maar van het een kwam het ander en het duurde even voor hij het officieel durfde te maken (hij zat door zijn ex een beetje met een vertrouwenskwestie), maar ze konden ook echt niet zonder elkaar. Hij had al een eigen appartement en sinds een paar maanden wonen ze ook echt samen.
Zelf ben ik al tijden supernieuwsgierig naar Tinder enndan met name de vleeskeuring. En hoewel hartstikke bezet (al 7 jaar, waarvan 4 getrouwd), toch vanavond een account aangemaakt en alles naar links geswiped :P Heb ook in de omschrijving gezet dat ik bezet ben. Maar ik weet nu wel wat het is! Vleeskeuring valt op zich nog wel mee. Sommige profielen waren echt wel leuk. Was alleen even vergeten dat de afstand op max zetten in een grensgebied niet al te slim is. Voornamelijk Duitsers, 1 vrouw, geen idee waarom, en een oud-klasgenoot. Lol. Achja, avondje lol weer gehad. Account bestaat nog, maar ga er niets meer mee doen.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 07:45

Mirthe, oo zo'n claimerig type die dan meteen zegt dat je stil bent als je even niet reageert bahbah. Hard van wegrennen :P

Geryon, ik heb dat ook! Zat er net op de fiets nog aan te denken. Vooral van foto's op Tinder let je daar toch heel erg op ofzo. En ik vind ze dan gewoon niet zo snel knap... Ieder klein dingetje (groot voorhoofd, grote neus, een gek oor ofzo) knap ik al op af. Eigenlijk wil ik helemaal niet zo zijn! Want iemands uitstraling zie je niet op een foto, die zie je pas in 't echt mja... Afspreken doe ik dan dus niet als ik een foto krijg waarvan ik denk o jee.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 07:47

Deeskuh88 schreef:
Vorige week tijdens mijn vakantie alle 285 pagina's gelezen. Ja, echt waar, ik heb geen leven. Wat een heerlijke verhalen. Ik hoop echt dat jullie allemaal de liefde van jullie leven treffen. Zelf heeft mijn zusje al 2 jaar een succesvolle tinderrelatie. Hij kwam uit een moeilijke relatie en hebben elkaar alleen geliked omdat ze een gemeenschappelijke vriend hebben. Maar van het een kwam het ander en het duurde even voor hij het officieel durfde te maken (hij zat door zijn ex een beetje met een vertrouwenskwestie), maar ze konden ook echt niet zonder elkaar. Hij had al een eigen appartement en sinds een paar maanden wonen ze ook echt samen.
Zelf ben ik al tijden supernieuwsgierig naar Tinder enndan met name de vleeskeuring. En hoewel hartstikke bezet (al 7 jaar, waarvan 4 getrouwd), toch vanavond een account aangemaakt en alles naar links geswiped :P Heb ook in de omschrijving gezet dat ik bezet ben. Maar ik weet nu wel wat het is! Vleeskeuring valt op zich nog wel mee. Sommige profielen waren echt wel leuk. Was alleen even vergeten dat de afstand op max zetten in een grensgebied niet al te slim is. Voornamelijk Duitsers, 1 vrouw, geen idee waarom, en een oud-klasgenoot. Lol. Achja, avondje lol weer gehad. Account bestaat nog, maar ga er niets meer mee doen.

En je man weet ervan? Waarom het account laten bestaan als je er niets mee gaat doen?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:32

Ik heb wel van iedereen gelezen, maar weet niet precies meer wie wat gezegd heeft. Ik las wel over een hele geslaagde deed, heel fijn!!

Mijn date was eigenlijk ook best geslaagd! We hebben ergens wat gegeten en toen nog wat gedronken. Daarna ben ik naar een vriendin gegaan die mij nodig had, maar hebben we nog tot na twaalven geappt haha. We hebben eigenlijk jij nonstop zitten praten over van alles! Enige nadeel voor nu is dat hij iets kleiner is, maar dat zie ik maar gewoon even door de vingers haha.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:42

Yvankaxx schreef:
Ik heb wel van iedereen gelezen, maar weet niet precies meer wie wat gezegd heeft. Ik las wel over een hele geslaagde deed, heel fijn!!

Mijn date was eigenlijk ook best geslaagd! We hebben ergens wat gegeten en toen nog wat gedronken. Daarna ben ik naar een vriendin gegaan die mij nodig had, maar hebben we nog tot na twaalven geappt haha. We hebben eigenlijk jij nonstop zitten praten over van alles! Enige nadeel voor nu is dat hij iets kleiner is, maar dat zie ik maar gewoon even door de vingers haha.

Och, kleiner heeft ook zijn voordelen, kun je hem zo onder je arm meenemen als hij vervelend wordt :+

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:33

Blue_flower schreef:
En je man weet ervan? Waarom het account laten bestaan als je er niets mee gaat doen?

Tuurlijk weet hij dat. Hij heeft het zelf ook gehad. En zolang ik niet swipe, gebeurt er toch ook niets mee?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:35

jij kunt wel geswiped worden :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:37

Ah lekker boeiend, je weet toch waar je mee getrouwd bent. Ik zie er niet zoveel kwaad in, maar ik heb het laatst zelf ook gedaan :')

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:40

Dat is wel waar, niet aan gedacht. Dan gaat het inderdaad weer weg. Alhoewel het in de omschrijving staat, dus zou niet weten waarom iemand mij naar rechts zou swipen :P