Wat leuk Pascalle! Maar jeetje, twee uur is wel ver zeg! Ik vond het uur enkele reis van vorige toestand al een eind.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Minimus schreef:Jeetje waar trekken jullie die mannen vandaan johIk ben al blij als er iemand wat tegen me zegt of tegen me terugpraat als ik een berichtje stuur, maar misschien is die foto van mij op mijn motor en bij het paard wat teveel om te verwerken voor de meeste mannen
Ben ook altijd erg blij met een match
Want die heb ik nooit hahaha!
Deeskuh88 schreef:Vorige week tijdens mijn vakantie alle 285 pagina's gelezen. Ja, echt waar, ik heb geen leven. Wat een heerlijke verhalen. Ik hoop echt dat jullie allemaal de liefde van jullie leven treffen. Zelf heeft mijn zusje al 2 jaar een succesvolle tinderrelatie. Hij kwam uit een moeilijke relatie en hebben elkaar alleen geliked omdat ze een gemeenschappelijke vriend hebben. Maar van het een kwam het ander en het duurde even voor hij het officieel durfde te maken (hij zat door zijn ex een beetje met een vertrouwenskwestie), maar ze konden ook echt niet zonder elkaar. Hij had al een eigen appartement en sinds een paar maanden wonen ze ook echt samen.
Zelf ben ik al tijden supernieuwsgierig naar Tinder enndan met name de vleeskeuring. En hoewel hartstikke bezet (al 7 jaar, waarvan 4 getrouwd), toch vanavond een account aangemaakt en alles naar links geswipedHeb ook in de omschrijving gezet dat ik bezet ben. Maar ik weet nu wel wat het is! Vleeskeuring valt op zich nog wel mee. Sommige profielen waren echt wel leuk. Was alleen even vergeten dat de afstand op max zetten in een grensgebied niet al te slim is. Voornamelijk Duitsers, 1 vrouw, geen idee waarom, en een oud-klasgenoot. Lol. Achja, avondje lol weer gehad. Account bestaat nog, maar ga er niets meer mee doen.
Yvankaxx schreef:Ik heb wel van iedereen gelezen, maar weet niet precies meer wie wat gezegd heeft. Ik las wel over een hele geslaagde deed, heel fijn!!
Mijn date was eigenlijk ook best geslaagd! We hebben ergens wat gegeten en toen nog wat gedronken. Daarna ben ik naar een vriendin gegaan die mij nodig had, maar hebben we nog tot na twaalven geappt haha. We hebben eigenlijk jij nonstop zitten praten over van alles! Enige nadeel voor nu is dat hij iets kleiner is, maar dat zie ik maar gewoon even door de vingers haha.