Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:Echt iedereen die die tot nu toe gehad heeft vind die lekker die staan dan ook net als de Lotus flower and sandalwood iig weer op mijn bestel lijst het duurt nog even
Jamaican me nuts komt er ook vandaan en white lilac and rhubarb, Vintage Gardenia en wild bluebell ook die moeten gewoon allen sowieso weer besteld![]()
Ik bestel die trouwens hier
http://www.scentperfique.co.uk/
Als iemand denkt die geur spreekt me aan.
Baby splasch zal iig verdwijnen en whisky on the rocks ook die vind ik beiden niets om te blijven.
Iloveiswan schreef:Is goed volg je zowiezo op facebook
Ik zou morgen naar zwolle gaan maar dat gaat niet door, werd vanochtend vroeg gebeld of ik wou werken maar was vanacht en vandaag behoorlijk ziek. Nu iets aan het eten voor het eerst weer. Maar morgen wel werken dus geen zwolle en geen waxjes voor mij
Raja schreef:Broodjes met extra ingrediënten
vonneke schreef:Ik heb Autumn Romance van GC op de elektrische brander gelegd. Ik ben benieuwd! Mijn laatste blokje. Die is in het doosje al zo lekker!!
Vind het echt raar dat ik de geuren van WME niet ruik. Ik zit praktisch op de brander!
vonneke schreef:Ik heb Autumn Romance van GC op de elektrische brander gelegd. Ik ben benieuwd! Mijn laatste blokje. Die is in het doosje al zo lekker!!
Vind het echt raar dat ik de geuren van WME niet ruik. Ik zit praktisch op de brander!