Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 00:26

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 00:27

_classic schreef:
Ik wil niet weten hoe ze roken toen je ze weer vond haha!
Vind hoge ook veel minder lekker zitten en lopen als de lage, heb de hoge ook eigenlijk nooit aan.
Dat waren mijn eerste All Stars en niet mijn beste koop na de tijd, na een half jaar waren ze al wat kapot en ik kreeg er blaren van als ik ze een hele dag droeg :(

Ah vervelend! Ik krijg gelukkig geen blaren in all stars, maar hoor het vaker! Voor mijn voeten zijn ze echt perfect, heb nooit ergens last van gelukkig..

_classic

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 09:01

Met mijn lage heb er ook nooit last van, maar met die hoge wel. Heel vervelend.
Heb nu liever ook weer lage, lopen veel lekkerder.
Vind de lage ook echt hemels zitten, echt perfect haha.
Alleen krijg ik vaak na een hele dag er op lopen wel last van knieën, maar dat komt door mijn kieën zelf. :')
Die kunnen niet zo goed tegen platte schoenzolen.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 09:02

Ik ga vandaag naar de primark in arnhem dus ik ga dan even kijken naar schoenen :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 12:20

Ik heb ook lage all-stars en eigenlijk nooit blaren of problemen gehad. Zoals Classic wel zegt pijn maar bij mij aan mijn enkels, ook omdat ze niet goed tegen platte schoenen kunnen.

Ik had vorige week Uggs besteld op Zalando-lounge, waren vandaag binnen. Ik hoopte eigenlijk dat ik thuis was om ze in ontvangst te nemen maar helaas was moeder me voor. She was not amused met mijn 8ste paar winterlaarzen :+ En dan weet ze nog niet dat het 9e paar op weg is :o

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 13:54

Ik heb met mijn lage allstars de eeste dag altijd blaren! Daarna nooit meer last van!

Ik wil ook nog nieuwe sneakers. Zwarte allstars of nog heel iets anders. Twijfel twijfel.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 14:04

ik heb ook altijd blaren met die allstars :p daarom dus geen nieuwe allstars meer :n geef mij dan maar addidassen :o zitten heeeerlijk! of New-balance of welja.. gewoon bijna elke andere schoen :')! krijg ik tenmeenste geen halfjaar blaren van.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 14:11

Hoe veel ik ook van All Stars houd, ik kan er beter maar gewoon niet op lopen. Ze zijn te smal voor mijn type voet, als ik er een dag op loop doen mijn voeten naderhand erg veel pijn. Doe mij dan toch maar Vans :7

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 14:11

Zwarte Superstars zijn ook leuk! Ennze zitten ook heel lekker :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 14:55

Het fijne aan allstars vind ik dat ze alleen maar mooier worden als ze wat meer gedragen zijn. Daarnaast kan het overal onder eigenlijk. Vind ze onder jurkjes niet heel geslaagd, maar in de zomer met blote benen als je aan het stappen bent.. kan het best. Ik ben zelf ook gek op sneakers van Nike en adidas en zo, maar dat wordt zo snel lelijk/je ziet zo snel dat het gedragen is, en dan vind ik het mooie er alweer vanaf eigenlijk. :=

Vans heb ik extreem veel gedragen, maar heb nu nog een paar lage rode staan die ik maar 5x heb gedragen sinds ik ze heb gekocht 1.5 jaar geleden. Maar zit er toch aan te denken om de authentics vulcanized black weer een keer te kopen, die heb ik echt letterlijk gedragen tot ze tot op de draad versleten waren. <3

Afbeelding
Vind deze ook heel leuk, en die zijn in de sale nu maar 35 euro. }>

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 15:19

Komen weer leuke outfits/aankopen voorbij! :D

Ik hou ook echt van all stars, gelukkig ook nooit last van blaren oid. Ze zitten top en combineren is inderdaad niet moeilijk.
Op mijn verlanglijstje staan ook nog de zwarte all stars met zwarte zool. :)) Verder heb ik eigenlijk ook al wel een aantal all stars, maar krijg er geen genoeg van haha.

Laatst ook weer mijn streepjes collectie uitgebreid met weer 2 shirts met streepjes. :=
Verder nog een leuk legergroen blouseje bij de H&M en een grijs truitje bij de Zara, kan ze alleen beide niet vinden op de websites.

Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 15:30

Leuke aankopen weer allemaal!

Ik droeg ook heel vaak Allstars, helaas heb ik een botvergroeiing in mijn hak, nu geven Allstars te weinig steun en gaat het snijden ;(

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 16:53

_mexx_lady_ schreef:
Zwarte Superstars zijn ook leuk! Ennze zitten ook heel lekker :D

Ik heb ook zwarte Superstars, ben er zo ontzettend blij mee! Mijn beste koop van heel 2015 _/-\o_

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 16:57

Amen to Superstars <3. Ik heb net mijn tweede paar binnen, navy suède en ik ben verliefd <3. Ze zitten gelijk zó lekker!

Allstars vind ik dan weer niets, passen niet bij mijn stijl. Bij anderen vind ik ze vaak heel leuk :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 16:59

Ik wil dezeeee <3
Afbeelding

Maar ik wil ook nog een nieuwe lens, een nieuwe stijltang, twee vakanties... O:)

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 18:48

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 22:42

_classic schreef:
Iets anders dan schoenen, ik heb vorige zomer een neon roze bikini top gekocht: http://www.hm.com/nl/product/87560?article=87560-A. En nu zoek ik er een neon roze broekje bij in dezelfde roze tint / kleur.
Ik heb er toen dit broekje bij gekocht: http://www.hm.com/nl/product/56827?arti ... le=56827-A maar die was iets te oranje rozig, en totaal niet dezelfde kleur.

Weet iemand waar ik een roze bikini broekje kan vinden die waarschijnlijk wel dezelfde kleur en tint heeft? :o

Misschien bij de hema? Ik vind het altijd leuk om opvallende bovenstukjes te kopen, maar ik hou niet van broekjes met printjes enz. Dus vaak koop ik dan het bovenstukje en haal broekjes bij de hema ;)

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:26

DewiRox schreef:
_classic schreef:
Iets anders dan schoenen, ik heb vorige zomer een neon roze bikini top gekocht: http://www.hm.com/nl/product/87560?article=87560-A. En nu zoek ik er een neon roze broekje bij in dezelfde roze tint / kleur.
Ik heb er toen dit broekje bij gekocht: http://www.hm.com/nl/product/56827?arti ... le=56827-A maar die was iets te oranje rozig, en totaal niet dezelfde kleur.

Weet iemand waar ik een roze bikini broekje kan vinden die waarschijnlijk wel dezelfde kleur en tint heeft? :o

Misschien bij de hema? Ik vind het altijd leuk om opvallende bovenstukjes te kopen, maar ik hou niet van broekjes met printjes enz. Dus vaak koop ik dan het bovenstukje en haal broekjes bij de hema ;)

Aah nog niet eens aan gedacht, bedankt! Ik zal eens bij de hema gaan kijken! :)
Nee ik heb precies hetzelfde, ik heb het liefst mijn bovenstukjes matchen met mijn broekjes.
Ik heb wel enkele bovenstukjes met print maar daar draag ik dan ook egale broekjes bij.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 10:52

Weet iemand of nu inmiddels de bikini's al in de winkels liggen bij H&M?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 12:25

Gisteren ook nog deze besteld. Aas er eigenlijk al een paar jaar op maar nu toch maar besteld.

Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:19

Leuk Sara!
Ik vind ze ook heel tof, alleen ik zou ze zelf niet kunnen combineren denk ik.

Ik heb net bij de nike outlet thea's gekocht, voor maar liefst 26,-! En een hele leuke rugtas van het merk cha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:33

26 euro is geen geld!
Ja ik ben nu ook al aan het denken om ze te combineren.. Straks pinterest eens open zetten

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 13:39

Hoge timberlands heb ik nooit begrepen. Dus ben heel benieuwd naar geslaagde outfit foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:22

DewiRox, kan jij wel op de site van modemusthaves? Ik namelijk niet :oo

En wat komen er leuke dingen voorbij! Ik probeer me echt in te houden, ga over 2 maanden naar Londen en wil daar heel graag lekker shoppen. :)) Maar wil daarvoor wel nog een paar echte benodigheden.

Weten jullie winkels die leuke korte (niet strakke) sportbroekjes hebben zoals bijv. A&F?

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:26

Welke schoenen zouden jullie nemen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik kan niet kiezen. :C