Aangezien ik de bui al zag hangen vandaag had ik extra vroeg mijn wekker gezet zodat ik voor school nog kon rijden. Toen ik hoorde dat het niet regende ben ik snel naar stal gegaan, heerlijk droog gereden. Zo te zien een slimme keuze geweest, want er komt een aardige bui aan!
Britta31
En alles was net een beetje opgedroogd nu weer zeikwaternat
quartel
Geplaatst: 08-01-15 13:21
Eindelijk een groot zwembad met stromend water in mijn achtertuin
NatasjavE
Geplaatst: 08-01-15 13:22
quartel schreef:
Eindelijk een groot zwembad met stromend water in mijn achtertuin
Wat heerlijk voor je!
Laat de zomer maar komen.
quartel
Geplaatst: 08-01-15 13:23
Maar als de zomer komt is mijn zwembad ook weer weg Maar doe toch die zomer maar
NatasjavE
Geplaatst: 08-01-15 13:29
Nou,...iedere variatie op dit thema vind ik goed....wat een kortom uitermate treurig weer zeg. En ik moet steeds de auto in en uit. En dan ik in een hand een zware tas, in de andere hand mijn autosleutels en een pakketje en in de een andere hand mijn plu. Wat klopt er niet aan????
..juist...ik heb maar twee handen en mijn plu hou ik dus bij het uit de auto gaan onder mijn kin waardoor de regen alsnog mijn nek in loopt..
Dat is niet positief, Veulen... Het zou -2 moeten zijn, met een strakblauwe lucht, amper wind en een dikke witte deken over de wereld. Dat zou positief zijn.
dravergekkie
Geplaatst: 08-01-15 14:27
Eens , alhoewel die dikke witte deken dan niet perse hoeft.
Ik ben na de vorige sneeuwbui een uur met mijn auto bezig geweest om m sneeuwvrij te krijgen en het slot open te fohnen en te bidden en smeken dat ik er gewoon in kon, terwijl mijn peuter binnen het huis aan het afbreken was of huilend in de deuropening stond of ik aub binnen kon komen.
Iedereen bedankt voor de sterkte wensen voor morgen, erg lief.
Hier regent het al zo lang ik wakker ben en dat is al een tijd. Heb wel mijn paard weer gereden, stomme ding is verdorie 23 bijna en ze wordt steeds wilder met rijden. draait zich vliegensvlug om en die grappen. Gelukkig kan ik er om lachen.