[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:23

Heel erg grappig dat jullie juist de broeken van mango en bershka fijn vinden, ik pas daar gewoon écht niet mooi in meestal, zara ook niet. Ik vind h&m (divided) dan juist wel weer fijne broeken hebben, mijn 2 favoriete broeken (zijn ook dezelfde, maar dan in het donkergroen en in het donkergrijs) zijn 2 bikerbroeken van de h&m die echt heerlijk en mooi zitten. :)

Ik heb ook nog wat dingetjes gekocht de afgelopen paar dagen :)

Afbeelding

Afbeelding
(sorry voor de awkward selfie :') )

Afbeelding

jurkje voor 15 euro, shirtje voor 16 euro,
rokje voor 5 euro en shirtje voor 7 euro. :D
Nu nog nieuwe schoenen en dan ben ik helemaal klaar! (voor eventjes :') )

Hebben jullie nog veel gekocht in de sale trouwens?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:30

Dat rokje is zooooo leuk! Wow! Waar hebbie die gekocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:31

H&M divided! Afgeprijsd van 20 naar 5 :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:33

poedersuiker hier hebben ze geen divided :( Terwijl dat altijd zo leuk is!

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:48

Ik weet niet welke maat je hebt? Als ze er nog zijn, kan ik er maandag wel eentje voor je halen?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:53

Ah dat rokje is inderdaad súper cute! Hebben ze zeker niet online..

Edit: Heb het gecheckt, en helaas niet online. Wat is precies Devided? Wat is daar anders aan dan de gewone H&M?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:10

Ohh dat grijze jurkje is schattig!

Heeft iemand ervaring met terugsturen naar boohoo.com?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:45

God schaam, heb vandaag 2 jurkjes gekocht...van de coolcat...precies dezelfde.... :')

Namelijk een (licht)roze en een zwarte pailletten jurkje met 3/4 mouwen (aansluitend model) voor 10,- p.s.

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:17

Jaa ik heb ook sale geshopt! Een mooie donkerrode broek, twijfelde daar al heel lang over en nu lag er 1 bij Only voor €5 dus toen was de keuze snel gemaakt :D Combineer tips zijn sowieso welkom, heb hem nu met een grijs shirtje en zwart vestje.
Verder heb ik een super fijne licht gecoate donkergrijze broek van de sting gekocht :+:
http://www.thesting.com/effen-tregging- ... ijs-268623

En een grijs jasje van Only en een super tof groenblauw achtig bloesje. Totaal zo'n €100 uitgegeven dus geen klagen :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:35

Ik heb maar 1 broek die ik echt draag en die is van Pieces :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 20:32

Kim: Nee ze hebben hem niet online inderdaad. Divided is gewoon een lijn van de h&m, net als dat ze logg hebben bijvoorbeeld. In grotere winkels vind je het vaak; in Utrecht heb je ook een winkel met alleen maar divided volgens mij, in Arnhem in de grote h&m bij de Mc Donalds/hema heb je op de onderste verdieping veel divided enzovoorts. Mijn rokje is ook gekocht in Arnhem.

Bedankt voor de complimentjes. :D

En sorry, ik heb geen ervaring met terugsturen met boohoo.com, heb er nog nooit iets besteld. :n

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 20:34

Utrecht heeft op de Steenweg idd een hele Divided winkel, en Arnhem idd een verdieping, maar daarnaast heb je ook een H&M met een hele grote Divided afdeling op de Kalverstraat in Amsterdam (volgens mij ook een verdieping). Misschien nog meer, maar deze weet ik zo.
En elke H&M heeft wel ergens in een hoek een rek met Divided, maar dat is vaak niet genoeg. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 20:36

Dat is niet waar, bij de h&m in Ede hebben ze helemaal niets van Divided en zo wel bij meerdere kleine h&m's. Nijmegen heeft ook een h&m waar ze heel veel divided verkopen, Leiden ook volgens mij. Verder winkel ik nooit ergens anders dus weet ik het niet haha. :P

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:28

Balen, zo ver ik weet zit er in Den Haag geen een. Jammer hij is zooo leuk! En zeker voor die prijs!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:32

Rebeccaa schreef:
Ik weet niet welke maat je hebt? Als ze er nog zijn, kan ik er maandag wel eentje voor je halen?

Oooh als je dat zou willen doen, graag! Maat 34?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:52

BaileyMix schreef:
Rebeccaa schreef:

Oooh als je dat zou willen doen, graag! Maat 34?

Hij valt als xs/s/m/l, dus xs of s?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:58

In leeuwarden is ook een h&m divided :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 01:13

xkimmx schreef:
Balen, zo ver ik weet zit er in Den Haag geen een. Jammer hij is zooo leuk! En zeker voor die prijs!

Jewel joh! Bij de grote H&M die naast de van Haren zit (op de straat die parallel aan de Grote Markt Straat loopt, in de voetgangerszone) hebben ze ontzettend veel Divided, op de begane grond en op de 1e verdieping! Bij de andere H&M in dezelfde straat (die bij de Bershka) hebben ze het niet, inderdaad.

Succes :D

Oh en nog mijn super comfy uni outfit van gisteren: gebreid vest (H&M), hemdje van geen idee, m'n latex rokje (C&A) en biker boots (sketchy Londen winkeltje).

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 15:13

Leuke outfit!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 15:55

Leuk ja!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:14

leuk!

en goede koopjes gescoord Anouk!

Ik heb een vraagje, weten jullie dit...:
Ik had in mijn bestelling bij de H&M van eind oktober een spijkerbroek, ik geloof dat ik hem 2x heb gedragen, maar hij is te kort op de naad gestikt en daar dus kapot... Is niet omdat die te strak zat ofzo, ik zag gewoon ineens dat die naad los was. Zou ik daar nog mee terug kunnen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 17:13

xFioon schreef:
leuk!

en goede koopjes gescoord Anouk!

Ik heb een vraagje, weten jullie dit...:
Ik had in mijn bestelling bij de H&M van eind oktober een spijkerbroek, ik geloof dat ik hem 2x heb gedragen, maar hij is te kort op de naad gestikt en daar dus kapot... Is niet omdat die te strak zat ofzo, ik zag gewoon ineens dat die naad los was. Zou ik daar nog mee terug kunnen?

Ja, gewoon even naar de H&M gaan en je verhaal doen! :)

Nu we het toch over h&m hebben; ik heb laatst iets besteld en dat zou tussen de 13-17 januari binnen komen. Ik kreeg 4 dagen geleden bericht dat ze het hadden ingepakt en het verzonden zou worden, maar heb het nog steeds niet.. is dat normaal voor h&m begrippen of moet ik er achteraan gaan bellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 19:18

Ik zou het nog even tot een poos na het weekend (zeg woensdag) afwachten en als je dan nog niks gehoord heb zou ik even bellen. Heb je iets van een track en trace waarmee je hem in de gaten kan houden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:25

Emmaa_ schreef:
Ik zou het nog even tot een poos na het weekend (zeg woensdag) afwachten en als je dan nog niks gehoord heb zou ik even bellen. Heb je iets van een track en trace waarmee je hem in de gaten kan houden?

Nee, ik had maar 1 shirtje dus dat komt met de gewone post, niet als een pakketje.. Ik hoop dat het gewoon binnenkomt haha. Het is nu ook weekend inderdaad, de meeste post bij ons komt op dinsdag (en soms donderdag) dus ik wacht het even af tot na donderdag denk ik!