Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britta31 schreef:Regen in gemaait gras is niet erg, kind geen jas aan, dan maar zonder en een goed leermoment voor je kind als hij of zij het koud krijgt, slecht eten, zet de eierwekker op een half uur, gaat de wekker af dan haal je het bord weg.Hielp hier heel goed.Je kind zal niet verhongeren. Rommelig huis, ach wat maakt het uit, elke dag een beetje doen en niet alles tegelijk.Een beetje stof valt niet op. En als je kinderen groot genoeg zijn,mama tijd invoeren en de tv en ipad is dan ook handig voor de kinderenKomt goed
Britta31 schreef:De kinderen kunnen op die leeftijd ook prima zelf een broodje maken of de Airfryer aanzetten als je het heel druk heb met jullie bedrijf.Ze zullen echt niet verhongeren en op die leeftijd maakte ik de slaapkamers van onze dochters niet meer schoon.Scheelt ook veel puinruimen voor jou.Ga anders even overleggen met de kinderen wat het probleem is.
juval schreef:Britta31 schreef:De kinderen kunnen op die leeftijd ook prima zelf een broodje maken of de Airfryer aanzetten als je het heel druk heb met jullie bedrijf.Ze zullen echt niet verhongeren en op die leeftijd maakte ik de slaapkamers van onze dochters niet meer schoon.Scheelt ook veel puinruimen voor jou.Ga anders even overleggen met de kinderen wat het probleem is.
klopt hoor, kinderen zijn erg zelfstandig en kunnen prima voor zichzelf zorgen. Betekent helaas wel dat het voedsel dat ik voor ze klaarmaak niet wordt gegeten, maar dat ze liever frikandellen in de airfryer gooien. De groente kan ik elke dag aan de kippen voeren.
Het zijn gewoon allemaal kleine ergernissen bij elkaar. Maar goed, het gaat alweer, en nu echt nodig naar stal om uit te mesten.
juval schreef:Britta31 schreef:De kinderen kunnen op die leeftijd ook prima zelf een broodje maken of de Airfryer aanzetten als je het heel druk heb met jullie bedrijf.Ze zullen echt niet verhongeren en op die leeftijd maakte ik de slaapkamers van onze dochters niet meer schoon.Scheelt ook veel puinruimen voor jou.Ga anders even overleggen met de kinderen wat het probleem is.
klopt hoor, kinderen zijn erg zelfstandig en kunnen prima voor zichzelf zorgen. Betekent helaas wel dat het voedsel dat ik voor ze klaarmaak niet wordt gegeten, maar dat ze liever frikandellen in de airfryer gooien. De groente kan ik elke dag aan de kippen voeren.
Het zijn gewoon allemaal kleine ergernissen bij elkaar. Maar goed, het gaat alweer, en nu echt nodig naar stal om uit te mesten.
Citaat:Wat begon als een experiment van manueel therapeut Teun Loverbos uit Liessel is inmiddels uitgegroeid tot een landelijke innovatie, die duizenden mensen met tinnitus helpt. Samen met gameproducent Hulan uit Waalre ontwikkelde hij Freequency. Het is de eerste zogeheten ‘Augmented Reality serious game’ die de strijd met tinnitus aangaat.
De app van Loverbos is dit jaar bekroond als winnaar van de landelijke Zorginnovatie 2025 publieksprijs. “Sinds die erkenning is het aantal gebruikers explosief gestegen, naar tienduizenden alleen dit jaar al”, vertelt Loverbos enthousiast.
DuoPenotti schreef:Ik lees hier wel eens van mensen met Tinnitus.
Daarom wil ik dit even delen.
https://dmgdeurne.nl/liesselse-uitvindi ... ls3arAHuKgCitaat:Wat begon als een experiment van manueel therapeut Teun Loverbos uit Liessel is inmiddels uitgegroeid tot een landelijke innovatie, die duizenden mensen met tinnitus helpt. Samen met gameproducent Hulan uit Waalre ontwikkelde hij Freequency. Het is de eerste zogeheten ‘Augmented Reality serious game’ die de strijd met tinnitus aangaat.
De app van Loverbos is dit jaar bekroond als winnaar van de landelijke Zorginnovatie 2025 publieksprijs. “Sinds die erkenning is het aantal gebruikers explosief gestegen, naar tienduizenden alleen dit jaar al”, vertelt Loverbos enthousiast.
Telpeva schreef:Bellatrix schreef:Dat is een hele slechte zaak hoor Telpeva! Je moet erachteraan blijven gaan, dat ding moet gewoon gemaakt worden.
Dat ga ik ook zeker doen, ze hadden aangegeven 'deze week' dus ze hebben nog een paar uur.