Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schuur_ schreef:Wat ruk fotolijstje. Kan je dit niet voor 1 of andere commissie trekken?
Maar misschien is een jaar rust ook niet te gek? Gewoon even lekker gaan werken?
fotolijstje schreef:Schuur_ schreef:Wat ruk fotolijstje. Kan je dit niet voor 1 of andere commissie trekken?
Maar misschien is een jaar rust ook niet te gek? Gewoon even lekker gaan werken?
Ja ik weet het allemaal niet. Ik wilde zo graag HBO starten dit jaar.![]()
Ik heb ook niet echt zin om te werken, en al helemaal niet fulltime.
fjordjes schreef:Ik vind het stom dat we op de hondencursus alles met rechts moeten doen, en dan bedoel ik dat de riem in de rechterhand moet. Maar ik ben linkshandig dus vind dat ontzettend lastig en dan moet ik veel meer nadenken hoe dingen moeten
Marocje schreef:Urbanus schreef:Feestje van mijn kind begint om 14.00. Droppen mensen hun kind nu al.
Heb ze weer naar huis gestuurd, mijn eigen kinderen zijn nog niet eens thuis.
Das bijna twee uur te vroeg? Hoe komen ze hierbij? Of wellicht vergist in de tijd, maar anders vind het ronduit onbeschoft.
daantjuhhh schreef:fjordjes schreef:Ik vind het stom dat we op de hondencursus alles met rechts moeten doen, en dan bedoel ik dat de riem in de rechterhand moet. Maar ik ben linkshandig dus vind dat ontzettend lastig en dan moet ik veel meer nadenken hoe dingen moeten
Ik vind rechts ook heel irritant.
Ik kom eigenlijk altijd mensen tegen die dus hun hond aan de binnenkant hebben en mijn hond kan niet met andere honden.
Mijn oppas hond loopt dus ook altijd rechts en snapt links lopen niet.
Mijn eigen hond loopt altijd aan de kant van de berm. Soms is dat links en soms is dat rechts.
daantjuhhh schreef:fjordjes schreef:Ik vind het stom dat we op de hondencursus alles met rechts moeten doen, en dan bedoel ik dat de riem in de rechterhand moet. Maar ik ben linkshandig dus vind dat ontzettend lastig en dan moet ik veel meer nadenken hoe dingen moeten
Ik vind rechts ook heel irritant.
Ik kom eigenlijk altijd mensen tegen die dus hun hond aan de binnenkant hebben en mijn hond kan niet met andere honden.
Mijn oppas hond loopt dus ook altijd rechts en snapt links lopen niet.
Mijn eigen hond loopt altijd aan de kant van de berm. Soms is dat links en soms is dat rechts.
maralyn schreef:Vind sommige honden cursussen sowieso een beetje jammer.
Onze puppycursus was volledig op snoepjes gericht, dat wilde onze border niet, knakworst, leverworst, kaas, tacos weet ik wat allemaal geprobeerd.
Uiteindelijk wist de cursus leidster het ook niet meer.
Nou...sorry. Maar dan ben je je geld niet waard!
Shenavallie schreef:M_D_H: Ik zeg DOEN! Wij zouden ruim 20 jaar geleden emigreren, maar door koudwatervrees van mijn man hebben we dat op het aller-, allerlaatste moment moeten afblazen. Al die jaren heb ik er spijt van dat we het niet hebben doorgezet en mijn man heeft, sinds we jaren geleden dan op z'n minst geëmigreerd zijn in eigen land, inmiddels ook spijt dat we die stap niet hebben genomen. We zingen het nog even uit hier, maar het is inmiddels wel zeker dat we hier niet zullen blijven. Ik begrijp alles wat je in je post zegt.