Zo leuk om te lezen dat iedereen tevreden is! Wauw
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:Oh God. Wat dom van mij!!
Er is een bokker met de bokt naam orchidee achterste voren! Wacht even check check dubbel check
Tancreda4 schreef:4 ss! Wat super luek! Maar wel chaos denk ik ook, gelukkig heb je een extra kamer waar alles staat Roosch
Iemand een verslaving ontwikkeld door het lootje... Ben benieuwd wat dat zou zijn!
Ik had zin in chocolade gisteravond. Niets in huis, behalve een kadootje voor m'n lootje.... Die heeft nu een kadootje minder. Dit kan een tip zijn. Een chocolade loos pakket kan ik zijn.... Of heb ik het item alweer nieuw gekocht en krijgt het lootje het alsnog?
fohadie schreef:Hihi, ik ben nu jouw berichten aan het lezen, wetende dat ik jouw lootje was. Gaat dit hierboven over de chocoladeletter?![]()
Ik heb trouwens alle cadeautjes gevonden! Dank voor het doorgeven anders had ik het per ongeluk weggegooit.
Banjer schreef:Hmm…je hebt een punt… 21 is Banyu… heb gegoogeld… het betekent “water” in het Javaans… maar dat kan ik ook niet aan de hints linken… Banyu klinkt een beetje als Banjer, maar dan verkeerd gespeld… maar of dat nu echt op “spelvout” slaat… denk het niet, dat is wel heel ver gezocht…
miccamaaike schreef:Dus Fem, als jij inderdaad mijn Santa bent, kom maar op met die Sudoku want ik ben heeeeel erg benieuwd wat er in zit.