Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 09:46

Heb je al een briefje in de bus gedaan?
Vandaag voor 20.00 ophalen anders zet ik hem zo voor je deur.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 09:47

Lau schreef:
Van die domme mensen met te veel tassen die de incheckpaal omcirkelen… en als je er dan langs gaat je aanbotsen met een grote tas echt rot op!

Wat dacht je van de mensen die voor de incheckpaal hun OV gaan zoeken, en dan zit het onderin hun tas :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 09:50

Netjes spaardoelen en spaarpotjes gemaakt nu ik voor het eerst in dit jaar weer loon heb :+ en het geld wat ik eigenlijk voor de hele maand wilde gebruiken, is alweer zo goed als op :')
Oké wel aan spullen die ik nodig heb en wat dingen vooruit gekocht dat ik weer een maand of 2 geen uitgave daar aan heb, maar baal toch wel van mezelf.

En begin chronisch moe te worden ofzo. Manman.. in het weekend zoveel geslapen, nu ook telkens netjes (bijna) 7 uur maar ben zo gaar. 8)7

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 09:53

Al 24 uur geen tv en internet...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 09:57

Mijn werk is al 2 weken te laat met betalen _-:(

En ze zijn hier vlak achter al 2 uur bezig om een fundering weg te hakken. En ik had al slecht geslapen, ik trek dit echt niet -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:01

Shenavallie schreef:
Marcella schreef:
Gaat gelijk kijken bij mijn bel.

Nope enige oplossing zou zijn volledig van de muur af slopen. Als in geen draadjes zichtbaar.

Een washandje er tussen?

Ding zit vast aan de muur geen millimeter speling.

Met op het moment toch niet nodig om open te doen gezien het open huis is schijnbaar. Iemand heeft weer de knop om gezet van de deur beneden.

Misschien een gastendoekje en daar een elastiek omheen vastnaaien, maar is nog groot lomp ding (en lelijk). Complete systeem is ook verouderd.

Black_kelpie wettelijke rente eisen. Heb je recht op na geloof ik 3 dagen te laat. En dat kan flink oplopen dus grote kans dat ze zo betaald hebben.

Hier trouwens ook nog steeds niks gehoord over de betaling ex werkgever. Woensdag is laatste dag en anders wordt het rechtzaak. Dan wordt het nog langer wachten.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:30

boyca schreef:
Sushi iedere bel kan uit. Al moet je er draadjes voor doorknippen maar uit kan die

Dan ga je wel uit van een elektrische deurbel.

M1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:46

Dat er 2 mensen kwamen voor onderhoud van mn cv ketel, houdt niet zo van mensen in mn huis maar oke, het moet. Vervolgens liepen ze half ruzie te maken, daarna had iemand een onderdeel gesloopt. Komen ze daarna met de mededeling dat mn cv ketel stuk is. Per direct niet veilig meer en moet een nieuwe in en dit kan pas donderdag. -O- Dus geen warm water...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:46

boyca schreef:
Sushi iedere bel kan uit. Al moet je er draadjes voor doorknippen maar uit kan die

Nee, ik heb sowieso geen idee waar de draadjes van de bel bij de gemeenschappelijke voordeur zitten en daarna gingen ze voor de bel bij mijn eigen voordeur en die is mechanisch.

M1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:52

[***] schreef:
boyca schreef:

Nee, ik heb sowieso geen idee waar de draadjes van de bel bij de gemeenschappelijke voordeur zitten en daarna gingen ze voor de bel bij mijn eigen voordeur en die is mechanisch.

Mijn bel heeft ook geen draadjes maar het kastje kan open

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:53

Mijne heeft ook geen draadjes. Het is zo'n ouderwetse waarbij er een staafje op metalen bel rampt om het maar te beschrijven. Ik prop daar papier tussen.

Hoewel ik dus 2 bellen heb, die ouderwetse en een nieuwere en beiden werken ze niet meer en krijg ik ze niet meer werkend... die nieuwe gekocht toen oude het niet deed. Toen ging de oude het spontaan weer doen, dus had ik er 2. Maar later ging de nieuwe stuk en nu de oude ook :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:55

M1994 schreef:
[***] schreef:

Mijn bel heeft ook geen draadjes maar het kastje kan open

Wat voor kastje? Hier zit op straat alleen de knop zeg maar en binnenshuis is er niets te zien dus ik weet niet waar ik een kastje moet vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:56

Kunnen die niet ook gewoon ingefreesd en weggestuct zijn? want dan wordt het wel moeilijk.

Major ergernis:

De partij die zonnepanelen, die ook mijn energiecontract enigszins verneukt hebben, leveren de zonnepanelen 3 maanden later dan beloofd. In januari dus pas. Jippie, missen we de hele nazomer. Zitten we meteen in de guurste en donkerste maand van het jaar. En dus al duizenden euro's misgelopen door dat misgelopen energiecontract.

Had mijn vriend beloofd ze vandaag te bellen en even lekker te gaan ruziemaken *\o/* Maar ik durf toch niet.

De beloofde levertijd staat niet in het contract, en ze hebben het van de site gehaald dus ik vraag me af of ik uberhaupt hard kan maken dat ze zich niet aan hun afspraken houden. Maar dit kan toch niet zomaar? We hadden ze al besteld voor de hele koopkracht / gasprijzen buzz. Voor deze (niet-goedkope) partij gekozen omdat ze een snelle levertijd hadden. En we gaan hier dus wederom honderden euro's op mislopen.

minor ergernis: Mijn hond heeft een ontploffende anus en ik heb vandaag college. Maar kan dat beest echt niet 3 uur thuislaten zonder te kunnen poepen :7 . Ik wil niet in mijn eerste week alles skippen. Maar vind het zielig en vind liever ook geen bruine vlaaien in onze pas gekochte huis :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-09-22 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:59

Korting vragen?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 11:12

Kan je hond niet in de badkamer?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 11:20

Ah nee, dat is toch sneu? Hond doet liever ook niks in huis

Vervelend menino, helemaal die energie zaken. Wat een gedoe.
Arme hond ook :(:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 11:26

Ach arme hond!! :(:) en jij!!

Ik ben een uur te vroeg op mn bestemming. Oeps.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 11:38

Arme hond... Is er niemand die kan oppassen? Als hij zich zo beroerd voelt, dan is drie uur alleen helemaal lang. En jij zit niet op je gemak op school.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 11:44

Britta31 schreef:
Kan je hond niet in de badkamer?

Neejoh. Da's echt zielig. 't is echt zo'n goedsul die altijd heel beteuterd is als hij per ongeluk iets verkeerd doet. Bovendien is hij bijna even groot als de badkamer.

Ik vraag wel aantekeningen, al ken ik niemand. Maar denk niet dat mijn toekomst van deze colleges afhangt. Het zijn gelukkig geen werkcolleges. Alsnog wel vervelend hoor, hij was vannacht al niet lekker dus we zijn er al 3x uit geweest en mijn vriend en ik hebben amper geslapen. Maar gehoopt dat het wel weer over zou gaan.

We zijn net verhuisd, dus kennen hier niemand die zomaar op een hond gaat passen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 12:16

Gesprek gerockt en nieuw werk geregeld.

Voor de rest van de dag me ziekgemeld want mensen wat voel ik mij ellendig.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 12:17

Betreft de aanhangwagen.
Betaal je altijd braafjes je rechtsbijstand,willen ze nog niet eens een antwoord geven op een simpele vraag wat we ermee aan moeten vangen.
Je zit verdorie achter je bureau en wordt betaald om wat zinnen in te typen.
Nee,openen ze een dossier en hier komen ze helaas niet in tussen.
Ik heb mijn verzekeringsmakelaar erover ingelicht en hij ging er achteraan.
Ben benieuwd.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 12:52

MarlindeRooz schreef:
Gesprek gerockt en nieuw werk geregeld.

Voor de rest van de dag me ziekgemeld want mensen wat voel ik mij ellendig.

Goed gedaan!! *\o/* *\o/*

En veel beterschap :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 12:53

Dankje!!!

Nou had nog niet geappt dat ik ziek was en ik hing al boven de wc. :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 13:05

Er staan al ruim een jaar bouwketen op de parkeerplaats en op het basketbalveld. Eerst voor de verbouwing voor de flats die eromheen staan. Later zijn ze blijven staan voor de flats verderop. (Er zijn al parkeerplekken te weinig)
Nu gaan ze nog verder renoveren bij onze flats, dus die bouwketen staan er voorlopig nog.
Maar nu zijn ze nog meer plekken aan het afzetten, nog even en we kunnen zelf helemaal nergens meer staan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 14:08

wyoming schreef:
Er staan al ruim een jaar bouwketen op de parkeerplaats en op het basketbalveld. Eerst voor de verbouwing voor de flats die eromheen staan. Later zijn ze blijven staan voor de flats verderop. (Er zijn al parkeerplekken te weinig)
Nu gaan ze nog verder renoveren bij onze flats, dus die bouwketen staan er voorlopig nog.
Maar nu zijn ze nog meer plekken aan het afzetten, nog even en we kunnen zelf helemaal nergens meer staan.

Klacht bij de gemeente neerleggen.