Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Kaitlyn schreef:Ik biecht op dat mijn eierstokken toch af toe beginnen te rammelen als ik mijn vriend met kindjes zie, en ik wilde echt, absoluut, geen twijfel over mogelijk, géén kinderen. En met deze man denk ik; hm, misschien, toch, ooit...
Precies het soort man dat je als voorbeeld wil voor een zoon en/of dochter.
En dan raak ik een beetje in paniek en druk ik die gevoelens heel snel weer weg.
Haha zo is het bij mij begonnen![]()
Overtuigd kindvrij tot ik mijn partner tegen kwam, ook overtuigd kindvrij.
Nu iets minder kindvrij.
Sterre98 schreef:Die date die ik had he? Die eigenlijk als iets niet serieus bedoeld was? We hebben nog geen dag apart van elkaar geslapen![]()
Sterker nog, we vinden elkaar wel heel leuk![]()
Was niet de planning dit
Urbanus schreef:Kaitlyn schreef:Ik biecht op dat mijn eierstokken toch af toe beginnen te rammelen als ik mijn vriend met kindjes zie, en ik wilde echt, absoluut, geen twijfel over mogelijk, géén kinderen. En met deze man denk ik; hm, misschien, toch, ooit...
Precies het soort man dat je als voorbeeld wil voor een zoon en/of dochter.
En dan raak ik een beetje in paniek en druk ik die gevoelens heel snel weer weg.
Haha zo is het bij mij begonnen![]()
Overtuigd kindvrij tot ik mijn partner tegen kwam, ook overtuigd kindvrij.
Nu iets minder kindvrij.
[***] schreef:Twee kinderen toch? Da's niks! Er zijn mensen met tien kinderen, da's pas veel.
Ik was er ook van overtuigd dat ik geen nageslacht moest en ook niet trouwen. Toen begon de boel opeens te rammelen. Nu heb ik een baby van 8 weken, hij is in mijn ogen het leukste kind van de wereld en ik ben nu al onevenredelijk trots op 'm (hij doet nog niet zoveel). Zo cliché dat ik mezelf er een beetje voor schaam.
![]()
Maar veel andere kinderen zijn nog steeds stom, luid en onopgevoed hoor.
Sky_As schreef:Wat herkenbaar dit.... Ik stond ook zo'n beetje bekend als kinderhater.
Vorig jaar toch een beetje zoiets van, toch maar wel.. Want ik zie ons over 10 jaar ook niet zonder.
Vorige week donderdag is hij geboren, en ik blijk echt zo'n soort vam oermoeder. En al die misselijkmakende clichés zijn waar.
Roze wolk en tot over mijn oren verliefd op de kleine.
Hhilde schreef:Jullie zijn de reden waarom mensen tegen anderen die geen kinderen willen zeggen ‘oh, maar dat komt nog wel’
Sky_As schreef:Wat herkenbaar dit.... Ik stond ook zo'n beetje bekend als kinderhater.
Vorig jaar toch een beetje zoiets van, toch maar wel.. Want ik zie ons over 10 jaar ook niet zonder.
Vorige week donderdag is hij geboren, en ik blijk echt zo'n soort vam oermoeder. En al die misselijkmakende clichés zijn waar.
Roze wolk en tot over mijn oren verliefd op de kleine.
Hhilde schreef:Jullie zijn de reden waarom mensen tegen anderen die geen kinderen willen zeggen ‘oh, maar dat komt nog wel’
Fly_high schreef:Geen hond die het ooit tegen mij heeft gezegdik hoef niet eens te zeggen dat ik geen kinderen wil, iedereen weet zelf die aanname te maken.
Mijn biecht is dat het me stiekem toch ergens dwars zit dat ik blijkbaar op het eerste gezicht al compleet ongeschikt lijk als fokmateriaal :')
M_D_H schreef:Fly_high schreef:Pardonik heb wel prima behang duh. En ruim voldoende maat
![]()
Karakter, bovenlijn en gebit daarentegen... Misschien toch meer geschikt voor coaching of als weidemaatje ja
Oke, over het behang val je, maar dat ze zegt dat je een steil kruis hebt is prima![]()