Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 10:29

Iets minder :')

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 10:44

Twee kinderen toch? Da's niks! Er zijn mensen met tien kinderen, da's pas veel.

Ik was er ook van overtuigd dat ik geen nageslacht moest en ook niet trouwen. Toen begon de boel opeens te rammelen. Nu heb ik een baby van 8 weken, hij is in mijn ogen het leukste kind van de wereld en ik ben nu al onevenredelijk trots op 'm (hij doet nog niet zoveel :P ). Zo cliché dat ik mezelf er een beetje voor schaam. :')

Maar veel andere kinderen zijn nog steeds stom, luid en onopgevoed hoor. :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 11:33

Die date die ik had he? Die eigenlijk als iets niet serieus bedoeld was? We hebben nog geen dag apart van elkaar geslapen :o

Sterker nog, we vinden elkaar wel heel leuk _O-

Was niet de planning dit _O-

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 12:46

Urbanus schreef:
Kaitlyn schreef:
Ik biecht op dat mijn eierstokken toch af toe beginnen te rammelen als ik mijn vriend met kindjes zie, en ik wilde echt, absoluut, geen twijfel over mogelijk, géén kinderen. En met deze man denk ik; hm, misschien, toch, ooit...
Precies het soort man dat je als voorbeeld wil voor een zoon en/of dochter.

En dan raak ik een beetje in paniek en druk ik die gevoelens heel snel weer weg. :o

Haha zo is het bij mij begonnen _O-

Overtuigd kindvrij tot ik mijn partner tegen kwam, ook overtuigd kindvrij.

Nu iets minder kindvrij.

Iets minder kindvrij. :')

Gelukkig wel heel herkenbaar zo te lezen. :))

Sterre98 schreef:
Die date die ik had he? Die eigenlijk als iets niet serieus bedoeld was? We hebben nog geen dag apart van elkaar geslapen :o

Sterker nog, we vinden elkaar wel heel leuk _O-

Was niet de planning dit _O-

Oh ja maar meid, dat is juist zo leuk. :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:06

Zeker dat het leuk is :D

Hij vroeg het vannacht nog aan me, wat ik van hem/ons wou.
Maar netjes gezegd dat ik wel wil zien waar het schip strandt en dat we elkaar maar eerst even lekker moeten leren kennen :o

"Ik denk dat er mogelijk wel meer in zit dan we in eerste instantie dachten"

En hij vindt de katten leuk :D hij is altijd bang geweest voor katten, dus we doen iets goed denk ik dan maar _O-

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:15

Urbanus schreef:
Kaitlyn schreef:
Ik biecht op dat mijn eierstokken toch af toe beginnen te rammelen als ik mijn vriend met kindjes zie, en ik wilde echt, absoluut, geen twijfel over mogelijk, géén kinderen. En met deze man denk ik; hm, misschien, toch, ooit...
Precies het soort man dat je als voorbeeld wil voor een zoon en/of dochter.

En dan raak ik een beetje in paniek en druk ik die gevoelens heel snel weer weg. :o

Haha zo is het bij mij begonnen _O-

Overtuigd kindvrij tot ik mijn partner tegen kwam, ook overtuigd kindvrij.

Nu iets minder kindvrij.

Soms ben ik bang dat dit ons over een paar jaar ook gaat overkomen :Y) .
Maar nu liever een puppy :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:47

Ik biecht. Ik had 3 kinderen en in een of ander dames blad stond een enquête waarin je kon zien of je wel of niet geschikt was om kinderen te hebben. Vragen als, u moet een feestje afzeggen want een kind is ziek wat vind u daarvan? Tja, niet leuk natuurlijk. En dat ging maar zo door. Ik heb gewoon eerlijk geantwoord zoals bv uw kind huilt 's nachts (ik had een heuse huiler elke nacht opnieuw) wat vindt u daarvan? Tja,. uitputtend en zeer vervelend.

Kreeg ik als uitslag dat ik nooit aan kinderen moest beginnen. _O- ik vond dat zo stom maar ook lachwekkend.
Ik had eindeloos geduld en was een lieve moeder, maar bij bepaalde situaties stond ik niet blijmoedig te klappen, zullen we maar zeggen, maar ik deed gewoon wat die situatie en mijn kindje nodig had.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 16:41

[***] schreef:
Twee kinderen toch? Da's niks! Er zijn mensen met tien kinderen, da's pas veel.

Ik was er ook van overtuigd dat ik geen nageslacht moest en ook niet trouwen. Toen begon de boel opeens te rammelen. Nu heb ik een baby van 8 weken, hij is in mijn ogen het leukste kind van de wereld en ik ben nu al onevenredelijk trots op 'm (hij doet nog niet zoveel :P ). Zo cliché dat ik mezelf er een beetje voor schaam. :')

Maar veel andere kinderen zijn nog steeds stom, luid en onopgevoed hoor. :')

Wat herkenbaar dit.... Ik stond ook zo'n beetje bekend als kinderhater.
Vorig jaar toch een beetje zoiets van, toch maar wel.. Want ik zie ons over 10 jaar ook niet zonder.

Vorige week donderdag is hij geboren, en ik blijk echt zo'n soort vam oermoeder. En al die misselijkmakende clichés zijn waar.
Roze wolk en tot over mijn oren verliefd op de kleine.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 17:20

Jullie zijn de reden waarom mensen tegen anderen die geen kinderen willen zeggen ‘oh, maar dat komt nog wel’ :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 17:23

Ja getver, dat inderdaad. En bedankt.

:+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 17:25

Sky_As schreef:
Vorig jaar toch een beetje zoiets van, toch maar wel.. Want ik zie ons over 10 jaar ook niet zonder.

Vorige week donderdag is hij geboren, en ik blijk echt zo'n soort vam oermoeder. En al die misselijkmakende clichés zijn waar.

Gefeliciteerd *\o/* !!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 17:33

Hhilde schreef:
Jullie zijn de reden waarom mensen tegen anderen die geen kinderen willen zeggen ‘oh, maar dat komt nog wel’ :')

:r Ja Maar Echt....
Die hormonen zijn echt killing. Je bent zo niet meer jezelf :')

En toch voelt het zo helemaal niet. Ik zag er echt ontzettend tegen op, zelfs toen ik hoogzwanger was, want het is toch een hele aanpassing, maar tot nu toe Valt het me zo mee....
Ik denk dat ik echt worst case scenario bedacht had doordat ik kinderen eigenlijk echt zo niet leuk vindt.

Dat stukje is geen biecht, want mensen wisten dat Ik een hekel aan kinderen had. Mijn biecht is dat het me tot nu toe mee valt en ik echt bijna zelf walg van mijn moederlijkheid :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 17:34

Bij mij zijn de rammelende eierstokken trouwens gekomen toen ik de afdeling weesaapjes onder mijn hoede kreeg :') Ik had voor één verweesd berberaapje, Salima, een schommeltje gebouwd in haar quarantainehok. Zij gaat lekker schommelen, duimpje in de mond, ze keek naar achter over haar schoudertje naar mij en POEF kinderwens *D Het is nooit meer weggegaan en alleen maar sterker geworden, zó sterk (holy fiets hormonen) dat ik binnen twee jaar de boel ga laten invriezen haha.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 17:36

Sky_As schreef:

Gefeliciteerd! Ook moeder van de allerslimste, allerknapste en gewoon allerbeste baby terwijl je stiekem ook wel weet dat de baby nog niet veel meer doet dan poepen, drinken en slapen en dat 't misschien helemaal geen astronaut of hartchirurgmateriaal wordt? :') ;(

Of al die mensen die uit beleefdheid zeggen 'wat een knappe baby!' en dat ik dan denk 'ja, klopt!' terwijl ik ook wel weet dat de ene helft van de baby's er precies hetzelfde eruit ziet en de andere helft eruit ziet alsof ze de placenta hebben gehouden en de baby hebben weggegooid. :')

Hhilde schreef:

I know, sorry. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 17:40

Hhilde schreef:

Iehwl ja

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 17:46

Hhilde schreef:

Geen hond die het ooit tegen mij heeft gezegd :n ik hoef niet eens te zeggen dat ik geen kinderen wil, iedereen weet zelf die aanname te maken.

Mijn biecht is dat het me stiekem toch ergens dwars zit dat ik blijkbaar op het eerste gezicht al compleet ongeschikt lijk als fokmateriaal :') :=

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 17:48

Hahaha fly_high, ik lig hier helemaal dubbel. Ach troost je, dan heb je ook niet altijd dat gezeur. Duidelijk is duidelijk!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 18:11

Fly_high schreef:
Geen hond die het ooit tegen mij heeft gezegd :n ik hoef niet eens te zeggen dat ik geen kinderen wil, iedereen weet zelf die aanname te maken.

Mijn biecht is dat het me stiekem toch ergens dwars zit dat ik blijkbaar op het eerste gezicht al compleet ongeschikt lijk als fokmateriaal :') :=

Gewoon een dekhengst zoeken die je steile kruis en behang verbetert :*

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 18:27

Pardon :roll: ik heb wel prima behang duh. En ruim voldoende maat :))

Karakter, bovenlijn en gebit daarentegen... Misschien toch meer geschikt voor coaching of als weidemaatje ja :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 18:30

Fly_high schreef:

Karakter, bovenlijn en gebit daarentegen... Misschien toch meer geschikt voor coaching of als weidemaatje ja :=

Oke, over het behang val je, maar dat ze zegt dat je een steil kruis hebt is prima :') _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 19:56

Fly_high schreef:

:))

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 21:20

Hhilde schreef:

Ja echt hoor, zum kotsen vind ik mezelf :j

Maar voorlopig geen kind hier. Eerst maar verhuizen naar Duitsland eind volgend jaar en daar een fijn huis en goede baan en dan zie ik wel verder. :=

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 21:37

M_D_H schreef:
Fly_high schreef:

Oke, over het behang val je, maar dat ze zegt dat je een steil kruis hebt is prima :') _O-

Ik moet iets te hard lachen om dit gesprek :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-23 08:28

Het zou zomaar eens kunnen dat ik afgelopen nacht met die ene collega heb gezoend... :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-23 08:31

OOOO

MMMM

GGGG