Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 23:33

Chickyy schreef:
Mannen die ouder zijn dan ik, zien er vaak zo ouwelijk uit.. Kalend, buikje, oude kop.. Neh :n

Ook dat kunnen hele leuke mannen zijn.

Hier vakantie dus even heel erg actief op alle apps en net terug van een Breeze date. Dat blijft toch echt wel m'n favoriete dating app, zelfs al was m'n date vanavond niet echt leuk. Het gaat me makkelijker af maar ik vind het nog steeds wel moeilijk om direct al te zeggen dat er voor mij geen vervolgdate komt als ik voel dat de andere er anders over denkt. :(

Wel ook twee dates via bumble gepland. Morgen een wandeldate in de bossen. Niet mijn idee en hopelijk kom ik weer thuis met beide nieren en alle andere ingewanden. Zaterdag een hookup met een Franse dame en afhankelijk van hoe het de eerste nacht klikt worden dat er nog een paar dagen en nachten extra. Maar dan gaan we ook andere leuke dingen samen doen. :)

Tinder is als vanouds weer poedersuiker; de helft reageert niet maar ontmatcht ook niet en bijna alle anderen reageren zo'n beetje om de dag of stoppen al na een dag.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 07:54

Rawr schreef:
Chickyy schreef:
Mannen die ouder zijn dan ik, zien er vaak zo ouwelijk uit.. Kalend, buikje, oude kop.. Neh :n

Hier vakantie dus even heel erg actief op alle apps en net terug van een Breeze date. Dat blijft toch echt wel m'n favoriete dating app, zelfs al was m'n date vanavond niet echt leuk. Het gaat me makkelijker af maar ik vind het nog steeds wel moeilijk om direct al te zeggen dat er voor mij geen vervolgdate komt als ik voel dat de andere er anders over denkt. :(

Wel ook twee dates via bumble gepland. Morgen een wandeldate in de bossen. Niet mijn idee en hopelijk kom ik weer thuis met beide nieren en alle andere ingewanden. Zaterdag een hookup met een Franse dame en afhankelijk van hoe het de eerste nacht klikt worden dat er nog een paar dagen en nachten extra. Maar dan gaan we ook andere leuke dingen samen doen. :)

Tinder is als vanouds weer poedersuiker; de helft reageert niet maar ontmatcht ook niet en bijna alle anderen reageren zo'n beetje om de dag of stoppen al na een dag.

Haha hopelijk worden je organen niet doorverkocht :D .
Is de Franse hier op vakantie? Lastig ook om dat meteen te zeggen. Ik zou ook laf de volgende dag appen haha terwijl ergens het ook gewoon fijn is eerlijk te zijn.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 08:27

Rawr schreef:
Chickyy schreef:

Kan, maar ik vind dat niet aantrekkelijk.. ;)

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 10:31

Oud worden doe je samen maar als de man alvast begonnen is hoeft het van mij ook niet hoor.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 10:52

Urbanus schreef:
Oud worden doe je samen maar als de man alvast begonnen is hoeft het van mij ook niet hoor.

:')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 12:45

Urbanus schreef:

_O-

Je leeftijd veranderd... of je oud wordt is aan jezelf toch?
Ik word nooit oud hoop ik, ik blijf voor eeuwig 24. Want voor mijn gevoel ben ik daarna gestopt met ouder worden. Ik heb er heel veel moeite mee om te begrijpen dat ik bijna 34 ben.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 13:03

Hahahahahaha Janine. Ik geniet juist van mijn leeftijd. En velen geloven niet dat ik al 65 ben omdat ik blijkbaar een jonge enthousiaste uitstraling heb.
Maar het voordeel van ouder zijn, vind ik, dat de mentale weerbaarheid veel sterker is daar er een heel leven met top en flop dingen overheen zijn gegaan.
Dus dat het allemaal wat gaat hangen en soms ook wat moeizamer begint te gaan daar maak ik me absoluut niet druk om. Ook nooit gedaan. Gewoon voor mij dan, en daar veroordeel ik niemand mee die dat anders doet, puur natuur oud worden in de wetenschap dat elke leeftijd zijn eigen schoonheid heeft.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 13:27

Ik heb het er al moeilijk mee dat ik mezelf tegenwoordig niet meer hoef te identificeren voor drank. :')
Dat heb ik tot een jaar of 30/31 standaard gemoeten, ben nu bijna 33. _O-

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 13:27

Chickyy schreef:
Kan, maar ik vind dat niet aantrekkelijk.. ;)
Oh ik ben zelf ook zo kritisch op uiterlijk hoor dus ik snap het wel maar ik vind het wel sneu voor m'n kalende 30+ vrienden met een buikje die hartstikke leuke personen zijn en die ik ook een leuke relatie gun!

Steenbok12 schreef:
Is de Franse hier op vakantie?
Nee, ze komt eind deze week naar Nederland maar was in travel mode om alvast vooruit contacten te leggen omdat ze alleen reist.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 13:35

Niet elke 30+er of 40+er krijgt direct een buikje natuurlijk :+ Goed, mijn vriend heeft ook niet heel veel haar meer :D :D Maar die heeft zeker geen buikje, hij sport veel en wil zelf ook fit blijven. Ik klaag niet O:)

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 13:39

Mooi dat je vriend geen buikje heeft, maar daar kan ik natuurlijk verder helemaal niks mee :Y)

Op Tinder helaas veel mannen met buik(je), kalend, onverzorgd.. Sorry, maar daar val ik gewoon niet op, kunnen ze nog zo aardig zijn.. En als mannen gewoon helemaal kaal gaan dan vind ik dat vaak niet eens lelijk en dus prima.

Met exen met postuur lang en gespierde spijker kan ik wel zeggen dat ik een type heb en dat is dus niet 'dik'/stevig/chubby :n

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 13:42

Nou ja, het was meer om aan te tonen dat mannen van boven de 40 (hij is 45) niet automatisch kaal, dik en naar zijn. Want ik ken er naast hem genoeg die daar ook niet onder vallen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 13:46

Mijn vriend kreeg afgelopen winter een klein buikje en vond 'm nog even aantrekkelijk.
Inmiddels is ie er weer af. Bijna een half jaar intern op de kazerne zitten deed 'm geen goed. :')

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 13:49

Berdien schreef:
Nou ja, het was meer om aan te tonen dat mannen van boven de 40 (hij is 45) niet automatisch kaal, dik en naar zijn. Want ik ken er naast hem genoeg die daar ook niet onder vallen.

Ik zei ook 'vaak', niet 'altijd' ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 14:20

Ik vind onverzorgd wel een dikke afknapper, kalend; och...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 14:42

Eens!

Kaitlyn schreef:
Ik heb het er al moeilijk mee dat ik mezelf tegenwoordig niet meer hoef te identificeren voor drank. :')
Dat heb ik tot een jaar of 30/31 standaard gemoeten, ben nu bijna 33. _O-

Ik vind het wel lekker snel als ik sta te wachten bij de zelfscan. Medewerker kijkt van een afstandje mijn kant op en keurt vandaar goed... en weer doorrr.

Mijn moeder heeft maar 40 mogen worden dus ik omarm het ouder worden als een gegund gegeven. Inderdaad wat Pien heel mooi zegt dat je mentale weerbaarheid sterker is. Ik weet wie ik wil zijn en wat ik nog wil, en als een enkele persoon dat niet waardeert dan is dat niet mijn probleem :D
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 23-07-24 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:07

Oke volgende casus. Ik heb tijdens TT festival gezoend met een man (euh, 4 mannen, maar dat terzijde). Onze lippen waren amper gelocked toen hij mijn hand beetpakte en deze naar zijn kruis dirigeerde. Ik trok mijn hand nijdig los. Hij pakte mijn hand nogmaals en herhaalde de begeleiding richting beneden. Ik trok mijn hand opnieuw los waarop hij het opnieuw pakte. Ik trok mijn hand los en verbrak tegelijk ook de zoen, wees met afkeurende vinger en zei dat ik hier niet van gediend was. Hij vroeg of ik meeging naar zijn appartement en probeerde me over te halen met de woorden 'doe eens gek'. Ik zei dat ik daar helemaal geen zin in had en klaar was met dit en liep weg. Hij kwam achter me aan, vroeg waarom ik zo gemeen was. Ik heb het genegeerd en verder gaan dansen.

Nu zag ik dat hij me een berichtje heeft gedaan op happen (je kan een bericht sturen zonder gematcht te zijn). Mijn instinct wil het negeren, iets maatschappelijks in mij zegt dat ik een poging kan doen hem te wijzen op zijn foute gedrag die nacht.

Wat zouden jullie doen:
1) negeren
2) opvoeden - gunstig voor de mensheid

N.b. ik besef dat mijn reactie sneller had gekund en al bij de eerste hand-naar-kruis beweging had moeten stoppen, maar ik had voldoende gedronken dus het denkvermogen lag wat trager.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 23-07-24 15:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:09

Negeren, die man heeft een enorme bak beton voor zijn hoofd als ie het tijdens de TT nacht nog niet begreep :n

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:13

F_Orumster schreef:
Oke volgende casus. Ik heb tijdens TT festival gezoend met een man (euh, 4 mannen, maar dat terzijde). Onze lippen waren amper gelocked toen hij mijn hand beetpakte en deze naar zijn kruis dirigeerde. Ik trok mijn hand nijdig los. Hij pakte mijn hand nogmaals en herhaalde de begeleiding richting beneden. Ik trok mijn hand opnieuw los waarop hij het opnieuw pakte. Ik trok mijn hand los en verbrak tegelijk ook de zoen, wees met afkeurende vinger en zei dat ik hier niet van gediend was. Hij vroeg of ik meeging naar zijn appartement en probeerde me over te halen met de woorden 'doe eens gek'. Ik zei dat ik daar helemaal geen zin in had en klaar was met dit en liep weg. Hij kwam achter me aan, vroeg waarom ik zo gemeen was. Ik heb het genegeerd en verder gaan dansen.

Nu zag ik dat hij me een berichtje heeft gedaan op happen (je kan een bericht sturen zonder gematcht te zijn). Mijn instinct wil het negeren, iets maatschappelijks in mij zegt dat ik een poging kan doen hem te wijzen op zijn foute gedrag die nacht.

Wat zouden jullie doen:
1) negeren

N.b. ik besef dat mijn reactie sneller had gekund en al bij de eerste hand-naar-kruis beweging had moeten stoppen, maar ik had voldoende gedronken dus het denkvermogen lag wat trager.

Rapporteer hem bij Happn ~~}>

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:15

Ik zou wel het gesprek aangaan. Maar dat is meer omdat ik soms nogal een moraalridder kan zijn :') op zo'n festival weet je niet wat hij allemaal op heeft en ik zou het in nuchtere staat nog eens heel duidelijk willen maken dat het echt niet kan wat hij gedaan heeft.

Bizar toch. Je zou na me too toch verwachten dat mensen wat beter gaan nadenken.

Hoe ben je er zelf onder? Vooral je gevoel volgen en je niet verplicht voelen vanuit maatschappelijk oogpunt. Je bent niemand wat verschuldigd.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:30

Ik zou het gesprek aangaan. Dit is je kans hem hierop te wijzen. Hij ziet dus niet in wat ie verkeerd heeft gedaan..

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:32

Pfff wat een eikel.
Toevallig ging iemand daarheen waar ik paar weken terug via tinder mee gematcht was. Paar berichtjes heen en weer en toen begon hij dat hij zin had in ondeugende dingen en bladiebla. Hij had nog nooit een relatie gehad.
Dus ik gaf aan dat dat onderwerp nog iets tevroeg was, wist niks van hem.

Volgende ochtend weer het eerste waar hij over begon dat hij zin had om te knuffelen. Uhhh ik was toch duidelijk. Nog een keer aangegeven en de keer erna weer. Gelijkt match opgeheven. Ik snap dat hij nog nooit een relatie gehad heeft.

Ik zou nogmaals aangeven dat dit echt niet kan. Al vraag ik me af of het nut heeft....

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:34

Ik zou het negeren

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:40

Na een liegende en vreemdgaande ex die vervolgens mij in ieder gesprek overal de schuld van gaf ben ik wel genezen van mannen proberen te helpen..

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:51

F_Orumster schreef:
Wat zouden jullie doen:
1) negeren

Negeren is de beste optie. Je hebt hem al genoeg gezegd en een type als dit breng je toch niets bij. Het levert je hooguit meer irritaties op en hij zal toch blijven denken dat je een preutse bitch bent.

Of als je je verveelt proberen uit te lokken dat hij over de schreef gaat in de Happ'n chat en hem dan rapporteren en laten bannen.