Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Nog geen belletje of appje van een vriendin. Geen ergenis, maar ik maak mij zorgen. Ze heeft vandaag in het ziekenhuis te horen gekregen of ze ernstig ziek is ja/nee. En gezien ik nog niets gehoord heb... Een opgelucht appje 'het valt mee, ik praat je later bij' is sneller getypt dan dat je belt met 'het is mis'.
MarlindeRooz schreef:Kairos schreef:Dat ik mijn beschikbaarheid niet kan aanpassen, omdat de roosterapp zo geprogrammeerd is, dat die het te kort dag vindt. (gewoon 2,5 week van tevoren, planning is nog niet gemaakt). Nouja dan vraag ik wel gewoon of hij me pas vanaf 18:00 wil inplannen
Haha zo’n app had ik destijds ook, zo irritant. L1nda was dat.
Love_Laugh schreef:Werk.
Zebrastreep schreef:Love_Laugh schreef:Werk.
Die deel ik even![]()
Ik ben inmiddels al zo ver heen dat ik al behoorlijk wat plannen aan het uitschrijven voor een eigen bedrijf. Ben een beetje zat aan het worden van bepaalde dingen die je hebt als je werkt onder een baas.
Ik ben in ieder geval eigenwijs genoeg om zelf iets te proberenLaat iedereen nu juist heel enthousiast zijn waardoor ik het nog meer wil.
Kookaburra schreef:Dankjulliewel.
Ja. Reactie gekregen. De artsen weten het nog niet. Dus ze gaat verder de medische molen in. Mijn gevoel zegt, tis mis. Maar we zullen het hopenlijk snel weten.
Cayenne schreef:Kookaburra schreef:Dankjulliewel.
Ja. Reactie gekregen. De artsen weten het nog niet. Dus ze gaat verder de medische molen in. Mijn gevoel zegt, tis mis. Maar we zullen het hopenlijk snel weten.
Schrijft ze toevallig ook op Viva? Daar loopt een topic van iemand die mogelijk alvleesklierkanker heeft en die ook nog verder de molen in moet omdat er geen zekerheid is gekomen uit de biopten..
Heel veel sterkte voor jou, je vriendin etc! Ik duim dat het vals alarm is!
Zebrastreep schreef:Love_Laugh schreef:
Die deel ik even![]()
Ik ben inmiddels al zo ver heen dat ik al behoorlijk wat plannen aan het uitschrijven voor een eigen bedrijf. Ben een beetje zat aan het worden van bepaalde dingen die je hebt als je werkt onder een baas.
Ik ben in ieder geval eigenwijs genoeg om zelf iets te proberenLaat iedereen nu juist heel enthousiast zijn waardoor ik het nog meer wil.
O superknap dat je daar mee bezig bent!![]()
Ik zou niet weten wat voor bedrijf ik moet beginnen.
Telpeva schreef:Marcella schreef:Zullen we wel niet hebben dan.
Je hebt in NL zo ver ik weet huurtoeslag, zorgtoeslag, individuele inkomenstoeslag, kinderopvangtoeslag, kindgebonden budget. Je kan ook kijken of je iets kan met je afvalstoffenheffing en waterschapsbelasting want die kan in sommige gevallen worden geminderd of kwijtgescholden. En de voedselbank voor als je financieel echt slecht zit.
AmyII schreef:Aan dat ik afgelopen zaterdag via facebook heb mogen/ kunnen vernemen dat het echt mis was met mijn buurman. Hij is afgehezen en de volgende dag overleden. De foto’s deden en doen mij pijn en ik ben dan nog niet eens familie van hem.
Schijnbaar is het tegenwoordig normaal om dit soort foto’s, waar imo privacy het meest geldt, gewoon te delen.
Kookaburra schreef:En reactie gekregen. Ze gaat verder de medische molen in, want ze weten het nog niet zeker