Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:44

Jeetje Kookaburra sterkte met je vriendin Y;(

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:45

Kookaburra schreef:
Nog geen belletje of appje van een vriendin. Geen ergenis, maar ik maak mij zorgen. Ze heeft vandaag in het ziekenhuis te horen gekregen of ze ernstig ziek is ja/nee. En gezien ik nog niets gehoord heb... Een opgelucht appje 'het valt mee, ik praat je later bij' is sneller getypt dan dat je belt met 'het is mis'.

Veel sterkte, wat een nare en onzekere tijd nu.. hopen dat alles mee valt..
Sterkte :knuffel:

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:50

@Kookaburra, wat vervelend. Heb je der nu al wel gesproken?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:51

MarlindeRooz schreef:
Kairos schreef:
Dat ik mijn beschikbaarheid niet kan aanpassen, omdat de roosterapp zo geprogrammeerd is, dat die het te kort dag vindt. (gewoon 2,5 week van tevoren, planning is nog niet gemaakt). Nouja dan vraag ik wel gewoon of hij me pas vanaf 18:00 wil inplannen :')

Haha zo’n app had ik destijds ook, zo irritant. L1nda was dat. :=

Hier wat anders, maar het blijft best vermoeiend dat ik morgen weer bij mijn baas moet zeuren of hij het alsjeblieft er even in wil zetten, zodat hij het niet kan vergeten :')

@Kookaburra: sterkte met je vriendin!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:53

Dankjulliewel.

Ja. Reactie gekregen. De artsen weten het nog niet. Dus ze gaat verder de medische molen in. Mijn gevoel zegt, tis mis. Maar we zullen het hopenlijk snel weten.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:05

Werk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:16

Love_Laugh schreef:
Werk.

Die deel ik even :')

Ik ben inmiddels al zo ver heen dat ik al behoorlijk wat plannen aan het uitschrijven voor een eigen bedrijf. Ben een beetje zat aan het worden van bepaalde dingen die je hebt als je werkt onder een baas.

Ik ben in ieder geval eigenwijs genoeg om zelf iets te proberen :') Laat iedereen nu juist heel enthousiast zijn waardoor ik het nog meer wil.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:20

Zebrastreep schreef:
Love_Laugh schreef:
Werk.

Ik ben inmiddels al zo ver heen dat ik al behoorlijk wat plannen aan het uitschrijven voor een eigen bedrijf. Ben een beetje zat aan het worden van bepaalde dingen die je hebt als je werkt onder een baas.

Ik ben in ieder geval eigenwijs genoeg om zelf iets te proberen :') Laat iedereen nu juist heel enthousiast zijn waardoor ik het nog meer wil.

O superknap dat je daar mee bezig bent! :)
Ik zou niet weten wat voor bedrijf ik moet beginnen. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-21 20:20

Net thuis en vriend weer meteen aan het bellen met collega's en kan weer oliebol op gaan lossen op zijn werk. Kan niet eens uitgebreid delen dat ik aangenomen ben bij mijn nieuwe baan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:22

Kookaburra schreef:
Dankjulliewel.

Ja. Reactie gekregen. De artsen weten het nog niet. Dus ze gaat verder de medische molen in. Mijn gevoel zegt, tis mis. Maar we zullen het hopenlijk snel weten.

Schrijft ze toevallig ook op Viva? Daar loopt een topic van iemand die mogelijk alvleesklierkanker heeft en die ook nog verder de molen in moet omdat er geen zekerheid is gekomen uit de biopten.. :\
Heel veel sterkte voor jou, je vriendin etc! Ik duim dat het vals alarm is!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:38

Cayenne schreef:
Kookaburra schreef:
Dankjulliewel.

Schrijft ze toevallig ook op Viva? Daar loopt een topic van iemand die mogelijk alvleesklierkanker heeft en die ook nog verder de molen in moet omdat er geen zekerheid is gekomen uit de biopten.. :
Heel veel sterkte voor jou, je vriendin etc! Ik duim dat het vals alarm is!

Neen, althans. Het is een andere diagnose. Wel toevallig dat het parallel loopt. Wel zuur dat er dus nog een groep mensen in onzekerheid zitten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:41

Zebrastreep schreef:
Love_Laugh schreef:

O superknap dat je daar mee bezig bent! :)
Ik zou niet weten wat voor bedrijf ik moet beginnen. :')

Ik heb heel veel ideeën hoor , maar het uitwerken is nog wel een puntje :') Ik doe het uiteraard niet helemaal alleen ik heb hulp van alle kanten. Eigenlijk wil ik dit al heel lang , maar de stap zetten is wel spannend. Niet dat ik stop bij mijn andere werk , pas als dit echt goed en groot uitgroeit en het niet meer lukt om twee banen te houden. ( of momenteel dan zelfs 3). Misschien veranderd mijn hele plan nog hoor maar voor nu heb ik iets in mijn hoofd wat ik echt wel door wil gaan zetten.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:46

Dat ik het nu al zo koud heb :brr:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:54

Telpeva schreef:
Marcella schreef:
Zullen we wel niet hebben dan.

Je hebt in NL zo ver ik weet huurtoeslag, zorgtoeslag, individuele inkomenstoeslag, kinderopvangtoeslag, kindgebonden budget. Je kan ook kijken of je iets kan met je afvalstoffenheffing en waterschapsbelasting want die kan in sommige gevallen worden geminderd of kwijtgescholden. En de voedselbank voor als je financieel echt slecht zit.

Ja dat weet ik.

Voedselbank had ik met aanvulling sociale dienst al geen recht op had net 20 euro teveel. En nu met baan zal ik wel helemaal nergens recht op hebben voor de rest.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 21:35

Dat ik niet geld kan sparen , naja tis beter dan eerst want toen had ik nog maar 1 euro ofs over 8)7

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 21:37

xPabloBokt schreef:
Net thuis en vriend weer meteen aan het bellen met collega's en kan weer oliebol op gaan lossen op zijn werk. Kan niet eens uitgebreid delen dat ik aangenomen ben bij mijn nieuwe baan.

Balen.. gefeliciteerd :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 22:08

Werk. En potentiële werkgevers die de wereld willen, maar er niet voor willen betalen en ook niets extra’s te bieden hebben. :') Dan niet. :evaw:

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 22:11

Aan dat ik afgelopen zaterdag via facebook heb mogen/ kunnen vernemen dat het echt mis was met mijn buurman. Hij is afgehezen en de volgende dag overleden. De foto’s deden en doen mij pijn en ik ben dan nog niet eens familie van hem.
Schijnbaar is het tegenwoordig normaal om dit soort foto’s, waar imo privacy het meest geldt, gewoon te delen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 22:24

AmyII schreef:
Aan dat ik afgelopen zaterdag via facebook heb mogen/ kunnen vernemen dat het echt mis was met mijn buurman. Hij is afgehezen en de volgende dag overleden. De foto’s deden en doen mij pijn en ik ben dan nog niet eens familie van hem.
Schijnbaar is het tegenwoordig normaal om dit soort foto’s, waar imo privacy het meest geldt, gewoon te delen.

:(:)
Grote knuffel van mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 22:33

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 23:04

Kookaburra schreef:
En reactie gekregen. Ze gaat verder de medische molen in, want ze weten het nog niet zeker -O-

Sterkte zeg, is niet niks :knuffel: maar beter grondig onderzoek dan iets over het hoofd zien.

Pablobokt gefeliciteerd met je nieuwe baan *\o/*

Mkango zo herkenbaar :') -O-

Amy: gecondoleerd :knuffel:

Ik moet morgen naar de tandarts om 8 uur al…
Dat is al niet leuk, maar ik hoop wel dat ze er op tijd is. Vorige keer stond ze in de file en was ruim een half uur te laat. Daar heb ik nu geen tijd voor. Dus flink duimen maar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 23:07

Aan het verreken van de pijn. Zo maar wat pijnstilling nemen en hopen dat ik geen ontsteking ga krijgen.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 23:27

Nyaleti schreef:
Dat ik het nu al zo koud heb :brr:

Deze deel ik :')

Vandaag gewerkt met een vest over mn trui, en heel de avond onder een deken gelegen terwijl ik aan t kijken was hoe duur een elektrische deken is...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 03:56

Aan het feit dat ik was een boete binnen heb (de eerste op de snelweg en de eerste sinds 4 jaar weer, daarvoor 3 x 3 km te hard bij flitspaal). Een klein stukje is 100 km per uur op de A4 en net voordat het weer 130 werd reed politie achter mij aan, ik reed 130 cruise control. Toen haalde hij mij in en stond er achter op de matrix “snelheid gemeten”. Zuurrrrr. Kan ik dan sowieso een boete verwachten of is dat meer een waarschuwing? Was verder geen verkeer en reed netjes rechterbaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 05:23

K-lote nachtmerries.