Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rennie89 schreef:Nou heb een vervelende ervaring via Vinted, echt allemaal tijd gestoken in iemand die gewoon niets heeft gekocht. Heb samen met haar een hele collectie bundel samen gesteld, allemaal foto’s, korting gegeven en extra gratis dingetjes erbij etc, apart gehouden voor een week en toen de dag van betalen kwam liet ze helemaal niks meer horen! Vind dit zo respectloos en zonde van mijn tijd die ik er in heb gestoken… wil haar nu alleen al blokkeren omdat ik geen zin meer heb in nog een keer zoiets mee te maken. Ze was Nederlands.
upendo schreef:Met een pasgeboren kindje van 2 weken oud vind ik 1 euro niet de moeite waard om een half uur van huis te moeten zijn
Alles leuk en aardig, maar de 'je moet blij zijn als iemand jouw spulletjes een leuk tweede leven wil geven' is bij mij in de weggeefhoek-era al overboord gegooid. Mensen zijn niet blij of dankbaar meer.
Dus ik doe het echt voor een leuk zakgeldpotje voor kleding voor de beeb. Ik ben geen barmhartige Samaritaan meer.
Urbanus schreef:upendo schreef:Met een pasgeboren kindje van 2 weken oud vind ik 1 euro niet de moeite waard om een half uur van huis te moeten zijn
Alles leuk en aardig, maar de 'je moet blij zijn als iemand jouw spulletjes een leuk tweede leven wil geven' is bij mij in de weggeefhoek-era al overboord gegooid. Mensen zijn niet blij of dankbaar meer.
Dus ik doe het echt voor een leuk zakgeldpotje voor kleding voor de beeb. Ik ben geen barmhartige Samaritaan meer.
Ja precies, al het geld wat ik verdien gaat naar het potje kinderkleding.
Ik zet m'n spul op Vinted, als het een tijdje blijft staan zak ik wat en daarna doneer ik het want het staat me in de weg en ik doe geen zaken met gieren.
PSvanLot schreef:Ik bied eigenlijk altijd onder de prijs. Dacht dat dat ook een beetje de bedoeling was van dit platform.
PSvanLot schreef:Ik bied eigenlijk altijd onder de prijs. Dacht dat dat ook een beetje de bedoeling was van dit platform.
Alja schreef:PSvanLot schreef:Ik bied eigenlijk altijd onder de prijs. Dacht dat dat ook een beetje de bedoeling was van dit platform.
En ik denk juist altijd dat het eigenlijk niet de bedoeling is.
Ik heb er een nieuw kinderjasje op staan, komt elke winter weer te koop voor 30 euro bij de winkel en vraag er 7 euro voor.
Eerst bied iemand het minimale bod van 4.20 euro, dan ben ik er al klaar mee en dat sla ik dan af en dan nog vragen wat mijn minimale prijs is, nou dan heb ik al gegeten en gedronken.
Ik bied soms ook maar dan over dingen waar ik over twijfel gezien de maat maar ik bied nooit het laagste wat kan, vind dat zo akward ofzo.
Rennie89 schreef:Ik zie hier niks mis mee… ik probeer ook altijd te onderhandelen. Nee heb je, ja kun je krijgen
_lautje_ schreef:Ik bied bijna altijd. Tenzij het iets is wat ik wil en prijs mooi is of echt laag.
Ik word wel simpel van mensen die €200 voor een kinderjas vragen. Ding er een jaar op staat (en dus niet verkocht gaat worden voor die prijs). Ik netjes een bericht stuur van gut ik heb serieus interesse in de jas, maar niet voor deze prijs. Kunnen we uitkomen op bijv €120,-
Vervolgens gaat verkoper helemaal over de pis dat ik zo brutaal durf te zijn en wat ik wel niet denk.
Sorry….
Nu 3 maanden later staat jas er nog heb. Heb weer bericht gestuurd dat mijn eerdere aanbod nog staat en mocht ze van gedachten veranderen ze altijd bericht kan sturen.
Ben geblokkeerd
Rennie89 schreef:Ik zie hier niks mis mee… ik probeer ook altijd te onderhandelen. Nee heb je, ja kun je krijgen