Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:15

zorro schreef:
Hilli schreef:

Helemaal eens met germie! Bedenk altijd dat iemand haar best heeft gedaan om een passend cadeautje uit te zoeken voor je. Als je teleurgesteld bent in (het resultaat van) die moeite die iemand speciaal voor je heeft gedaan, dan kan dat natuurlijk. Het ligt denk ik ook aan je verwachtingen: niet iedereen krijgt een ingelijste gekantkloste versie van haar eerste lievelingspony die na 33 jaar nog steeds blijkt te leven ;-) , dus verwacht dat vooral ook niet. Maar doe dan in elk geval wél je best om te achterhalen wie je Santa is geweest.

Ik vind het deze editie (mijn tweede als deelnemer, maar de edities daarvoor altijd meegelezen) opvallend hoe onaardig mensen soms op elkaar reageren. Of er komt juist helemaal geen reactie. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het daardoor wel een minder leuk topic op dit moment.

Ja, dit! Een waardevolle post Germie! Ik ben het daar helemaal mee eens.

Ik ben het ook eens met Hilli,er word nogal wat gehikhakt zoals mijn vader dat zo mooi kan zeggen. Van alle kanten, en dat is zonde. Laten we proberen het positief te houden en positief af te sluiten. De wereld is momenteel al zo grijs en grauw. De mensen hebben het allemaal zwaar en dat heeft ook op iedereen zijn uitwerking. Heel logisch.

Collectieve stress noemde mijn fysio het. Ik geloof er wel in. Maar wil er eigenlijk niet aan mee doen of onder lijden. Laten we proberen om positief te blijven. Dankbaar. Dankbaar dat iemand moeite voor je heeft gedaan, en wil doen.

Ik ben erg blij met mijn pakket dit jaar. Alleen de beloofde foto van de haarband zal uit moeten blijven, mijn kleine nichtje heeft hem gepikt en draagt het dagelijks. Ze zingt er 'oh denneboom' bij :') met als variant: ik heb je laatst in het bos zien staan, toen zaten er geen takken aan. :')

Gisteren lekker in bad geweest met het badsetje, en vanmiddag de bakmix klaarmaken. Gewoon super leuk, en ook echt een opstekertje die ik wel kan gebruiken.

Wat vind ik dit leuk om te lezen <3 Precies waar SS om draait wat mij betreft, een ander blijmaken :j

Castilja

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:35

Clau heb je al iets binnen? :( Duim voor je

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:44

Ik wil ook alvast even de organisatie bedanken voor alle tijd en moeite :-)

Dit was het 5e (?) jaar dat ik meedeed en eigenlijk heb ik altijd een heel leuk pakket ontvangen. Veel zaken zijn nog steeds in gebruik zoals bijvoorbeeld een kookboek of een ovenschaaltje :-) . Ook diverse boeken gehad van schrijvers die ik al dan niet al kende. Altijd leuk, zo leer je weer nieuwe schrijvers kennen.

Wat ik vooral leuk vind is het samenstellen van het pakket voor mijn lootje en vervolgens het bekijken van de pakketten van anderen hier in het topic. Zulke leuke pakketten komen er langs en zoveel creatieve hints of kadootjes die echt geniaal zijn :D
Je vergeet dan bijna dat je zelf ook nog een pakket krijgt :))

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 16:08

Dacht even checken of het laatste pakket binnen is.
|(

Wat ontzettend balen.

Ik weet niet wie het is maar las dezelfde ss van Rockwitch.
Als diegene wel actief is in andere topics....
Had even de moeite gedaan om je pakket hier te laten zien.

Claudia hoop dat er al een mooi pakket jou kant op is.
Als er nog hulp nodig is laat het maar weten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 16:41

MerleSimone schreef:
zorro schreef:
Hilli schreef:

Helemaal eens met germie! Bedenk altijd dat iemand haar best heeft gedaan om een passend cadeautje uit te zoeken voor je. Als je teleurgesteld bent in (het resultaat van) die moeite die iemand speciaal voor je heeft gedaan, dan kan dat natuurlijk. Het ligt denk ik ook aan je verwachtingen: niet iedereen krijgt een ingelijste gekantkloste versie van haar eerste lievelingspony die na 33 jaar nog steeds blijkt te leven ;-) , dus verwacht dat vooral ook niet. Maar doe dan in elk geval wél je best om te achterhalen wie je Santa is geweest.

Ik vind het deze editie (mijn tweede als deelnemer, maar de edities daarvoor altijd meegelezen) opvallend hoe onaardig mensen soms op elkaar reageren. Of er komt juist helemaal geen reactie. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het daardoor wel een minder leuk topic op dit moment.

Ja, dit! Een waardevolle post Germie! Ik ben het daar helemaal mee eens.

Ik ben het ook eens met Hilli,er word nogal wat gehikhakt zoals mijn vader dat zo mooi kan zeggen. Van alle kanten, en dat is zonde. Laten we proberen het positief te houden en positief af te sluiten. De wereld is momenteel al zo grijs en grauw. De mensen hebben het allemaal zwaar en dat heeft ook op iedereen zijn uitwerking. Heel logisch.

Collectieve stress noemde mijn fysio het. Ik geloof er wel in. Maar wil er eigenlijk niet aan mee doen of onder lijden. Laten we proberen om positief te blijven. Dankbaar. Dankbaar dat iemand moeite voor je heeft gedaan, en wil doen.

Ik ben erg blij met mijn pakket dit jaar. Alleen de beloofde foto van de haarband zal uit moeten blijven, mijn kleine nichtje heeft hem gepikt en draagt het dagelijks. Ze zingt er 'oh denneboom' bij :') met als variant: ik heb je laatst in het bos zien staan, toen zaten er geen takken aan. :')

Gisteren lekker in bad geweest met het badsetje, en vanmiddag de bakmix klaarmaken. Gewoon super leuk, en ook echt een opstekertje die ik wel kan gebruiken.

Wat vind ik dit leuk om te lezen <3 Precies waar SS om draait wat mij betreft, een ander blijmaken :j

Eens. Ik vind het ook té leuk om een mooi pakket samen te stellen en ben dan ook stiekem wel trots op mezelf als mijn lootje er dan zo blij mee is :D Ik steek er ook best wat moeite in :j

En een leuk pakket terugkrijgen is dan alleen maar mooi meegenomen. Al ben ik dit jaar wel smerig verwend gewoon <3

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:13

Kimberley de olie komt van de action :j
Ik heb hem zelf ook hij heeft zeker genoeg knoflook :D :+

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:16

Ik weet niet hoeveelste jaar dit voor mij was maar ik vond het wederom weer erg geslaagd

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:17

Nu ben ik heel benieuwd welke olie dat precies is, foto/plaatje?? :D

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:25

Castilja schreef:
Clau heb je al iets binnen? :( Duim voor je

Vandaag heeft de postbezorger ons ook overgeslagen ;(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:57

;(

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 19:24

Ik denk dat je langzaam er ook vanuit moet gaan dat er niets komt.. Dat pakketje is óf verloren of nooit verzonden. Dus wellicht is het een idee om een reserve Santa in te zetten. Claudia woont niet heel ver van ons af en ben bereid er een langs te brengen. :)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 21:10

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 22:48

Ik hoop dat er dan een mooi reservepakket komt.
Het blijft mij raar overkomen dat je zelf niet via tracktrace kijkt waar je pakket gebleven is. Ik doe dat altijd wel, en check daarna bokt of mijn lootje ook echt wat post. Dat is ook onderdeel van de pret bij mij.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 23:03

Detroit schreef:

germie schreef:
Ik hoop dat er dan een

Zou die kale duif er wat mee te maken hebben dan?

En idd Germie,ik maak altijd een foto van het verzendbewijs. En nu wordt er zoveel gepind dat een betaalbewijs toch ook overhandigd kan worden..nu krijg je zoveel"cowboy verhalen" wat ze zelf veroorzaakt heeft.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 11:34

Gelukkig nieuwjaar allemaal :)F :)F .

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 11:35

Gelukkig nieuwjaar!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 12:42

Gelukkig nieuwjaar!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 12:46

De beste wensen voor 2021

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 13:39

De beste wensen iedereen :-)

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 13:40

Happy new year allemaal! :#

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 13:43

Gelukkig nieuwjaar!! :):)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 14:11

Afbeelding

Dat 2021 maar een mooi jaar voor iedereen mag worden! :+:

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 14:41

Beste wensen

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 15:42

Gelukkig Nieuwjaar **\O/**

Ik was vanochtend niet zo blij. Kwam buiten en zag dat mijn auto 2 diepe krassen heeft. Die zijn er zeker weten expres op gezet. :(

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 15:49

De beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal!

KM_Ris, ah kak, wat balen man!