zorro schreef:Hilli schreef:
Helemaal eens met germie! Bedenk altijd dat iemand haar best heeft gedaan om een passend cadeautje uit te zoeken voor je. Als je teleurgesteld bent in (het resultaat van) die moeite die iemand speciaal voor je heeft gedaan, dan kan dat natuurlijk. Het ligt denk ik ook aan je verwachtingen: niet iedereen krijgt een ingelijste gekantkloste versie van haar eerste lievelingspony die na 33 jaar nog steeds blijkt te leven, dus verwacht dat vooral ook niet. Maar doe dan in elk geval wél je best om te achterhalen wie je Santa is geweest.
Ik vind het deze editie (mijn tweede als deelnemer, maar de edities daarvoor altijd meegelezen) opvallend hoe onaardig mensen soms op elkaar reageren. Of er komt juist helemaal geen reactie. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het daardoor wel een minder leuk topic op dit moment.
Ja, dit! Een waardevolle post Germie! Ik ben het daar helemaal mee eens.
Ik ben het ook eens met Hilli,er word nogal wat gehikhakt zoals mijn vader dat zo mooi kan zeggen. Van alle kanten, en dat is zonde. Laten we proberen het positief te houden en positief af te sluiten. De wereld is momenteel al zo grijs en grauw. De mensen hebben het allemaal zwaar en dat heeft ook op iedereen zijn uitwerking. Heel logisch.
Collectieve stress noemde mijn fysio het. Ik geloof er wel in. Maar wil er eigenlijk niet aan mee doen of onder lijden. Laten we proberen om positief te blijven. Dankbaar. Dankbaar dat iemand moeite voor je heeft gedaan, en wil doen.
Ik ben erg blij met mijn pakket dit jaar. Alleen de beloofde foto van de haarband zal uit moeten blijven, mijn kleine nichtje heeft hem gepikt en draagt het dagelijks. Ze zingt er 'oh denneboom' bijmet als variant: ik heb je laatst in het bos zien staan, toen zaten er geen takken aan.
Gisteren lekker in bad geweest met het badsetje, en vanmiddag de bakmix klaarmaken. Gewoon super leuk, en ook echt een opstekertje die ik wel kan gebruiken.
Wat vind ik dit leuk om te lezen