Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steffi4 schreef:Dat mijn beste vriend, die ik al 15 jaar ken, mij net via een whatsapp berichtje heeft laten vallen. Ik bedoel...ik ben 5 jaar getrouwd en heb een kind. Hij is 2 jaar verloofd en trouwt in het voorjaar. Ik vroeg om wat meer duidelijkheid en hij stuurt: ik kan nu even niet sturen, heb het zo niet gewild.
Uhm....ok?
Dit doet best pijn. En doe dat dan tenminste op een moment dat je wel duidelijkheid kan geven.
MarcoBorsato schreef:Ik zit nu bij m'n ouders vlakbij Rotterdam.Mkango schreef:Heel vreemd inderdaad, Steffi4.![]()
We hebben geen dozen in huis die groot genoeg zijn voor het verjaardagspakket voor m'n beste vriendin. Morgen dus maar op dozenjacht.
Waar woon je? Ik heb overschot aan grote dozen.
Lestrange01 schreef:Dat zoveel van de mensen die ik volg online, waaronder veel vrienden, heel de tijd zitten te zeiken over wat er in Frankrijk is gebeurd. En dan bedoel ik, de mensen in Frankrijk de schuld geven. Zeggen dat er geen grapjes over islam gemaakt mag worden. Eigenlijk de terroristen constant verdedigen
En dat zijn dan gewoon blanke, atheistische, nederlanders.
Of nog erger, een aantal zag ik de vergelijking maken: "wat moslims in west europa meemaken is nog erger dan de joodse mensen in de 2e wereld oorlog"![]()
. Jongens, we hebben samen in de klas gezeten tijdens geschiedenis, zat je zoveel op je telefoon? Ik heb er niet eens op gereageerd maar ik vond het ontzettend smakeloos en als het niet mensen waren die ik graag volg zou ik ze direct ontvolgen.
DiscoDipp schreef:Lestrange01 schreef:Dat zoveel van de mensen die ik volg online, waaronder veel vrienden, heel de tijd zitten te zeiken over wat er in Frankrijk is gebeurd. En dan bedoel ik, de mensen in Frankrijk de schuld geven. Zeggen dat er geen grapjes over islam gemaakt mag worden. Eigenlijk de terroristen constant verdedigen
En dat zijn dan gewoon blanke, atheistische, nederlanders.
Of nog erger, een aantal zag ik de vergelijking maken: "wat moslims in west europa meemaken is nog erger dan de joodse mensen in de 2e wereld oorlog"![]()
. Jongens, we hebben samen in de klas gezeten tijdens geschiedenis, zat je zoveel op je telefoon? Ik heb er niet eens op gereageerd maar ik vond het ontzettend smakeloos en als het niet mensen waren die ik graag volg zou ik ze direct ontvolgen.
Te gek voor woorden he?!
Alles moet maar kunnen en gezegd mogen worden tegenwoordig..
Lestrange01 schreef:Nou ja, volgens hen zou zeggen dat allah niet bestaat weer te ver gaan, maar zeggen dat de tweede wereld oorlog niet zo erg was weer niet, er valt geen lijn meer op te trekken