Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSagan schreef:Met een auto haal je de vaart er toch ook uit als je een bocht in gaat?:)
Dat is inderdaad met een elektrische fiets net zo, ik doe het ook om die reden.
Vind het wel vervelend als ze het op een recht stuk doen.
Mijn kleine ergenis, voor een stoplicht kruising stilstaan maar niemand mag…. Vind ik ook altijd zo nutteloos.xD
Bellatrix schreef:
Zo irritant als ze geen afstand houden als je al harder rijdt dan mag. Hopelijk leeft het eekhoorntje nog.
Bellatrix schreef:Oh mag dat?Ik zou het fijn vinden als ze even achter elkaar gaan rijden.
Dat zie ik namelijk veel gebeuren.
Foaly schreef:Ja, iets meer ruimte innemen als fietser zodat auto's je niet overhoop rijdenIk doe het zelf ook, vooral in wat smallere straten waar inhalen eigenlijk niet past maar je weet dat een auto het toch gaat proberen. Dan ga ik wat meer richting het midden van de weg fietsen in plaats van strak aan de kant, zodat ze wel achter me moeten blijven. Misschien vervelend voor hun, maar wel veiliger voor mij
Marije_jiplover schreef:@Morrie: ik zou gewoon rechts op het fietspad blijven en niet de stoep op gaan als ik je man was. Desnoods afremmen en stil gaan staan, maar niet de stoep op voor iemand die wil afsnijden en daarom aan de verkeerde kant van de weg fietst.