Ik ben gebeld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duhelo schreef:[
Maar condooms en dergelijke zijn al moeilijker denk ik, dikke kans als die gratis zijn dat er van geprofiteerd wordt (of verspild wordt). Bij de pil of de nuvaring bv kunnen ze gewoon maand of jaarvoorraden voorzien per vrouw. Condooms, tjah, sommige zijn iets actiever dan andere
DuoPenotti schreef:Hier is een bril en gehoor apparaat ook niet vergoed of maar een klein deeltje.
Bril met -7 is echt wel noodzakelijk.
Dan heb ik na mijn ongeval ook prisma nodig, dus oke dat kan in dezelfde bril.
Daarom moet ik ook elk jaar naar de oogarts, mag ik ook eigen risico eerst betaen.
Maar ook een gehoorapparaat heb ik nodig sinds mijn ongeval, maar laat dat nog maar even... ook wel een stukje ijdelheidmaar kost allemaal al genoeg zo.
TheWelsh schreef:Ik vind ook dat Nederland als "goed opgeleid" land daar veel beter over na zou moeten denken. Alles wat kwa anticonceptie werkt is super duur!!
Ik ben gebeldVolgende week donderdag word ik geopereerd!
DuoPenotti schreef:Zo’n familie ken ik. Althans, de ouders zijn gezond, maar drie van hun vijf kinderen hebben/hadden Friedreich’s ataxia. Twee ervan zijn inmiddels overleden. De oudste kinderen kregen pas symptomen toen hun moeder al zwanger was van de jongste, dus tot die tijd wisten ze ook van niks omdat het een recessieve aandoening is.En soms is he natuurlijk zo dat ouders nog niet weten dat ze ziek zijn, een paar kinderen krijgen en er dan achter komen.
Qimm schreef:DuoPenotti schreef:En soms is he natuurlijk zo dat ouders nog niet weten dat ze ziek zijn, een paar kinderen krijgen en er dan achter komen.
Als oma, mama en dochter het hebben zou je toch op z'n minst eens achter je oren kunnen krabben lijkt me. Dat overstijgt toeval