__Sannne schreef:Lau schreef:
Ooh wat een dotjesik mag van mijn vriend geen konijnen
Hoezo bepaald jouw vriend dat voor jou?
Lijkt me vrij normaal alleen een dier te nemen waar je samen achter staat wanneer je samen een huishouden deelt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:Ja dat dus.
Ze had alles aangeschaft en ging zich toen pas inlezen, ik heb gezegd dat ze dat beter daarvoor kunnen doen![]()
Ben erg beleefd gebleven![]()
Ik kan het dan zelf ook weer niet laten, want ik wou geen konijnen meer.
[ [url=m/N7Bk39.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus meet Christoffel en Christina
En Nee ik heb het niet bedacht
Cowboy55 schreef:LukieBradley schreef:Ja dat dus.
Ze had alles aangeschaft en ging zich toen pas inlezen, ik heb gezegd dat ze dat beter daarvoor kunnen doen![]()
Ben erg beleefd gebleven![]()
Ik kan het dan zelf ook weer niet laten, want ik wou geen konijnen meer.
[ [url=m/N7Bk39.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus meet Christoffel en Christina
En Nee ik heb het niet bedacht
Christina? Het waren toch 2 rammen? Of heeft Christina al aangegeven zich opgesloten te voelen in zijn/haar rammenlichaam?
Lau schreef:__Sannne schreef:Hoezo bepaald jouw vriend dat voor jou?
We wonen samen dus dan moet je het ook samen willen
Mkango schreef:Lau schreef:
We wonen samen dus dan moet je het ook samen willen
[ Afbeelding ]
Ik wil slapen, maar het is pas tien voor half zes.En m'n zelfgebakken boterkoek was echt veel te droog.
En ik voel me dik, want ik heb de hele dag lopen snacken van alle dingen die ik vanmorgen gemaakt heb (boterkoek, slagroomtruffels, chocolade-lavendel-roomblokjes, eisalade...)
Mkango schreef:Mijn vader had mijn moeder bijna de teckel (die overigens een veel minder epische naam had dan de jouwe, San) weg laten doen nadat ze constant in huis poepte de eerste paar weken dat ze er was. Het was geen pup, ze was in principe gewoon zindelijk, maar waarschijnlijk gewoon een beetje van slag, en m'n vader wilde er eigenlijk al geen hond bij, dus die was echt not amused.
sureido schreef:Hoe de Universiteit inbreuk op privacy gaat doen met het afnemen van tentamens. Net of ik er ook relaxt bij zit als elke beweging in de gaten gehouden wordt.
‘ De universiteit gebruikt het ict-programma Proctorio, waarmee microfoon en camera van de computer worden overgenomen. De software houdt alle oogbewegingen en mondbewegingen in de gaten en bekijkt welke websites tijdens het examen worden bezocht. Ook moeten studenten vooraf een scan van hun kamer aanleveren.’
Gelukkig zijn er al petities.
LiannePuthzy schreef:Dat lijkt mij ook best verschrikkelijk.
Bij mij (mbo) hebben ze gezegd “als je veel hogere cijfers haalt dan gewoonlijk hebben de docenten het recht om je tentamen ongeldig te verklaren” dat vind ik ook geen oplossingik heb dus bewust fouten zitten maken bij een Engels toets omdat ik anders een 10 zou hebben ipv een 7,5 a 8..