Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 15:42

__Sannne schreef:
Lau schreef:

Ooh wat een dotjes <3 ik mag van mijn vriend geen konijnen -O-

Hoezo bepaald jouw vriend dat voor jou? :')

Lijkt me vrij normaal alleen een dier te nemen waar je samen achter staat wanneer je samen een huishouden deelt?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 15:46

__Sannne schreef:
Lau schreef:

Ooh wat een dotjes <3 ik mag van mijn vriend geen konijnen -O-

We wonen samen dus dan moet je het ook samen willen :(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 15:57

LukieBradley schreef:
Ja dat dus.
Ze had alles aangeschaft en ging zich toen pas inlezen, ik heb gezegd dat ze dat beter daarvoor kunnen doen :')
Ben erg beleefd gebleven _O-

Ik kan het dan zelf ook weer niet laten, want ik wou geen konijnen meer.
[ [url=m/N7Bk39.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus meet Christoffel en Christina _O-
En Nee ik heb het niet bedacht _O-

Awhhh wat lief!

Ik erger me aan mezelf dat ik eigenlijk ziels ongelukkig word/voel van deze situatie en ik er heel moeilijk mee om kan gaan. Bijna elke avond huilend op bed... hopelijk is dit alles gauw voorbij.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 16:03

Lau schreef:
__Sannne schreef:

Oh zo, ja nee dan snap ik het.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 17:16

Cowboy55 schreef:
LukieBradley schreef:
Ja dat dus.
Ze had alles aangeschaft en ging zich toen pas inlezen, ik heb gezegd dat ze dat beter daarvoor kunnen doen :')
Ben erg beleefd gebleven _O-

Ik kan het dan zelf ook weer niet laten, want ik wou geen konijnen meer.
[ [url=m/N7Bk39.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus meet Christoffel en Christina _O-
En Nee ik heb het niet bedacht _O-

Christina? Het waren toch 2 rammen? Of heeft Christina al aangegeven zich opgesloten te voelen in zijn/haar rammenlichaam?

Nou ik zou eigenlijk een setje man vrouw krijgen voor mijn verjaardag. Maar de verkoopster reageert niet meer terwijl ik ze gereserveerd had. -O-
2 vriendinnen wouden ze zo noemen....
Komen deze ineens voorbij, als ik konijnen wou wou ik wel degene die ik echt zelf leuk vind.
Deze waren niet eerste keuze maar ze zijn wel heel leuk.
Plus dat er vanuit hun spoed achter zat.
Maar 2 mannen dus, die moesten dan ook zo maar gaan heten :')

Idd verkoop zou precies wel mogen stoppen want het is eigenlijk gewoon zielig.
Bedankt voor de reacties!
Ik ben er alweer aan gehecht en mocht het tussen die 2 straks niet meer gaan verzin ik weer wat anders.

Want dat is het handige van alleen wonen en een grote tuin enzo.
Ik schaf aan wat ik wil en niemand die klaagt.

Nicolefloor, foto? :D

Ergernis: ik wil een vriend die bij mij de rem erop houd -O-
Laatst bijgewerkt door LukieBradley op 18-04-20 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 17:18

Lau schreef:
__Sannne schreef:

Afbeelding

O:)

Ik wil slapen, maar het is pas tien voor half zes. -O- En m'n zelfgebakken boterkoek was echt veel te droog. -O- En ik voel me dik, want ik heb de hele dag lopen snacken van alle dingen die ik vanmorgen voor iedereen gemaakt heb (boterkoek, slagroomtruffels, chocolade-lavendel-roomblokjes, eisalade...)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-04-20 17:21, in het totaal 2 keer bewerkt

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 17:19

Mkango schreef:
Lau schreef:
[quote="__Sannne"

Afbeelding

O:)[/quote]

Dit zou ik dus zijn

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 17:21

Mkango schreef:
Lau schreef:

[ Afbeelding ]

O:)

Ik wil slapen, maar het is pas tien voor half zes. -O- En m'n zelfgebakken boterkoek was echt veel te droog. -O- En ik voel me dik, want ik heb de hele dag lopen snacken van alle dingen die ik vanmorgen gemaakt heb (boterkoek, slagroomtruffels, chocolade-lavendel-roomblokjes, eisalade...)

De vrouw van de collega van mijn vriend heeft dat gedaan. 2 dwerggeiten gekocht. Ze moesten terug of anders ging hij de scheiding aanvragen _O-.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 17:23

Mijn vader had mijn moeder bijna de teckel (die overigens een veel minder epische naam had dan de jouwe, San :)) ) weg laten doen nadat ze constant in huis poepte de eerste paar weken dat ze er was. Het was geen pup, ze was in principe gewoon zindelijk, maar waarschijnlijk gewoon een beetje van slag, en m'n vader wilde er eigenlijk al geen hond bij, dus die was echt not amused. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 17:25

Mkango schreef:
Mijn vader had mijn moeder bijna de teckel (die overigens een veel minder epische naam had dan de jouwe, San :)) ) weg laten doen nadat ze constant in huis poepte de eerste paar weken dat ze er was. Het was geen pup, ze was in principe gewoon zindelijk, maar waarschijnlijk gewoon een beetje van slag, en m'n vader wilde er eigenlijk al geen hond bij, dus die was echt not amused. :=

Misschien een beetje teckel-eigen :)). Meneer Mier heeft dat de eerste maanden ook veel gedaan, daarna werd het minder en na een half jaar was het over. Nu heb ik hem vier jaar en hij heeft nooit meer ongelukjes gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 17:30

Dushi (ze heette eerst Snoopy, oké? :') ) daarna idd ook niet meer; we hebben haar uiteindelijk nog een jaar of 7 gehad. Beest was wel echt schijtverwend door m'n moeder. :roll: M'n moeder was een keer een middag weg, en ik had geen kind aan de hond, had lekker een rondje met 'r gewandeld, eten gegeven en alles, en daarna lag ze lekker in haar mandje te tukken, maar zodra ze m'n moeder binnenkwam begon het gepiep en gejengel meteen. :x Waarop m'n moeder beweerde dat ik 'r niet had uitgelaten of eten had gegeven. :') Oké, het was niet "mijn" hond, ik had er niet zoveel mee, maar als er verder niemand thuis is, laat ik dat beest ook niet aan d'r lot over. :')

Met de teckels van m'n tante, die regelmatig bij mijn ouders logeren, hebben we overigens nooit problemen gehad. :P

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 18:04

Ik droomde net dat ik in een auto zat en dat die het water in reed en ik verdronk. En toen werd ik wakker, maar het voelde alsof er nog allemaal druk van het water op mijn lichaam stond.

Nu heb ik gigantische hoofdpijn

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 18:10

Mensen die hun auto zo voor de oprit zetten dat je er zelf niet meer in- en uitkomt met je auto. {:)-:(

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 18:19

De spoedtandarts die heel grof was, maakt het echt nog prettiger om naar de tandarts te moeten :n

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 20:19

Ik moest boodschappen doen. Dat is momenteel al ergenis. Toen bleek pin niet te werken en moest ik ergens anders pinnen om contant te kunnen betalen. Kar was al vol. Kom ik terug deden ze het weer.

Ja ze kunnen er niks aan doen. Maar vond het wel irritant op dat moment. Boodschappen doen is momenteel al irritant.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 21:55

Met de kat net naar de dierenarts, waarschijnlijk gevochten daardoor een winkelhaak in haar derde ooglid. Nu drie hechtingen rijker... :z

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:01

Dat mijn bovenbuurvrouw weer loopt te schreeuwen omdat haar kind niet wil slapen oid

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:15

Hoe de Universiteit inbreuk op privacy gaat doen met het afnemen van tentamens. Net of ik er ook relaxt bij zit als elke beweging in de gaten gehouden wordt.

‘ De universiteit gebruikt het ict-programma Proctorio, waarmee microfoon en camera van de computer worden overgenomen. De software houdt alle oogbewegingen en mondbewegingen in de gaten en bekijkt welke websites tijdens het examen worden bezocht. Ook moeten studenten vooraf een scan van hun kamer aanleveren.’

Gelukkig zijn er al petities.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:16

Jezus dat kunnen ze niet maken...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:18

Ik snap dat het diploma wat waard moet blijven. Maar doe dan essays/openboek tentamens, die zijn doorgaans moeilijker dan even stampen ... ze zeggen ook dit in overleg met andere universiteiten te hebben besloten, dus hopelijk komen er vanuit het hele land protesten dan.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:19

sureido schreef:
Hoe de Universiteit inbreuk op privacy gaat doen met het afnemen van tentamens. Net of ik er ook relaxt bij zit als elke beweging in de gaten gehouden wordt.

‘ De universiteit gebruikt het ict-programma Proctorio, waarmee microfoon en camera van de computer worden overgenomen. De software houdt alle oogbewegingen en mondbewegingen in de gaten en bekijkt welke websites tijdens het examen worden bezocht. Ook moeten studenten vooraf een scan van hun kamer aanleveren.’

Gelukkig zijn er al petities.

Zo gaan ze bij ons de tentamens ook afnemen! Je scherm moet je ook delen. En het kan zijn dat je een app moet downloaden op je telefoon die dan ook gaat filmen en die moet je dan achter je neer zetten. Verschrikkelijk lijkt mij het

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:21

Ik vind het écht niet normaal. Het is al op omroep Brabant hopelijk pakken meerdere nieuwszenders het op. Wij moeten ook tentamens met wettenbundel maken, hoe dat dan? :+ en ik zit met een tentamen sowieso vaak rond te gapen omdat ik aan het nadenken ben. Je bent dan toch constant aan het denken: ‘oh jee hoe moet ik me gedragen’

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:27

Dat lijkt mij ook best verschrikkelijk.
Bij mij (mbo) hebben ze gezegd “als je veel hogere cijfers haalt dan gewoonlijk hebben de docenten het recht om je tentamen ongeldig te verklaren” dat vind ik ook geen oplossing :') ik heb dus bewust fouten zitten maken bij een Engels toets omdat ik anders een 10 zou hebben ipv een 7,5 a 8..

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:30

Ik die zin heb in het tuincentrum door het plantenasiel topic maar mij netjes aan de regels wilt houden :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:30

LiannePuthzy schreef:
Dat lijkt mij ook best verschrikkelijk.
Bij mij (mbo) hebben ze gezegd “als je veel hogere cijfers haalt dan gewoonlijk hebben de docenten het recht om je tentamen ongeldig te verklaren” dat vind ik ook geen oplossing :') ik heb dus bewust fouten zitten maken bij een Engels toets omdat ik anders een 10 zou hebben ipv een 7,5 a 8..

Dat is ook erg zeg :+