Hij lag inderdaad bij de buren. Echt raar. Ik was de hele dag thuis. En ook geen briefje.
Dus goed dat hier werd gezegd dat hij er al was. Anders was ik er niet achter gekomen!
Ik ga even uitpakken en dan verslag doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Wat is ook al weer de link, om alleen de fotos te bekijken?
Rebecca schreef:whahha zie nu pas...Banyu schreef:Wat is ook al weer de link, om alleen de fotos te bekijken?
[LZP] Secret Santa Surprise 2019
Rebecca schreef:Banyu schreef:Wat is ook al weer de link, om alleen de fotos te bekijken?
[LZP] Secret Santa Surprise 2019
Nessa schreef:Nou daar is ie dan!
[ [url=m/IZonN1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel stevig inpakpapier. En onbreekbare plakband.
[ [url=m/l79KXs.jpg]Afbeelding[/url] ]
De cadeautjes! Wat veel zeg. Inmiddels hadden de katten lol met de doos.
Ik had voor de zekerheid de schuimpjes bewaard, mocht ik moeten zoeken naar letters ofzo. Haha
De 2 foto's zijn ook hints.
[ [url=m/mH1IeD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En uitgepakt. En dat duurde wel even. Dat plakband... jeeeeeemig. Heb alles open moeten snijden
Ik had geen tops. Wilde mij graag laten verrassen. En mijn santa heeft mij goed na lopen zoeken! Haha
Een roze lantaarntje, vanille geurkaarsjes, mega zachte fleecedeken, een roze bloemen kerstbal, een eenhoorn beeldje, roze agenda, gouden pen.
Echt super bedankt Lous
Vind alle cadeautjes echt super leuk
EDIT
Fijn dat ze lekker zijn Hilli. Het zijn best aparte smaken. Heb de winkel alle pure chocolade bonbons erin laten doen. Toen nog 1 plekje over. Dus die random uitgekozen.
Nessa schreef:Ik kan me best voorstellen dat dat wel moeilijk is. Had elk jaar een behoorlijk top lijst. En kreeg vaak dus ook gewoon iets van dat lijstje. Ik wilde me eens laten verrassen. Vind heel veel al leuk. Alleen het feit al dat iemand een mooie pakketje probeert samen te stellen vind ik geweldig.
Maar je hebt goed geshopt hoor! Die waxinelichtjes vind ik ook de lekkerste van de Ikea
Alja schreef:Nessa schreef:Ik kan me best voorstellen dat dat wel moeilijk is. Had elk jaar een behoorlijk top lijst. En kreeg vaak dus ook gewoon iets van dat lijstje. Ik wilde me eens laten verrassen. Vind heel veel al leuk. Alleen het feit al dat iemand een mooie pakketje probeert samen te stellen vind ik geweldig.
Maar je hebt goed geshopt hoor! Die waxinelichtjes vind ik ook de lekkerste van de Ikea
Had jij vorig jaar ook niet als laatst je pakje?