Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:08

Zertab schreef:
Hebben jullie ook weleens dat het op Tinder goed klikt, je nummers uitwisselt en dan loopt het dood. Ik sprak een man op app, totdat ik ging slapen. Heb ik hem de volgende dag wat geappt, totdat ik ging slapen en dus weer ''slaap lekker'' zei. En sindsdien dus geen contact. Ik ga hem niet appen, moet van beide kanten komen. Maar dan denk ik, waar gaat het mis? Of gewoon geen nummers meer uitwisselen. :')

Ja ook wel gehad, waar dat nou aa ligt geen idee.
Telefoonnummers verzamelen?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:42

Silly1972 schreef:
Zertab schreef:
Hebben jullie ook weleens dat het op Tinder goed klikt, je nummers uitwisselt en dan loopt het dood. Ik sprak een man op app, totdat ik ging slapen. Heb ik hem de volgende dag wat geappt, totdat ik ging slapen en dus weer ''slaap lekker'' zei. En sindsdien dus geen contact. Ik ga hem niet appen, moet van beide kanten komen. Maar dan denk ik, waar gaat het mis? Of gewoon geen nummers meer uitwisselen. :')

Ja ook wel gehad, waar dat nou aa ligt geen idee.
Telefoonnummers verzamelen?

Ja dat bedacht ik me ook toen ik het typte.

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:45

Ik denk dan altijd .... Nou dan niet joh, jouw probleem.... En ga weer verder

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:01

Dat lijkt me behoorlijk irritant.

Life update:
Afbeelding

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:54

Is ook best knap hoor.
Maar mij lukt dat ook haha

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 16:14

Imaginaerum, story of my life hahaha

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 08:11

En, nog dates gehad hier?

Ik had zondag date 5. Op een terras gezeten en daarna bij ouders gebarbecued. Daar zusje en zwager ontmoet, wilde hij ook graag. Super gezellig gehad, klikt goed.
Het begint al aardig serieus te worden, ben benieuwd of het binnenkort echt een relatie is. Ik denk het wel, maar ik ben wat dat betreft wel van de oude stempel en vind het leuk als een man verkering vraagt.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 08:50

Wat leuk Phylos!

Ik zie mijn tinder date van bijna 2 jaar geleden weer.. Alleen merk nu al dat het weer de verkeerde kant op gaat, hij wilt geen relatie (zegt ie) maar geeft wel signalen af die daar niet op wijzen.. Dus ik heb toch een beetje hoop, maar dat werkt natuurlijk niet.. Echt stom..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:02

Margo zou gewoon concreet vragen wat hij nou wil
Phylos, wat leuk zeg! :D

Ik ga zo richting Nijmegen. Denk dat ik pas donderdag terug ga. Gaat dus de aardig serieuze kant op. :=

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:36

Mijn tinderdate heeft uitgesproken niet verlieft op mij te zijn (na bijna 3 maanden daten) maar dat hij me wel erg leuk vind en dat het lang geleden is dat hij zulke aansluiting had met iemand...

Hij gaf ook aan dat het bij hem altijd lang duurt voordat hij echt verliefd is. Dat hij ook niet echt zeker weet of hij wel een relatie wilt.

Ik heb aangegeven dat ik niet 3 maanden met iemand ga daten omdat ik het wel gezellig vind. Ik doe dat wel met het oog op kijken of het iets is voor de lange termijn. Ik gaf ook aan dat als ik gewoon gezellig een beetje wil daten en een leuke bedparnter wil hebben, dat ik dan nog genoeg andere opties zou kunnen hebben als ik dat zou willen, maar dus wederom met de boodschap dat mijn intentie daar niet ligt, dat ik graag wil uitzoeken wat het zou kunnen worden tussen hem en mij.

Ik heb dus aan hem gevraagd wat zijn intentie nou eigenlijk is. Daar kon hij niet echt een concreet antwoord op geven.

Jeetje wat vind ik dit frustrerend zeg...

Ik merk ook dat er kleine dingen zijn waar ik me aan kan storen bij hem. Hij is laatst dus een keer door de weeks geweest. Had hij bij mij gedouched, maar dan plakt hij zijn lange haar op alle muren van mn douchecabine en spoelt het niet even weg. Ik maak daar later dan een grapje van, zo van haha, doe je dat thuis ook. Waarop hij met een beetje een nerveus lachje in elkaar duikt en ja zegt (hij woont bij zn ma). Dus ik zei je laat je ma je rommel opruimen...

Zitten we gisteren lekker te chillen bij een natuurpark, we lagen in het gras uit het zicht en alleen. En dan pakt hij me ineens bij mn borst. Ik kan daar niet zo goed tegen. Ik wordt daar niet gezelliger van. Thuis prima, maar niet hier.

Verder ben ik zelf best wel een romanticus. Ik vind het leuk om kleine dingetjes te doen voor een ander. Maar andersom waardeer ik het zelf ook echt ongelofelijk als ik een romantisch gebaar mag krijgen. En dat kan hem in hele kleine dingen zitten zoals mn hand vasthouden, een blik, maar ook een bloemetje krijgen, voor me koken, helpen met het bed opmaken ofzo. Verzin het. ik hecht daar waarde aan. Hij is daar helemaal niet van. Echt 0. Hij zei van ja, als we 5 jaar samen zijn, dan wil ik wel een keertje rozenblaadjes naar het bed en kaarsjes aan doen... en het enige wat ik dacht was, dan mag ik de rommel daarna opruimen zeker...

Er zijn ook dingen die ik wel leuk vind aan hem. Hij is nuchter, intelligent, empathisch, gezellige kletser, we hebben veel raakvlak ivm werk.

Hij was er gisteren dus en toen zei hij, ja nee. Ik kan niet blijven slapen. Toen dacht ik eigenlijk alleen maar prima. Ik heb er eigenlijk ook even geen behoefte aan.

Dus ik weet het even niet op het moment... hij heeft me in die zin wel echt onderuit geschopt met zijn opmerking van 1.5 week geleden dat hij niet weet of hij wel een relatie wilt en dan nu zeggen dat hij (nu nog) niet verliefd is op me.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:47

Ach Peelie dat is inderdaad niet leuk om te horen! :(:)

Ik begrijp nooit dat mensen zo lang tijd nodig hebben om verliefd te worden. Je zou verwachten dat dat er na 3 maanden toch al wel zou zijn? Je begint je ook al te ergeren aan kleine dingetjes.. Je neemt dus zelf ook al meer afstand.

Dat met die haren ook.. :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:49

Zoals ik het lees Peelie kun je het beter nu meteen afkappen. Jij vindt hem leuker dan hij jou en dat gaat volgens mij niet veranderen, daarbij beginnen nu ergernissen te komen die dan echt de verspilling van je energie zijn.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:50

Jeetje, ik vind dit ook best heftig! Dat je niet zo snel verliefd wordt kan ik me voorstellen, maar als je elkaar al 3 maanden ieder weekend ziet en je voelt dan geen kriebels nog.. Dat vind ik dan wel weer lang denk ik. Al moet ik zeggen dat ik vrij makkelijk verliefd word, dus moeilijk te vergelijken met anderen.

Ben jij zelf wel verliefd op hem Peelie?

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:53

Phylos schreef:
En, nog dates gehad hier?

Ik had zondag date 5. Op een terras gezeten en daarna bij ouders gebarbecued. Daar zusje en zwager ontmoet, wilde hij ook graag. Super gezellig gehad, klikt goed.
Het begint al aardig serieus te worden, ben benieuwd of het binnenkort echt een relatie is. Ik denk het wel, maar ik ben wat dat betreft wel van de oude stempel en vind het leuk als een man verkering vraagt.

Ah wat leuk zeg!

Ik had vorige week heel random een 1e date. Wat gewandeld in het bos en kletsend op een bankje beland. Was erg gezellig. Gister zouden we een rondje Zeeland gaan touren met zijn auto en nog even naar het strand gaan, maar voelde me gisterochtend zo beroerd dat we het hebben gecancelled. Dus dat wordt nog iets voor een volgende keer. Morgenavond ga ik naar hem en dan gaan we samen eten maken, dus ben benieuwd!

Was totaal niet gepland en al vrij snel na mijn ex, maar het klikt en verder zien we wel. Hebben geen haast, maar we zien onszelf wel samen, dus in dat opzicht wel serieus.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:58

Captain schreef:
Ach Peelie dat is inderdaad niet leuk om te horen! :(:)

Ik begrijp nooit dat mensen zo lang tijd nodig hebben om verliefd te worden. Je zou verwachten dat dat er na 3 maanden toch al wel zou zijn? Je begint je ook al te ergeren aan kleine dingetjes.. Je neemt dus zelf ook al meer afstand.

Dat met die haren ook.. :') :')

Ik denk dat het ook een beetje een combinatie van factoren is.

Doordat hij 1.5 week geleden heeft uitgesproken nog niet te weten of hij een relatie wilt, ben ik meer afstand gaan nemen. Ik wil me niet op die manier open stellen voor iemand die zo met mijn hart omgaat zeg maar.

Ik heb ook tegen hem gezegd gisteren dat ik heel bewust wat meer afstand neem, omdat hij die opmerking had gemaakt. Daar reageerd hij dan weer heel droog op. Dat ik bij mezelf denk, als je met een leuke meid aan het daten bent en je hebt misschien toch je oog een beetje op de toekomst ondanks dat je misschien wat meer tijd nodig hebt, dan reageer je daar op. Op wat voor manker dan ook. Maar hij bleef heel droog liggen, haalde nog niet niet zijn schouders op....

Ja, die haren is gewoon vies. Ik ben zijn moeder niet en hij is nog altijd te gast in mijn huis... hij laat ook rustig het koffiezetapparaat met een vol gebruikt filter staan, nog koffie in het kannetje wat hij dan niet opdrinkt (ik drink geen koffie).

En je zou toch idd wel denken dat er na bijna 3 maanden wel momentjes zijn dat je op zn minst een beetje kriebels in je buik krijgt ofzo. Hij hoeft niet al helemaal hotel de botel te zijn... maar gewoon heel recht door zee zeggen "Ben ik verliefd, nee. Vind ik je een leuke meid, ja". Wat moet ik daar nou mee :(

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:07

Tja ik vind het op zich ook wel weer eerlijk. Ik word ook niet snel verliefd en kan me er dus wel wat bij voorstellen. Als ik een relatie aan ga wil ik wel het gevoel hebben dat die voor altijd kan zijn. Dat weet ik na een paar maanden ook nog niet, ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend en onbegrijpelijk is als je die gevoelens wel hebt.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:10

Na drie maanden nog niet verliefd zijn, is wat mij betreft een heel duidelijk teken om de boel af te kappen. Ik ben ook niet gauw verliefd, maar kom op, drie maanden?
Je vermeldt trouwens tussen neus en lippen door dat hij nog thuis woont, hij is toch psychiater (die verdienen geen minimumloon, zeg maar) en (tegen de) 30 jaar oud? Wat doet hij nog bij zijn moeder dan? :o Dat vind ik ook een red flag, eigenlijk. :=

Wat fijn dat het zo lekker gaat, kimberly1995, MarlindeRooz en Phylos!
Margoooo, niet hoopvol inderdaad. Meestal weet je ook wel dat het echt een heel slecht plan is om erin mee te gaan en als buitenstaander is het helemaal makkelijk oordelen. Ik ben zelf in ieder geval wel zo'n kneus die te lang door blijft trekken aan zo'n dood paard. :')

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:12

Kan ik hier een tinder vraag stellen? Of moet ik een nieuw topic openen. Zelf ben ik na35 jaar nog gelukkig getrouwd dus weet niks van Tinder. maar een vriendin van mij is gescheiden en een knappe dame ondanks haar 62 jaar,maar ze zit sinds kort op Tinder.
Ze liet mij foto's zien van haar tindermannen en ik vertrouw het voor geen haar. Een bijzonder knappe man met een baan op een booreiland zit er vast geldproblemen bla bla bla.48 jaar oud op de foto's te zien blanke man schrijft fonetisch frans en mailt vanuit de ivoor kust.
Dus alles in mij zegt oplichting.
Dan nog ene ,minder knappe man maar engelsman zegt hij ook geld problemen ,geld was op een verkeerde rekening gestort en nu had hij een rekening nr nodig waar hij geld op kon storten. Bij mij gaan dus weer alarm bellen rinkelen.
Beide mannen bellen haar ook ,maar dan ook rustig snachts en zo. Ik vind het maar vreemd. Is er een manier om uit te vinden wat hier van klopt?
Ik heb zelf echt geen verstand van computers kan nog geen foto plaatsen op bokt...Ze zei dat ze 12 reactie's had van mannen en allemaal met geld problemen.
Ze zit overigens zelf in de geldproblemen dus rijk zullen ze niet van haar worden maar ze stond op het punt van het beetje wat ze heeft nog geld over te maken.
Ik heb nog gezegd geef niks ,als ze blijven komen weet je of het echt is of niet.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:16

Tja geldproblemen op Tinder is een enorm rode vlag, dat weet iedereen denk ik wel.. Ik denk dat met name bij oudere vrouwen (en mannen) er veel zijn die geld proberen af te troggelen.
Ik zou je vriendin adviseren iig niet zomaar haar mobiele nummer te geven.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:22

Leuk Phylos en Marlinde, klinkt goed.

Margoo let op, als je dit nu al beseft.....

Jeetje Peelie dat is best een domper.
Ik snap best dat je na 3 maanden nog niet weet of dit voor eeuwig is, maar toch wel of je gevoelens hebt en het in ieder geval wilt proberen.
Snap dat je afstand neemt, misschien ook maar beter.

Mijn date die ik zou hebben de dag van het ongeluk hoor ik nu niet meer, vast geen zin om zo te beginnen, snap ik ook wel.

Mijn laatste "relatie" die zich terugtrok ineens nadat ik zijn kinderen had ontmoet krabbelt weer terug, hij heeft spijt.
Hij kreeg het te benauwd maar moet steeds aan mij denken.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Heb op Tinder aangegeven dat ik voorlopig even gehandicapt ben en kreeg toch een leuke match gisteren
Ben benieuwd

Oehhh nee afkappen die mannen, mannen met geldproblemen equals oplichting
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 03-08-20 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:24

beatje schreef:
Kan ik hier een tinder vraag stellen? Of moet ik een nieuw topic openen. Zelf ben ik na35 jaar nog gelukkig getrouwd dus weet niks van Tinder. maar een vriendin van mij is gescheiden en een knappe dame ondanks haar 62 jaar,maar ze zit sinds kort op Tinder.
Ze liet mij foto's zien van haar tindermannen en ik vertrouw het voor geen haar. Een bijzonder knappe man met een baan op een booreiland zit er vast geldproblemen bla bla bla.48 jaar oud op de foto's te zien blanke man schrijft fonetisch frans en mailt vanuit de ivoor kust.
Dus alles in mij zegt oplichting.
Dan nog ene ,minder knappe man maar engelsman zegt hij ook geld problemen ,geld was op een verkeerde rekening gestort en nu had hij een rekening nr nodig waar hij geld op kon storten. Bij mij gaan dus weer alarm bellen rinkelen.
Beide mannen bellen haar ook ,maar dan ook rustig snachts en zo. Ik vind het maar vreemd. Is er een manier om uit te vinden wat hier van klopt?
Ik heb zelf echt geen verstand van computers kan nog geen foto plaatsen op bokt...Ze zei dat ze 12 reactie's had van mannen en allemaal met geld problemen.
Ze zit overigens zelf in de geldproblemen dus rijk zullen ze niet van haar worden maar ze stond op het punt van het beetje wat ze heeft nog geld over te maken.
Ik heb nog gezegd geef niks ,als ze blijven komen weet je of het echt is of niet.....

Gelijk afkappen als er nu al zo op geld geaast wordt... Grote rode vlaggen...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:25

Imaginaerum schreef:
Na drie maanden nog niet verliefd zijn, is wat mij betreft een heel duidelijk teken om de boel af te kappen. Ik ben ook niet gauw verliefd, maar kom op, drie maanden?
Je vermeldt trouwens tussen neus en lippen door dat hij nog thuis woont, hij is toch psychiater (die verdienen geen minimumloon, zeg maar) en (tegen de) 30 jaar oud? Wat doet hij nog bij zijn moeder dan? :o Dat vind ik ook een red flag, eigenlijk. :=

Wat fijn dat het zo lekker gaat, kimberly1995, MarlindeRooz en Phylos!
Margoooo, niet hoopvol inderdaad. Meestal weet je ook wel dat het echt een heel slecht plan is om erin mee te gaan en als buitenstaander is het helemaal makkelijk oordelen. Ik ben zelf in ieder geval wel zo'n kneus die te lang door blijft trekken aan zo'n dood paard. :')

De rede van het thuiswonen had temaken met het verlenen van zorg aan familie en zijn relatie die 2 jaar geleden eindigde. Hij heeft met zijn ex een koopappartement in amsterdam zuid gehad. Ik heb het idee dat het nu ook vooral gemakzucht is... hij moet de opleiding tot psychiater nog doen en ik krijg steeds meer het gevoel dat hij lekker bij zn ma blijft wonen totdat hij de opleiding klaar heeft. Zoiets. Geen idee. Het maakt me verder ook niet zo veel uit tbh... maar waar ik dan wel een beetje een uitdaging mee heb is dat ik dus geen idee heb waar hij woont. Ja, in Bussum. Maar meer dan dat ook niet.

Zoals ik al schreef, dat hij na 3 maanden niet helemaal tot over zijn oren is, dikke prima. Maar gewoon helemaal niet verliefd, zelfs geen kriebeltje oid... ik vind dat wel vreemd ja. Ik heb altijd zoiets van als het goed zit zit het goed. Dan komt die verliefdheid ook best vlot, zelfs als je normaal gesproken niet zo snel verliefd bent.

Beatje, tinder en geldproblemen is sowiezo geen combinatie. Wie gaat dat nou met een potentiële date bespreken... dus ja. Major red flag... niet aan beginnen, gewoon doorswipen. Als jou vriendin er goed uit ziet voor haar leeftijd, waarom zou ze dan niet gewoon lekker door swipen. Zelfs al zouden de verhalen waar zijn. Ze is toch geen sugar mama. :')

Silly ik ben het met je eens hoor.

Enne een leuke match!

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 10:38

Vragen wat hij wilt vind ik eng, ik ben bang dat hij gewoon weer zegt echt niets te willen, en wil ik hem dan wel blijven zien? Ik merk dat ik graag meer wilt, en hij geeft me dit dus niet... Het is eigenlijk gewoon dom dat ik hem weer ben gaan zien, maar ik vind het zo'n onwijs leuke jongen.. Ik snap gewoon niet waarom hij niets wilt -O-
Imaginaerum, ik heb vooral dat ik nu een beetje doe alsof ik hem casual kan zien, terwijl ik aan alles merk dat ik meer zou willen en dit duidelijk niet wederzijds is. Moet het dus ook maar afkappen, maar het is zo fijn

Peelie; afkappen. Jij neemt nu ook al afstand. Weet je trouwens zeker dat hij geen relatie heeft en dus vreemdgaat? Ik snap het best dat iemand na 3 maanden niet verliefd is (nog), maar er moeten wel serieuze intenties zijn, en hij moet ook wel een beetje zn best doen om zijn gevoelens te ontdekken.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 11:19

Wat leuk Phylos! Helemaal in love?

Peelie, het is heel eerlijk van hem maar hij legt er daardoor meteen een bommetje onder. Had je die irritaties ook al voor anderhalve week geleden of zijn die na zijn boodschap gekomen? Dat nog thuis wonen is ook wel een rode vlag idd. Ben je nog nooit bij hem thuis geweest in die 3 maanden?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 11:25

Wat leuk zeg Phylos!

Beatje, mannen die om geld vragen en zulke schimmige profielen.. Niet doen :n Is een en al oplichting. Hopelijk kun je haar daar van overtuigen!

Ach Peelie -O- Wat jammer zeg. Ik word zelf ook niet snel verliefd (helemaal niet zelfs) maar ik kan iemand wél heel erg leuk vinden en dat is voor mij ook genoeg om het een langere tijd met die gene uit te willen houden. Zo ook met mijn huidige vriend. We zijn echt wel heel erg gek op elkaar, maar of ik ooit stapelverliefd ben geweest? Maar goed, dat hebben we ook wel gewoon bespreekbaar gemaakt. Wat willen we, wat verwachten we van elkaar en de toekomst?

Met wat je hier verteld.. Mwah. Toch raar dat ja na drie maanden zulk intensief contact geen idee hebt waar iemand woont? Of je het direct af moet kappen weet ik niet maar het is wel lastig allemaal..