Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 11:51

en daar gingen jullie mee akkoord? Die had ik toch mooi in zijn eentje laten zitten, wat een mafklapper.
Maar moet wel zeggen dat ik het nog meer bijzonder vind waar sommige mensen hier in het topic mee akkoord gaan hoor.
Ik probeer altijd wel het principe aan te houden, dat je behandeld wordt, zoals je jezelf laat behandelen...... (m.a.w. je hoeft echt niet alles te accepteren en over je heen te laten komen, ga ik niet mee akkoord is ook een antwoord)

Hoevenkop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 12:16

.
Laatst bijgewerkt door Hoevenkop op 20-03-23 07:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 17:01

"weet je wat een nieuw schip kost?"
of
"dat is niks in vergelijk met de kosten van een nieuw schip"

haha ik zou ongeschikt zijn voor dat werk, dat hoor ik al....

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 09:08

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 11:22

Paardennamen schreef:

Hahaha, die snoepjes die van de slip en bh geknipt zijn!
Het is wel creatief, je zal maar elke euro moeten omdraaien en je kind toch snoepjes willen kunnen aanbieden :j

Ik probeer ook wel al mijn boodschappen in 1 winkel te doen, time is money, zoals ze in het artikel zeggen.
Maar - ik geef het toe - als ik ga koken voor een groter gezelschap, worden het 2 winkels, want in de ene winkel zijn de groenten en de drank goedkoper, en in de andere winkel is het vlees goedkoper. Je kan het gierig noemen - ik noem het geldbewust.

Maar nee - ik rij niet het hele dorp door om een zak aardappelen te scoren die daar 50 cent goedkoper is, dat nou ook weer niet.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 13:00

Die snoepjes vind ik eigenlijk niet gierig, gewoon heel erg uw best doen om je kind toch een snoepje te gunnen (of die eetbare slipjes met korting dan effectief goedkoper waren dan een zakje snoep uit de aldi vraag ik me dan wel weer af, maar goed.)

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 14:20

Nou dat "zwemfeestje" vind ik echt wel heel sneu zeg.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 16:29

Ceffyl schreef:

nou idd... ga dan spelletjes doen.. kost ook niks.

Hoevenkop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 17:15

.
Laatst bijgewerkt door Hoevenkop op 20-03-23 07:32, in het totaal 1 keer bewerkt

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 17:49

Als je een heel klein budget hebt vind ik het vindingrijk om snoep ondergoed te verknippen.maar als er geld genoeg is toch best gierig.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:18

IHN schreef:
Ceffyl schreef:

nou idd... ga dan spelletjes doen.. kost ook niks.

Idd. En sta je al jarige niet voor joker...

nova_zodiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 23:05

Oh wow ik zie net echt de meest gierige actie ooit. Op Facebook biedt iemand de Efteling zegels van de AH aan onder het mom gratis en vervolgens per PB 2€ te vragen. Ik kan het bijna niet geloven. Hahaha

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 08:14

Mijn moeder zit op zo’n weggeef pagina van de gemeente waar ze in woont van Facebook en daar vroeg iemand om een kweekbak voor plantjes. Mijn moeder heeft er 1 staan, doet ze niets mee, beetje vies. Dus kom maar ophalen.
Jaaaa, neee, dat ging niet, want de persoon in kwestie had geen auto, of mijn moeder hem even wilde komen brengen met de auto, 2 dorpen verderop. Nu gelijk, want ze had hem wel nu nodig. Was toch niet zo ver naar haar dorp…
Uhm: nee?

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:35

Haha nou, dat van doorknippen van de tube doe ik met mijn dure dagcreme ook. Van mijn vader overgenomen die dat met de tandpasta deed. En tja…er zit nog wel heel veel crème in die tube ook al denk je dat je alles eruit hebt geknepen! Scheelt me toch in 10 jaar 1 tube denk ik :+ (en kan het toch niet laten _O- )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:42

Na de emmer, ben ik zonder licht gezet tijdens het strijken in een vrij donkere kamer want de electra is zo duur momenteel :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:42

:') Nee...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:44

Moestuin schreef:
Na de emmer, ben ik zonder licht gezet tijdens het strijken in een vrij donkere kamer want de electra is zo duur momenteel :=

En dan zeker op je kop krijgen als je 1 kreukel hebt gemist :')

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 09:54

Moestuin schreef:

Volgende keer hoef je vast niet meer te strijken, want stroomstrijkijzers verbruiken natuurlijk heel wat meer stroom dan zo'n ledlampje.
Of moet je buiten strijken?
Of wellicht zo'n ouderwets ijzer dat je op de kachel zet? (wordt dan weer duurder omdat je meer tijd nodig hebt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 10:04

Hahaha. :D Nou als ze klagen dan weten ze toch dat ik dan vertrek. Ik doe mijn werk prima als de omstandigheden er ook naar zijn. Weinig water/nauwelijks licht etc zijn geen goede omstandigheden. Is het dan niet goed gedaan trek ik mijn handen er ook van af. Maar ben benieuwd wat het volgende gaat zijn inderdaad.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 10:09

Sanet schreef:
Mijn moeder zit op zo’n weggeef pagina van de gemeente waar ze in woont van Facebook en daar vroeg iemand om een kweekbak voor plantjes. Mijn moeder heeft er 1 staan, doet ze niets mee, beetje vies. Dus kom maar ophalen.
Jaaaa, neee, dat ging niet, want de persoon in kwestie had geen auto, of mijn moeder hem even wilde komen brengen met de auto, 2 dorpen verderop. Nu gelijk, want ze had hem wel nu nodig. Was toch niet zo ver naar haar dorp…
Uhm: nee?

Kom maar op de fiets halen als het toch niet zo ver is… :Y)

Moestuin schreef:

Ik denk dat ze in België ook wel kunnen stoppen met zuinige Hollander grappen :') :D dit overtreft geen enkele Nederlander denk ik. (Hoop ik)

Hoevenkop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 06:17

.
Laatst bijgewerkt door Hoevenkop op 20-03-23 07:31, in het totaal 1 keer bewerkt

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 08:25

Ik vind dat laatste niet gierig. Dat klinkt meer als een stukje opvoeding en gewoon niet te veel snoep willen geven.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 08:36

Ligt eraan, bedoel je echt die Wiebertjes? Dan grenst het wel aan bijzondere zuinigheid.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 08:42

Dat van dat terug bellen deed mijn vriendin ook, maar dat was toen afspraak.
Ik had gratis onbeperkt abonnement en zij per minuut.
Dan bel ik wel terug.

Hoevenkop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 09:14

.