Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 01:28

Dank je wel. Ik hoop ook echt wel dat hij me leuk vind. Maar is gebeurd gewoon niks. We zaten hooguit een beetje tegen elkaar tijdens de film, maar zelfs dat was niet zoveel.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 07:57

Maar waarom neem je dan zelf niet het initiatief? Iemand die jou echt niet ziet zitten gaat niet 3x op date lijkt me. Als je hem zo graag wilt...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:03

Dat durf ik bij hem echt niet.
Ik ga het via de app proberen te vragen, wat hij nu eigenlijk van me vind. Maar weet nog niet precies hoe..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:05

Idd zelf initiatief nemen en sowieso vragen hoe hij het ziet :j

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:14

Ik voel me net een puber.
Hoe schrijf ik dat leuk op, met een grapje erbij?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:21

Hier ook eerste drie dates niks gebeurd vierde was t hek van de dam en bleek ie dus niet zo verlegen :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:28

Ik ben toch van mening als er op een 1e date al veel gebeurd, is t per ongeluk toch echt de gene met zo een chemie dat t blijvend is
Of gewoon omdat je toevallig allebei erg in de mood bent.
Vindt dat eigenlijk wel netjes 3 dates.
Mocht je nu date 4 afspreken mag je aannemen dat hij je ook echt de moeite wel vindt.
Weet niet wat je doet als je afspreekt
Kussen op de wang ?
Parkeer die per ongeluk op zijn mond dan

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:30

Maar hij flirt ook bijna niet. Ja soms op de app een beetje. Alhoewel we dus echt de hele dag door appen.
Ben bang dat hij het vriendschappelijk ziet en ik het verkeerd heb gezien.

Ja Zinzi, 3 kussen op de wang. Misschien de verkeerde kant opdraaien de volgende keer haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:32

Daar kom je maar op 1 manier achter Storm..

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:35

Mijn vorige date had dus gewoon geen gevoelens, 4 dates gehad, 1x gezoend :+
Ben blij dat mijn huidige date wel initiatief neemt.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:36

Ja, ik weet het...
Hij is gewoon niet zo alledaags. Heeft nogal een beroep ook. Ik durf niet teveel te schrijven maar hou het erop dat heel bekend Nederland hem kent.
En ik ben maar heel gewoon. Hij zegt dat hij juist geen nepperij wil en dat hij kotst van de celeberties.

Oei Darah... Dat kan natuurlijk ook ja.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:43

Storm schreef:
Ja, ik weet het...
Hij is gewoon niet zo alledaags. Heeft nogal een beroep ook. Ik durf niet teveel te schrijven maar hou het erop dat heel bekend Nederland hem kent.
En ik ben maar heel gewoon. Hij zegt dat hij juist geen nepperij wil en dat hij kotst van de celeberties.

Oei Darah... Dat kan natuurlijk ook ja.

Misschien beantwoord je jezelf al een beetje storm.
Júist omdat hij bekend is houdt hij de boot misschien wel een beetje af om te kijken of jij niet toch andere intenties hebt.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:48

Gewoon zelf vastpakken en zoenen :Y) maar als hij zich eruit probeert te worstelen weet je genoeg :P

Hier altijd vlugge mannen, die proberen het al na een uur, max 2 uur..ook verder dan zoenen :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:49

Storm, aahhh lekker onzeker is dat als er na 3x nog niets gebeurd. Maar hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het dan niks word, lekker afwachten en hints geven of een keer zelf het initiatief nemen?

Hier gaat alles nog goed met de spierbundelman maar.... nog steeds geen kus :+ Heb het lef niet gehad om initiatief te nemen of ernaar te vragen, de verdere intimiteit is ook niet zo spannend helaas -O- . Het is wel echt een knuffelman en dat is héérlijk <3 . Ik geef het toch wel een kans, kijken of er dingen veranderen. Want we hebben wel de hele dag door appcontact en hij plant wel dingen in de toekomst (ik ga een keer voor je koken, kan wel kaartjes voor je regelen voor dat feest enz enz).

Fwb gister aangegeven dat ik wil stoppen, maar meneer moest weer door dus geloof dat we er nog wel een keer over praten. Geen idee wat er aan de hand is maar hij is sowieso een totale puinhoop van zijn leven aan het maken. Het is duidelijk dat hij niet geholpen wil worden dus dan is het maar over.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:50

Haha ik heb nooit zo veel last gehad van vlugge mannen. Spierbundel pakte me wel na een kwartier al vast in het zwembad, maar dat was ook omdat ik aan het rillen was van de kou :+ Overdonderd maar vond toen wel heel erg leuk, alleen die kus hé |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:54

Huh? Jullie hadden toch al meer gedaan maar niet gezoend? Hoe dan... :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 08:55

Ik ben daar denk ik toch wel makkelijker/dapperder in. Als ik iemand echt leuk vindt dan raap ik m’n lef bij elkaar en neem ik wel het initiatief. Vooral omdat ik goed kunnen zoenen wel echt belangrijk vindt. Als dat niet goed voelt hoeft de rest van mij ook niet zo :))

Huidige date heb ik ook als eerste gezoend. Mede zodat ik vooral niet te veel van de film hoefde te zien _O-

Ben nu in Ierland :+: Of nou ja, Noord-Ierland. Heb al een superlike gekregen _O- Maar ze zijn hier of niet zo aantrekkelijk, of wel aantrekkelijk maar minstens 10cm korter dan dat ik ben :+

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 09:01

Ik had afgelopen week weer een match, die opende met; Hoi, daten?

Weet niet zo goed wat ik daarop moet reageren

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 09:06

vionnesem schreef:
Ik had afgelopen week weer een match, die opende met; Hoi, daten?

Weet niet zo goed wat ik daarop moet reageren

Gewoon zeggen, ehm je kent mij niet en ik jou niet....mischien eerst even chatten om te kijken of het klikt?

Als ze daar geen zin in hebben zijn ze uit op snelle sex uit :Y) simpel...
Iemand met oprechte intenties wil alles van je weten.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 09:10

LF... ook voor jou geldt, zelf het zoen initiatief nemen :Y)

Knap dat je wil stoppen met je FWB! Is toch een stap...maar zo te horen maakt hij er de laatste tijd een puinhoop van :o

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 09:13

Oke, help! Ik moet nodig even iemand uit het hoofd zetten, dus ik heb net Tinder geinstalleerd. Zat een beetje te vegen en er waren blijkbaar een aantsl matches. Hoe kun je nu gesprekjes doen dan?

Ah balen Storm. Ik ben zelf heel simpel, vind het ouderwets als mannen initiatief moeten nemen. Of ik geef een hint als “buk eens” (lange mannen) en dan plant ik een heel lief kusje op zn lippen. Succes gegarandeerd :)).

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 09:26

Ja ik vind het nog steeds wel een stap, omdat hij vrijdag nog wel beterschap had beloofd (dat we elkaar meer zouden zien), maarja dat deed hij vorige week ook al en was ook weinig van gekomen. En van de week nog lollig doen dat ik zijn toekomstige vrouw was... Tja meneer dat gaat niet gebeuren. En die puinhoop, ik heb mijn hand uitgereikt en hem echt willen helpen (hij heeft me ook best wel in vertrouwen genomen voor bepaalde dingen) maar als hij hem niet pakt en ondertussen een nog grotere puinhoop maakt kan ik het ook niet helpen.

Relaxed, nouja tot nu toe is het steeds begonnen met een rugmassage :+ en we zijn niet echt van standje gewisseld :') . Was leuk maar als het verder niet spannender word gaat ook wel vervelen. Ik geef het wel een kans, verder klikt het echt wel.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 09:28

Fleurtje, dat zou kunnen ja. En zijn vorige relatie is heel erg naar beëindigt. En pas in februari dus nog veel zeer bij hem.

LL, dat na max 2 uur ken ik wel een beetje. Dat hadden andere dates ook meer. Naja 2 uur misschien niet, maar wel dezelfde dag nog. Daarom vind ik dit zo raar.
Initiatief nemen vind ik vreselijk moeilijk. Maar ik denk het nu ook wel te weten wat ik kan doen. Op zijn profiel (ken hem via Happn) staat ook dat hij van knuffelen houdt. Daarop maar eens in gaan spelen.

LF, hetzelfde schuitje dus. Ik kan je geen raad geven, ben zelf met zo'n twijfel.

Berdien, haha, ga je ook wel daten daar? Ierland lijkt me zooo mooi maar de mannen lijken me ook niet de meest sexy mannen haha.

Yv, als er een match is, kun je op het meest rechtse icoontje drukken bovenaan je scherm. Daar zie je berichten en je matches. Daar kun je op klikken en een gesprek beginnen. Veel plezier!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 09:30

Joh daar in Ierland leven de meest knappe mannen :P

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 09:31

Ailill schreef:
Joh daar in Ierland leven de meest knappe mannen :P

Stuur ze maar naar Berdien door :j