Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:27

Geuren van Kringle vind ik ook zooo lekker <3 <3..

Uh oh.. Ik zag een medium Silver Birch in de aanbieding en omdat ik die zooooo vreselijk lekker vind, heb ik 'm maar meegenomen :=. Maaarrrr.. Heb ik me toch in kunnen houden voor die Hammam van Rituals :P _O-.

Verzend-dingen geen ervaring mee, behalve de standaard..

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:38

Ja, die zijn wel iets duurder!
Maar als in Zoetermeer betaal je ook 35 voor die jars. (Whiskers en Mittens)

Ik heb my serenity op staan <3

Ik vind trouwens Cosy by the fire echt heeeeeel sterk!!!

Is ook geen goede geur voor mij.
Krijg er hoofdpijn van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:44

Cosy is een van mijn favorieten <3
Maar ook bij mij is hij echt super sterk, ik hou er van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:45

Oooo ik kan jullie met geen mogelijkheid bijhouden...

Wil graag regelmatig wat plaatsen/vragen maar dat komt dan ook zo ineens.

Mooie spulletjes zag ik voorbij komen! Zal ik dan toch aan een kaars moeten...

Hoe zijn de kaarsen van H&H?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:59

Ik snap best dat ze HTG zijn hier in Nederland en dat ze dan wat duurder zijn, maar vind het prijsverschil per (web)shop zo bizar.. USA-Shop had Whiskers ook, voor €29,50. Duizendpoot dan zowat een tientje duurder.. Vind ik wel een groot verschil!

Oh en als iemand die toevallig nog wil, hou je dan nog even in want ik weet toevallig dat USA-Shop 'm over een week of 2 weer binnen krijgt en dan voor €29,50. Hou je de rest van je geld over voor anders leukssssss :D.

Ik vind Cosy ook echt súperlekker :)).

Ik ruik weer trouwens, ben blij. Kom net thuis, denk oh god, kat over dr nek gegaan... Kom ik in de woonkamer, blijkt het dus die tart van gister te zijn en dat was Merry Marshmallow. Snap het echt niet, bij Fireside Treats had ik het meteen dat ik die geur rook. En dit was de 3e dat ik Merry brandde en nu pas die rare geur...

Snel maar Silver Birch aangezet, hopelijk verdrijft die de geur _O-

Ik heb 2 kleintjes en 2 grote van H&H, vind de geurverspreiding redelijk. Die kleintjes helaas niet zo goed, maar denk dat die beter geschikt zijn voor kleine ruimtes. De grote redelijk, maar ik weet niet zeker of ik gewoon zwakke geuren heb (Spa en iets met Kerstfeest) of dat ze niet goed verspreiden.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 15:11

Yv_ schreef:
Ik ruik weer trouwens, ben blij. Kom net thuis, denk oh god, kat over dr nek gegaan... Kom ik in de woonkamer, blijkt het dus die tart van gister te zijn en dat was Merry Marshmallow. Snap het echt niet

_O- _O- _O-
Ik ook niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:12

Ok, die zijn hier in het tuincentrum nog niet zo prijzig. Misschien die eens proberen.

Met mijn elektrische brander vind ik de geuren een stuk minder sterk kan dat kloppen?

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:38

vonneke schreef:
Ok, die zijn hier in het tuincentrum nog niet zo prijzig. Misschien die eens proberen.

Met mijn elektrische brander vind ik de geuren een stuk minder sterk kan dat kloppen?

Ik kan ze hier ook niet altijd bijhouden hoor :D

Op de elektrische is de geur inderdaad minder aanwezig dan op de gewone brander.
GC bijvoorbeeld ruik ik altijd amper en ook maar heel eventjes dus due brand ik gewoon op de gewone brander, terwijl andere dan weer zo te spreken zijn over GC op de elektrische.. Nu heb ik ook wel een rare neus :+

Heb nu First Snow van Kringle opstaan. Weet nog niet echt wat ik er van vind, niet vies maar toch iets te 'kruidig' voor mij denk ik.. Al heb ik hem net voor de 2e keer aangestoken en lijkt het mee te vallen.

Oh en dat dingetje van de kruidvat is niks hoor.. De brander is veel te klein al leek het mee te vallen.
Zelfs de melts die er bij zitten passen er nauwelijks in, gesmolten zit hij dan helemaal tot de rand vol en zo groot waren de melts niet.
Die gaat maar naar het toilet, voor die kleine ruimte is een halve melt ook wel genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:47

Wat? Gc op de gewone? Dan ga ik over mijn nek qua sterkte :P

Dankzij WME is het pakket nu al €40 waard! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-01-16 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:48

Kirja schreef:
[naam] schreef:

Op de elektrische is de geur inderdaad minder aanwezig dan op de gewone brander.
GC bijvoorbeeld ruik ik altijd amper en ook maar heel eventjes dus due brand ik gewoon op de gewone brander, terwijl andere dan weer zo te spreken zijn over GC op de elektrische.. Nu heb ik ook wel een rare neus :+

GC zal ik eens op de elektrische leggen. Volgens mij heb ik van dat merk nog 1 blokje liggen.

De melts van WME ruik ik minimaal op de elektrische, enkel wanneer ik rondloop.

Op de site van duizendpoot gekeken water in januari...e... komt. Best lekkere geuren! heb ze even opgeslagen in een bestandje. Goose Creek en Country Candle krijgen best wat lekkere geuren volgens mij!

Heb nu van mijn WME waxjes ze bijna allemaal getest. Heb dan overal nog een halve van. Hoop 2e week van februari weer wat te bestellen dan is mijn voorraad bijna down haha

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:57

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:07

Ik vind de GC op de elektrische echt top!
Als de was nog niet eens helemaal gesmolten is, ruik ik m al!
Op een gewone brander kan ik m na 3 uur er uit gooien want dan gaat ie stinken...

My serenity is trouwens echt een heel fijn geurtje!
Echt een rustig geurtje.
Zacht, zoetig, fruitig...
Heerlijk!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:15

vonneke schreef:

GC zal ik eens op de elektrische leggen. Volgens mij heb ik van dat merk nog 1 blokje liggen.

De melts van WME ruik ik minimaal op de elektrische, enkel wanneer ik rondloop.

Op de site van duizendpoot gekeken water in januari...e... komt. Best lekkere geuren! heb ze even opgeslagen in een bestandje. Goose Creek en Country Candle krijgen best wat lekkere geuren volgens mij!

Heb nu van mijn WME waxjes ze bijna allemaal getest. Heb dan overal nog een halve van. Hoop 2e week van februari weer wat te bestellen dan is mijn voorraad bijna down haha

Welke brander heb je dan?

Ik vind ze wel sterk ruiken op een enkeling na de Pink sugar o.a ruik ik echt bijna niet en ik gebruik altijd hele maar heb dus wel een grote kamer maar gok dat op mijn scent chips brander ook wel echt een grote moet.
Wel heb ik de indruk dat ze op die brander nu minder lang geuren dan eerst dus na 4 uur al klaar. Terwijl toen ik die brander net had ze dus juist heel lang geurde denk dat het verwarmingselementje wat gek doet de ene keer wordt hij gloeiend heet en de andere keer wordt hij maar net aan warm.

Ik zou als ik ze bijna niet ruik op de elektrische ze gewoon op de gewone doen als je ze daar wel op ruikt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:19

Afbeelding

deze heb ik, van Duizendpoot.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:24

DeMolenhoek schreef:
Stamper schreef:
Kringle ed. Ken ik nog niet.

Ben op dit moment meer fan van WME en YC, maar ook maar bepaalde geuren hoor! :oo

Ik wil volgende maand Kringle eens bestellen :j Weet niet waar je woont?

Woon in Roosendaal

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:29

vonneke schreef:
[ [url=m/w9bSS0.jpg]Afbeelding[/url] ]

O ja dat vergeet ik steeds was in de war dus dacht dat je ook eentje had als mij maar ik ken die niet dus zou daar ook niks zinnigs op kunnen zeggen. Maar als je ze sterker ruikt op de gewone zou ik ze daar op branden.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 16:35

Ik heb net bij de Action drie geurkaarsjes gehaald die ik ga testen voor de budgetgeurkaarsliefhebbers. Die dus. Dan kan ik een review geven, heb drie verschillende meegenomen voor max. 2 euro.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:38

Bij de xenos hadden ze ook hele leuke als je dat nog eens doet daar ook eens kijken.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:41

Xenos is inderdaad ook goed en goedkoop en ook wel veel keuze. Net zoals die van de big bazaar :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 16:44

Ja klopt, maar daar kwam ik nu niet dus ik begin even met drie kaarsen van de Action :j
Afbeelding

De wax van Xenos & Big Bazar heb ik al, ik moet alleen echt de stad in wil ik naar die twee winkels dus dat komt nog :D
Ik heb er wel zin in, ben benieuwd! Ik heb ze nog nooit geprobeerd van de Action.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:45

Inderdaad een goeie tip. En véél beter van kwaliteit dan die van de Action. Big Bazaar is ook een leuke budget tip!

Ik heb een aantal verschillende van Action gehad, 1 daarvan wilde niet branden, lontje ging elke keer uit, andere tunnelde als een gek, denk dat de diamter van het stuk was gesmolten was misschien 1,5 cm was := en zo'n tinnetje. Die deed het wel netjes, maar rook er niks van. Allemaal op de wc gebrand. Pas een tinnetje bij de Big Bazar meegenomen (die van 0,99, je hebt ze ook van 1,49), die poolt heel netjes en ruikt heel erg goed en lekker!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:45

Die heb ik ook nog niet geprobeerd. Ben benieuwd naar je ervaringen en je blog erover :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:46

Van de wax en moods vind ik de geurstokjes met zo,n flesje wel lekker en sterk voor op de wc ;)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:46

vonneke schreef:
[ [url=m/w9bSS0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze heb ik ook.
GC doet het daar heel erg goed op!

Zelfs mn YC tarts doen het er op.
Maar die smelten langzaam en de geurstrekte is minder. maar dat is voor mij niet erg, hij staat in de badkamer :)

In de woonkamer staat de 2e en daar brand ik GC op.
Hele woonkamer ruikt :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:47

Ik heb trouwens een pink pepper and a touch of green mandarine gevonden groot, die was op maar dus toch nog eentje gevonden en die ligt lekker op de brander.