Uh oh.. Ik zag een medium Silver Birch in de aanbieding en omdat ik die zooooo vreselijk lekker vind, heb ik 'm maar meegenomen

Verzend-dingen geen ervaring mee, behalve de standaard..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vonneke schreef:Ok, die zijn hier in het tuincentrum nog niet zo prijzig. Misschien die eens proberen.
Met mijn elektrische brander vind ik de geuren een stuk minder sterk kan dat kloppen?
Kirja schreef:[naam] schreef:Ok, die zijn hier in het tuincentrum nog niet zo prijzig. Misschien die eens proberen.
Met mijn elektrische brander vind ik de geuren een stuk minder sterk kan dat kloppen?
Ik kan ze hier ook niet altijd bijhouden hoor![]()
Op de elektrische is de geur inderdaad minder aanwezig dan op de gewone brander.
GC bijvoorbeeld ruik ik altijd amper en ook maar heel eventjes dus due brand ik gewoon op de gewone brander, terwijl andere dan weer zo te spreken zijn over GC op de elektrische.. Nu heb ik ook wel een rare neus![]()
vonneke schreef:Ik kan ze hier ook niet altijd bijhouden hoor![]()
Op de elektrische is de geur inderdaad minder aanwezig dan op de gewone brander.
GC bijvoorbeeld ruik ik altijd amper en ook maar heel eventjes dus due brand ik gewoon op de gewone brander, terwijl andere dan weer zo te spreken zijn over GC op de elektrische.. Nu heb ik ook wel een rare neus
GC zal ik eens op de elektrische leggen. Volgens mij heb ik van dat merk nog 1 blokje liggen.
De melts van WME ruik ik minimaal op de elektrische, enkel wanneer ik rondloop.
Op de site van duizendpoot gekeken water in januari...e... komt. Best lekkere geuren! heb ze even opgeslagen in een bestandje. Goose Creek en Country Candle krijgen best wat lekkere geuren volgens mij!
Heb nu van mijn WME waxjes ze bijna allemaal getest. Heb dan overal nog een halve van. Hoop 2e week van februari weer wat te bestellen dan is mijn voorraad bijna down haha
vonneke schreef:[ [url=m/w9bSS0.jpg]Afbeelding[/url] ]
deze heb ik, van Duizendpoot.
vonneke schreef:[ [url=m/w9bSS0.jpg]Afbeelding[/url] ]
deze heb ik, van Duizendpoot.