Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Och, wat heet 'niet goed voor zijn gesnotter'.
Een mens komt uit Afrika enis gebouwd op warmte kwijt kunnen raken. Comfort temperatuur van 20 graden bij droog weer en zonder regen. (Ga bij gesnotter niet buiten in de regen staan, lopen of fietsen alleen goed aangekleed.)
Een paard komt uit centraal Mongolië. Ietsje zuidelijker Siberië, maar dan heb je een idee. Comforttemperatuur van plus 10 tot min 5 als je je dier niet hebt geschoren. Paarden kunnen slecht tegen tocht en een dier dat bezweet is (= natte huid) is kwetsbaar - natte vacht is lang zo interessant niet.
Tivoli schreef:Lijkt mij een verkooppraatje,zo is het doosje sneller leeg en moet jij nieuwe kopen
Vraag me altijd af waarom op sommige staat dat je het 8 minutenmoet laten trekken.
Heb je dat wel eens geprobeerd? Niet te nassen!
EskeGirl schreef:eenitraM schreef:Hoe denken doven?
Kun jij jezelf knockout slaan?
Ik gok dat doven beelddenkers zijn. Ik ben ook een beelddenker, ik heb niet echt een stem in m'n hoofd, zie het meeste voor me.
Cowboy55 schreef:Waarom 'mislukt' je handtekening als je halverwege stopt of zelfs als je terwijl je je handtekening zet erover na gaat denken?
Of ben ik de enige die dat heeft?
Esmee_98 schreef:Ik vraag me nou al een tijdje af of zo'n heat protector voor in je haar tijdens het stijlen nou echt werkt.. Want hoe gaat een beetje vloeistof je haar beschermen tegen meer dan 200 graden? Lijkt mij dat dat beetje vloeistof niet zo heel veel uitmaakt.
Dus mijn vraag: werkt het echt (en zo ja, hoe kan dat dan) of is het gewoon een slimme manier om geld te verdienen?