Jou werkschoenen heb ik ook! Alleen dan in het zwart!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

schoenen heb ik op marktplaats gevonden voor 40 euro (Lita's) die ik alleen nog hoef op te halen 
Weet alleen niet welke schoenen ik eronder wil. Iemand een idee? Ik wil geen hak omdat ik anders groter ben dan mijn vriend 
Ik wil het zeg maar casual aan gaan doen
Maureen95 schreef:Ik weet niet of dat zo goed bij mij pastIk wil het zeg maar casual aan gaan doen
Volgens mij zijn die trouwens wel aardig duur? 

Ik heb vorig jaar witte all stars gekocht, maar die heb ik elke dag met feestjes en terrasjes aangehad en die zijn zo vreselijk vies + ze stinken naar bier. Ik heb ze dus maar weggedaan laatst, zelfs na 3x wasmachine waren ze nog gelig. Nu wil ik eigenlijk nieuwe kopen in de sale, maar ik heb nog zwarte en nieuwe bordeaux rode. Ik heb echt nog 10 paar schoenen op m'n wishlist staan. Elke keer als ik een nieuw paar koop, zie ik een tijdje later nog leukere. Lekker materialistisch ook. 

maar ik vind hoge minder lekker zitten, alhoewel ik als kind/jonge puber altijd hoge had. Het probleem bij mijn witte was dat ik ze bijna elke dag aan had in de zomer en er letterlijk bijna elke dag bier overheen gekomen is. Daarna heb ik ze niet gewassen maar gewoon ergens ver weg gestopt. Super ranzig.