Aan een bepaalde bokker die de laatste tijd behoorlijk arrogant en betweterig overkomt in topics. Vroeger kon ik diegene nog waarderen omdat deze nuttige berichtjes plaatste, nu lijkt het alleen nog maar te zijn om zijn/haar eigen gelijk te halen. Zo vervelend.
Dat ik me helemaal druk maak omdat het in de verte een beetje onweerd en daardoor dus niet kan slapen. En dat er volgens mij een of ander beest op het dak zit.
Britta31
Geplaatst: 28-05-17 10:56
Aan de jacht op een giga spin in de kamer van mijn dochter.Ik liet de spin ook nog ontsnappen uit het bekertje en dochterlief wilde niet gaan slapen met de spin.Na een kwartier zoeken weer gevonden en beneden in de gang gezet.ik heb haar wel het advies gegeven om met de mond dicht te slapen omdat er altijd 2 zijn
Jeukkkk door de zonne allergie kan er aardig van afblijven maar jeetje ik was vergeten dat het zo kon jeuken
lenaa_tje
Geplaatst: 29-05-17 05:44
maatje987 schreef:
Jeukkkk door de zonne allergie kan er aardig van afblijven maar jeetje ik was vergeten dat het zo kon jeuken
Ik weet hoe je, je voelt vannacht werd ik echt wakker van en nu jeukt het ook al ook weer verschrikkelijk. Zit onder de uitslag. Ik heb het alleen anders nooit Sterkte er mee hopelijk trekt het snel weg.
ik heb het al jaren en ieder jaar denk ik weer oh ja dat had ik ook nog haha
ik kan je trouwens echt dat zonneblaasjes spul van kruidvat eigen merk aanraden is deze week in de aanbieding voor 2,99 is de groene tube en dat koelt echt af alleen je moet het wel vaak insmeren
jij ook succes hopelijk trekt het bij jou ook snel weg