PSV Je kan kopen wat je wil maar het voetbal wordt er niet beter op. In je eigen stadium maar net met 1-0 winnen van RKC
Moiryn schreef:PSV Je kan kopen wat je wil maar het voetbal wordt er niet beter op. In je eigen stadium maar net met 1-0 winnen van RKC Echt faal Dat is echt verschrikkelijk slecht..Maar waarom staat Feyenoord zo goed, daar moet ik nog even aan wennen...
Ik kan straks alleen de 1e helft zien Ik vind het stiekem wel leuk dat Feyenoord zo goed staat Eindigen dit seizoen gewoon in de top 6 denk ik?
Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Blind, Anita; De jong, Janssen (c), Eriksen; Sulejmani, Sigthórsson, Boerrigter.De Jong Zuuuuuucht.
Marrjjollein schreef:Ik denk zo dat PSV keihard afgaat edit: Zou een goede stunt zijn als het 10-0 werd Hahahahaha ja echt.. ZO AJAX!!
Moiryn schreef:Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Blind, Anita; De jong, Janssen (c), Eriksen; Sulejmani, Sigthórsson, Boerrigter.De Jong Zuuuuuucht.Hoezo, zucht bij De jong?
Ja, Janssen als verdedigende middenvelder is gewoon niet zo goed als Janssen als linkshalf Maar ben wel benieuwd waarom Dwergie linksback is ipv Boilesen.
Nicolai had liesklachten geloof ik..edit: Enkelklachten dus http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... ijdig.html