xxxmh schreef:Na 3 dagen carnaval werken van 9 tot 20 uur. Nu al aan het aftellen en ben ik nog thuis haha. Volgend jaar maar dagje vrij nemen na carnaval.
I feel you!
Al ben ik gisteren niet meer geweest want ik was te moe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Wij krijgen na de verbouwing genderneutrale toiletten op het werk. Collega is het daar absoluut niet mee eens, ze moet er niets van hebben....
Ik heb aan haar gevraagd of ze wel eens naar de wc in de trein gaat, daar gaan immers ook mannetjes en vrouwtjes door elkaar heen op...
en dat ik het probleem niet zo zie...
MarlindeRooz schreef:purny schreef:Wij krijgen na de verbouwing genderneutrale toiletten op het werk. Collega is het daar absoluut niet mee eens, ze moet er niets van hebben....
Ik heb aan haar gevraagd of ze wel eens naar de wc in de trein gaat, daar gaan immers ook mannetjes en vrouwtjes door elkaar heen op...
Heeft ze thuis dan ook twee toiletten?
Suzanne F. schreef:Net een advertentie van een keukenleverancier die een bijkeuken aanprijst met wasmachinekast: De droom van iedere huisvrouw.
![]()
. Niet meer bukken, uittrekbaar plankje voor de wasmand, alles bij de hand... 
Mando schreef:Nou wat doe je dan Denisesilver... lekker je vakantie laten staan en ze het uit laten zoeken.
Niet jouw probleem als jij je zaakjes op orde heb.
purny schreef:Wij krijgen na de verbouwing genderneutrale toiletten op het werk. Collega is het daar absoluut niet mee eens, ze moet er niets van hebben....
daffieduck83 schreef:Sommige mannen kunnen er een zooitje van maken op een toilet, maar vrouwen kunnen dat net zo goed.
Op mijn vorige werk zat er eens poep op de muren en dat was geen openbaar toilet.
haha1995 schreef:purny schreef:Wij krijgen na de verbouwing genderneutrale toiletten op het werk. Collega is het daar absoluut niet mee eens, ze moet er niets van hebben....
Ik heb ooit wc,s schoon gemaakt,dus ik snap haar is een duidelijk verschil...met of zonder worst..
Wc,s in de trein gebruik ik dus ook nooit..