Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ooooh, zwaar irritant!
Ik moet bij dat soort berichten altijd meteen aan deze scene uit Friends denken
[ Video ]
Kimberley_ schreef:deksel schreef:De verwarming op m’n (slaap)kamer tikt altijd als die uit staat (als die aan staat maakt die ook gekke geluiden). Daardoor kan ik alleen nog maar met koptelefoon op slapen en dat verpest m’n slaap echt.
Ontluchten?
Foaly schreef:Of oordopjes ipv een koptelefoon?
Rennie89 schreef:@valerie die is wel echt zuur zeg! Ben je de enige die er uit gaat? En hebben ze verteld waarom?
[***] schreef:In mijn eerste week al gelijk op mijn afgesproken vrije dag onderweg naar stage. Ik moet echt leren nee te zeggen. Merk nu al dat er vandaag erg weinig in zit.
MyWishMax schreef:Deksel, ik heb het ook. Alleen hier begint het rond 3 of 4 uur. Zelfs al monteur laten komen, 2 keer ontluchten en alles nagekeken. Maar alsnog maakt alles veel meer herrie als normaal. Moet dus weer gaan bellen, want ik word langzaam echt gek van slaaptekort.
Hier zijn het verschillende geluiden en door het hele huis. Van echt water horen stromen, alsof er ergens een lekkage is of een emmer leeggegooid wordt, tot tikken/knallen en zoemen. Het extreemste knallen van zolder is wel minder na de monteur, maar niet weg. En zo heeft het nooit geklonken...
Oh en ik werd dus half 4 alweer wakker van het geluid en lekker koorts, dus ook niet meer kunnen slapen.
Captain schreef:Hier moeten alle verwarmingen open staan, anders hier ook getik en geen warm water meer?Weet niet wat de vorige bewoners allemaal gedaan hebben.
Boven staan dus alle verwarmingen op 1 en gewoon ramen open 's nachts. Dat een optie?
deksel schreef:De verwarming op m’n (slaap)kamer tikt altijd als die uit staat (als die aan staat maakt die ook gekke geluiden). Daardoor kan ik alleen nog maar met koptelefoon op slapen en dat verpest m’n slaap echt.
_San87_ schreef:deksel schreef:De verwarming op m’n (slaap)kamer tikt altijd als die uit staat (als die aan staat maakt die ook gekke geluiden). Daardoor kan ik alleen nog maar met koptelefoon op slapen en dat verpest m’n slaap echt.
In de ketel zit een rotortje je ervoor zorgt dat metaaldeeltjes uit de radiator tegengehouden worden, bij ons was deze laatst kapot, toen ie vervangen was, was het tikken weg. Dat kan het misschien ook zijn bij jou.
deksel schreef:MyWishMax schreef:Deksel, ik heb het ook. Alleen hier begint het rond 3 of 4 uur. Zelfs al monteur laten komen, 2 keer ontluchten en alles nagekeken. Maar alsnog maakt alles veel meer herrie als normaal. Moet dus weer gaan bellen, want ik word langzaam echt gek van slaaptekort.
Hier zijn het verschillende geluiden en door het hele huis. Van echt water horen stromen, alsof er ergens een lekkage is of een emmer leeggegooid wordt, tot tikken/knallen en zoemen. Het extreemste knallen van zolder is wel minder na de monteur, maar niet weg. En zo heeft het nooit geklonken...
Oh en ik werd dus half 4 alweer wakker van het geluid en lekker koorts, dus ook niet meer kunnen slapen.
Ah, eindelijk iemand die de struggle ook heeft. Hier ook een monteur gehad die zei dat het over zou moeten zijn, zit een nieuwe cv in. Nou nee. Heb ook meermaals aan m’n huisbaas laten weten dat het zo veel lawaai maakt. Volgens mij is er gewoon niets aan te doen en is het huis gewoon oud en niet goed onderhouden.
Heeft het bij jou ook een vast tijdstip in de nacht dat die helemaal wild wordt?
Mkango schreef:Drie keer raden wie er morgen vroeg op moet en wier rookmelder net begonnen is met elke 30 seconden piepen dat de batterij vervangen moet worden.Ben echt geneigd om dat ding van het plafond te slaan, zeker omdat hij net het alarm op de overloop activeerde toen ik probeerde om bij de batterij te komen.