Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 02:22

Drie keer raden wie er morgen vroeg op moet en wier rookmelder net begonnen is met elke 30 seconden piepen dat de batterij vervangen moet worden. :roll: Ben echt geneigd om dat ding van het plafond te slaan, zeker omdat hij net het alarm op de overloop activeerde toen ik probeerde om bij de batterij te komen.|(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 02:37

Ooooh, zwaar irritant!

Ik moet bij dat soort berichten altijd meteen aan deze scene uit Friends denken :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 06:43

Siersma schreef:
Ik erger me nu al aan de misthoorn. Word een hele lange nacht zo. Waar is de wind als je m nodig hebt!

Ik mag nog blijven liggen tot 7.45 maar vrees dat ik dat niet ga halen. Wat een klotenacht heb ik! Meer wakker dan slapen. Waarom bestaat dat klote ding nog?!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 07:42

Hatelijk Mkango!

Cayenne schreef:
Ooooh, zwaar irritant!

Ik moet bij dat soort berichten altijd meteen aan deze scene uit Friends denken :')
[ Video ]

Daar moest ik ook meteen aan denken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 07:46

In mijn eerste week al gelijk op mijn afgesproken vrije dag onderweg naar stage. Ik moet echt leren nee te zeggen. Merk nu al dat er vandaag erg weinig in zit.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 07:58

Kimberley_ schreef:
deksel schreef:
De verwarming op m’n (slaap)kamer tikt altijd als die uit staat (als die aan staat maakt die ook gekke geluiden). Daardoor kan ik alleen nog maar met koptelefoon op slapen en dat verpest m’n slaap echt ;(.

Ontluchten?

Heb ik meermaals gedaan maar dat is het helaas niet :(.

Foaly schreef:
Of oordopjes ipv een koptelefoon?

Heb ik ook geprobeerd. Alleen vallen deze vaak midden in de nacht uit waardoor ik wakker word rond 5u. Want elke nacht rond 5u begint de verwarming als een malle te tikken en geluid te maken, waar ik wakker van word.
Thanks voor het meedenken tho!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 08:02

Maandag te horen gekregen dat mijn contract en dat van een aantal andere niet verlengd gaat worden. Ik ben de 1e die eruit ligt. Heb gelukkig nog tot eind Juni om wat anders te vinden.

Maar het is zo gemeen hoe het is verlopen

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 08:03

Op weg naar bus na mijn nachtdienst keihard door m’n enkel gegaan |( is nu al dik aan het worden en begint te verkleuren pfff. Straks Eff huisarts bellen

@valerie die is wel echt zuur zeg! Ben je de enige die er uit gaat? En hebben ze verteld waarom?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 08:06

Deksel, ik heb het ook. Alleen hier begint het rond 3 of 4 uur. Zelfs al monteur laten komen, 2 keer ontluchten en alles nagekeken. Maar alsnog maakt alles veel meer herrie als normaal. Moet dus weer gaan bellen, want ik word langzaam echt gek van slaaptekort.

Hier zijn het verschillende geluiden en door het hele huis. Van echt water horen stromen, alsof er ergens een lekkage is of een emmer leeggegooid wordt, tot tikken/knallen en zoemen. Het extreemste knallen van zolder is wel minder na de monteur, maar niet weg. En zo heeft het nooit geklonken...

Oh en ik werd dus half 4 alweer wakker van het geluid en lekker koorts, dus ook niet meer kunnen slapen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 08:11

Hier moeten alle verwarmingen open staan, anders hier ook getik en geen warm water meer? :? Weet niet wat de vorige bewoners allemaal gedaan hebben. :') Boven staan dus alle verwarmingen op 1 en gewoon ramen open 's nachts. Dat een optie?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 08:12

Rennie89 schreef:
@valerie die is wel echt zuur zeg! Ben je de enige die er uit gaat? En hebben ze verteld waarom?

Soort van reorganisatie om het zo te zeggen. Ik ben samen met nog 1 collega aan de beurt als eerste. Daarna komen er nog 3 maar als het "drukker" werd mogen die misschien wel blijven.
De flexers vlogen er maandag al allemaal uit

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 08:15

[***] schreef:
In mijn eerste week al gelijk op mijn afgesproken vrije dag onderweg naar stage. Ik moet echt leren nee te zeggen. Merk nu al dat er vandaag erg weinig in zit.

https://vm.tiktok.com/ZMYhRysm8/

MyWishMax schreef:
Deksel, ik heb het ook. Alleen hier begint het rond 3 of 4 uur. Zelfs al monteur laten komen, 2 keer ontluchten en alles nagekeken. Maar alsnog maakt alles veel meer herrie als normaal. Moet dus weer gaan bellen, want ik word langzaam echt gek van slaaptekort.

Hier zijn het verschillende geluiden en door het hele huis. Van echt water horen stromen, alsof er ergens een lekkage is of een emmer leeggegooid wordt, tot tikken/knallen en zoemen. Het extreemste knallen van zolder is wel minder na de monteur, maar niet weg. En zo heeft het nooit geklonken...

Oh en ik werd dus half 4 alweer wakker van het geluid en lekker koorts, dus ook niet meer kunnen slapen.

Ah, eindelijk iemand die de struggle ook heeft. Hier ook een monteur gehad die zei dat het over zou moeten zijn, zit een nieuwe cv in. Nou nee. Heb ook meermaals aan m’n huisbaas laten weten dat het zo veel lawaai maakt. Volgens mij is er gewoon niets aan te doen en is het huis gewoon oud en niet goed onderhouden.
Heeft het bij jou ook een vast tijdstip in de nacht dat die helemaal wild wordt?

Captain schreef:
Hier moeten alle verwarmingen open staan, anders hier ook getik en geen warm water meer? :? Weet niet wat de vorige bewoners allemaal gedaan hebben. :') Boven staan dus alle verwarmingen op 1 en gewoon ramen open 's nachts. Dat een optie?

Ja, dat is dus ook een probleempje. Zelfs als die aanstaat maakt hij soms geluid. En een ander probleem: mijn verwarming kan aan of uit. Er zit geen middenweg tussen :roll:.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 08:24

Deze week is poedersuiker en ik ben echt moe

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 08:34

In mij huurhuis kwam de cv-ketel altijd 's nachts even tot leven, dan draaide hij een rondje van een minuut of 5-10. De ventilator zat in de achtergevel dus iedereen die in de logeerkamer sliep was op tijd wakker.

Alhoewel we nu op zolder slapen en de ketel daar op de overloop hangt, hoor ik hem niet tenzij we vergeten de verwarming uit te zetten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 08:51

deksel schreef:
De verwarming op m’n (slaap)kamer tikt altijd als die uit staat (als die aan staat maakt die ook gekke geluiden). Daardoor kan ik alleen nog maar met koptelefoon op slapen en dat verpest m’n slaap echt ;(.

In de ketel zit een rotortje je ervoor zorgt dat metaaldeeltjes uit de radiator tegengehouden worden, bij ons was deze laatst kapot, toen ie vervangen was, was het tikken weg. Dat kan het misschien ook zijn bij jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 09:05

Dat ik al dagen zo vreselijk moe ben en dat ik dan niet eens kan slapen tot de wekker gaat (8 uur) omdat of de slager intens hard met z'n hakmes tekeer gaat op maandagochtend of zoals vanochtend mensen om half 8 aankomen met de auto en dan belachelijk hard met de autodeur gooien. Allemaal leuk hoor in een ritme komen, aan het werk zijn en aan mezelf werken maar als dat betekent dat ik nu al dagenlang doodmoe ben, koppijn heb en m'n rust thuis niet kan vinden omdat ik door die vermoeidheid en koppijn blijkbaar weer extra gevoelig word voor geluid begin ik weer helemaal te twijfelen of ik hier wel op m'n plek zit terwijl het juist net ook begon te wennen. Ik woon langs een doorgaande weg en hoor de laatste dagen de auto's ineens weer een stuk harder terwijl ik zeker met die koppijn gewoon even rust wil maar ik ben genoodzaakt de tv of radio dan aan te hebben. Pfff...

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 09:34

_San87_ schreef:
deksel schreef:

In de ketel zit een rotortje je ervoor zorgt dat metaaldeeltjes uit de radiator tegengehouden worden, bij ons was deze laatst kapot, toen ie vervangen was, was het tikken weg. Dat kan het misschien ook zijn bij jou.

Thanks! Ik weet niet of dit het kan zijn, omdat de cv-ketel een maand of 2 terug is vervangen. Daarvoor en meteen daarna bleef het tikken terugkomen. Ik zal het in ieder geval onthouden en doorgeven aan m’n huurbaas.

Lief dat iedereen meedenkt!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 09:50

deksel schreef:
MyWishMax schreef:

Ah, eindelijk iemand die de struggle ook heeft. Hier ook een monteur gehad die zei dat het over zou moeten zijn, zit een nieuwe cv in. Nou nee. Heb ook meermaals aan m’n huisbaas laten weten dat het zo veel lawaai maakt. Volgens mij is er gewoon niets aan te doen en is het huis gewoon oud en niet goed onderhouden.
Heeft het bij jou ook een vast tijdstip in de nacht dat die helemaal wild wordt?

Ja, tussen 3 en 4 uur. Zou opgelost moeten zijn volgens monteur, maar nee. En het water hoor je gewoon de hele dag door pm de zoveel tijd.

Ik woon hier al meer dan 10 jaar en het is nooit zo erg geweest als de laatste 2 maanden, maar wat we ook doen, het lost niks op. En dan krijg je te horen dat geluid er wel bijhoort, maar waarom nu als het nooit eerder zo erg was?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 09:58

Wakker worden met zere knie.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-23 10:15

Echt een verschrikkelijke droom gehad over mijn moeder. Start nu stage op maar mijn lichaam wil niet echt wakker worden. Wordt weer een lange dag zo.

BerdienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 10:29

Arme Poes kon gisteravond weer slecht plassen, dus straks afspraak bij de dierenarts. Maak me zo'n zorgen ;(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 10:32

Mkango schreef:
Drie keer raden wie er morgen vroeg op moet en wier rookmelder net begonnen is met elke 30 seconden piepen dat de batterij vervangen moet worden. :roll: Ben echt geneigd om dat ding van het plafond te slaan, zeker omdat hij net het alarm op de overloop activeerde toen ik probeerde om bij de batterij te komen.|(

Het gebeurd ook echt ALTIJD s nachts! Rotdingen

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 10:47

Note to self:
Zelf benen harsen, prima.
Zelf oksels harsen...daar zijn echt meer handen bij nodig :')

Ik zit nu met sudocreme en een handdoekje met ijsklontjes onder m'n oksel

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 11:08

Tigress dat klinkt pijnlijk, sterkte.

Berdien, sterkte voor poes.

Ik kan negatieve emoties van mensen niet filteren.
Dus stress nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 12:19

Tigress schreef:
Note to self:
Zelf benen harsen, prima.
Zelf oksels harsen...daar zijn echt meer handen bij nodig :')

Ik zit nu met sudocreme en een handdoekje met ijsklontjes onder m'n oksel
Gebruik een epilady. :D