Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:26

Banjer schreef:
Heb mijn pakket *\o/*
[ [url=m/RFA1TX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Briefje
[ [url=m/w25Of0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Doosje met de eerste hint… volgens mij zit er metaalschaafsel in het zakje
[ [url=m/8wY6WT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/u1TJtE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Cadeautje 1 <3 ik spaar badeendjes <3
[ [url=m/xNB7qd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Cadeautje 2
[ [url=m/NQ2Iyr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5QbFZh.jpg]Afbeelding[/url] ]

En het puzzelen is begonnen… ik ben hier zo slecht in… :+
[ [url=m/cVWObw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lag jouw Santa 12 jaar geleden al bij jou voor de deur?! :oo Ik weet niet eens wat voor een auto mijn ouders 12 jaar geleden hadden :+ Jouw Santa moet wel een opperstalker zijn!

Daan13

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:32

_O- _O- 12 jaar ook,hoe dan?! _O-

Takkie <3
Die reclame van takkie is best een beetje sieligh :oo
Ik wil nu ook een takkie al was het alleen maar om voor te zorgen :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:43

Wauw, 12 jaar. :')

Detroit, wat is Morax een leukerd!
Wel grappig, die zwart met gouden waxinelichtjes op de achtergrond heb ik net deze week in maanvorm gekocht voor een kerstcadeautje. :=

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:46

Haha, die 12 jaar, kan google streetview niet van die oude beelden hebben?

Takkie is zo leuk!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:09

Ik ga een gokje wagen.... mariekeoo, ben jij mij santa? Je woont in noord Nederland en volgens mij hebben we best wat gemeen. Je bent dit jaar ook verhuisd naar nieuwbouw, je fotografeert, rijdt (momenteel) ook geen paard, je bent van de spelletjes en je benoemd Rituals. Ik vraag mij alleen af of je verder weg bengt verhuisd dan Marum, want... dat is "maar 158Km ipv 201km. Maar ik zie verder onze match wel.

Ik had een Banjer op het oog, maar kan daar niet ontdekken of ze evaring heeft met nieuwbouw (misschien 12 jaar geleden?) :P. 201km moet namelijk (in het noorden dan) aan de grens zijn des Nederland. en Banjer woonde ook in Nederland aan het water. Plaatsen als Eemshaven komen redelijk in de buurt van de afstand met Amersfoort. :j

Daarnaast heb ik nog wat andere in het noorden op mijn lijstje staan, maar ook die voldoen niet 100% qua afstand op met wat op hun profiel staan.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:13

Detroit schreef:
Ik ga een gokje wagen.... mariekeoo, ben jij mij santa? Je woont in noord Nederland en volgens mij hebben we best wat gemeen. Je bent dit jaar ook verhuisd naar nieuwbouw, je fotografeert, rijdt (momenteel) ook geen paard, je bent van de spelletjes en je benoemd Rituals. Ik vraag mij alleen af of je verder weg bengt verhuisd dan Marum, want... dat is "maar 158Km ipv 201km. Maar ik zie verder onze match wel.

Ik had een Banjer op het oog, maar kan daar niet ontdekken of ze evaring heeft met nieuwbouw (misschien 12 jaar geleden?) :P. 201km moet namelijk (in het noorden dan) aan de grens zijn des Nederland. en Banjer woonde ook in Nederland aan het water. Plaatsen als Eemshaven komen redelijk in de buurt van de afstand met Amersfoort. :j

Daarnaast heb ik nog wat andere in het noorden op mijn lijstje staan, maar ook die voldoen niet 100% qua afstand op met wat op hun profiel staan.

Helemaal correct!!
Ja ik zag ineens dat ik nog in marum woon volgens bokt, dua ver sneaky net veranderd.

Ik heb echt heel wat jaren in hoevelaken getraind en in hoogland in een gastgezin gezeten. Wilde het pakket haast langsbrengen met een bezoekje aan mijn 2e paar ouders haha.

Oeps en ik zie nu net waar het met de hint fout is gegaan.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:29

Leuke pakketten komen er weer voorbij.

rockwitch schreef:
Ja ben er heel erg blij mee. Morgen eens kijken of ik zo’n stalen armband kan maken. Lijkt me super tof.
Ben blij dat je het een leuk pakket vind.

suusje26 schreef:
Ik sluit mij aan bij bovenstaande berichten. Het gaat niet om de hoeveelheid maar om de aandacht die er aan besteed is. De cadeautjes zo passend mogelijk maken voor je lootje vind ik ook het leuke eraan.
Hier sluit ik me ook bij aan, vind het elk jaar weer bijzonder om te zien hoe iedereen zijn best heeft gedaan. <3

goldenarrow schreef:
Ik geef ieder jaar een kaartje aan de postbezorger :) Ze zijn altijd heel verbaasd, haha
Dit is heel lief van je, als postbezorger kan ik zeggen dat wij dit heel erg waarderen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:32

mariekeoo schreef:
Detroit schreef:

Helemaal correct!!
Ja ik zag ineens dat ik nog in marum woon volgens bokt, dua ver sneaky net veranderd.

Ik heb echt heel wat jaren in hoevelaken getraind en in hoogland in een gastgezin gezeten. Wilde het pakket haast langsbrengen met een bezoekje aan mijn 2e paar ouders haha.

Oeps en ik zie nu net waar het met de hint fout is gegaan.

Yess *\o/* *\o/* Ik dacht ook, kan toch bijna niet anders haha.

Oooh je bent dus echt bekend in deze omgeving hier!

Echt heel erg bedankt voor het leuke pakket! Ben er echt superblij mee <3 Perfect gestalkt! Cadeautjes zijn goed passend bij mij :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:35

Apple, super leuk kaartje van die neus!

Banjer, wat leuk gedaan die hints ,succes :)) Dingen van 12 jaar terug ook echt haha.
Ik zou idd zeggen dat de N een andere letter moet zijn. Ik zie het woord wel, maar wil het je niet voorzeggen :)

Saul, oh balen dat je opnieuw moest beginnen met puzzelen -O-

Jorex je uiltjes zijn echt schattig :)

Hahahatsjoe wat een leuk papier om jou pakje. Gaaf pakket ook weer!

Roulette leuk pakket!

Detroit, die hond er ook met zn neus bovenop, schattig :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:43

Afbeelding
Afbeelding

Santa help. Wat nu? Nu begint hij weer opnieuw? :') _O-

Edit ik denk dat je lisette heet :P
Maar ik heb daar nog geen boktnaam bij haha.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:46

Het plaatje is een orchidee.... Denk ik nu zo simpel of....? B-)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:48

Oh God. Wat dom van mij!!

Er is een bokker met de bokt naam orchidee achterste voren! Wacht even check check dubbel check :P

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:48

Nou, mn les is klaar (ik geef Zumba), dus ik ga weer verder puzzelen.

Ik ben er inmiddels achter dat het woord uit de raadsels is "spelvout"
Het boterhamzakje met metaalschaafsel is afkomstig van een boormachine (volgens mijn man)
En verder heb ik geen idee...

Ik heb de envelope met de laatste hint open gemaakt... en daar word ik ook niet veel wijzer van.. Het aantal tattoos dat ik een mooi aantal vind, wisselt per jaar eigenlijk... ik roep elk jaar wel "dit vind ik een mooi aantal!" :+

Momenteel heb ik er 42 (heb ze eindelijk eens geteld), en ik ben nog niet klaar... dus nu zou ik bv. kunnen roepen dat ik 50 een mooi aantal vind... Y;(

Afbeelding

Mijn Santa is inderdaad een opperstalker... ik vermoed dat ik mijn Santa op fb heb, en dat ze (hij/x?) in mijn foto's heeft zitten speuren.... want er staan ook foto's van 12 jaar geleden op, en dan is er vast wel eens een foto van de auto van de buren te zien... en ergens vermoed ik ook dat ik mijn Santa persoonlijk ken... ik begin wel een vermoeden te krijgen wie het zou kunnen zijn, maar dat kan ik niet onderbouwen (en mijn Santa heeft in een van de brieven geschreven dat er alleen antwoord komt als ik kan onderbouwen waarom ik denk dat zij/hij/x het is...)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:51

Lieve EedihcrO. Volgens mij ben jij mijn super fantastisch geweldige Santa of niet? <3

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:52

Orchideeën inderdaad! Ik zie wel iemand met die naam..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:53

Wat een mooie pakketten en raadsels komen er weer voorbij!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:54

Hmmm Banjer, misschien zit de bokker in het taal topic? Een spelfout hier in het topic kan iedereen zijn, heb er talloze gezien dus hoop voor je dat daar niet op gedoeld wordt. :=

Haha Saul, zo lang er tegenaan kijken en het nog niet zien. :))

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 21:57

ik denk eerder dat mijn Santa, net als ik, een taalnazi is.... :)

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:12

Saul schreef:
Lieve EedihcrO. Volgens mij ben jij mijn super fantastisch geweldige Santa of niet? <3

Ja, klopt :D . Zo fijn dat je er blij mee bent. Ik heb nog zoveel dingen bedacht die ik later vergeten ben. De dieren bijvoorbeeld :+ . Maar het was echt een super leuke ervaring zo. En na het koekjespakket vond ik de icing een leuke aanvulling. Ik kan je wel aanraden niet de hele zak in 1 keer te manen. Dat is echt veel teveel.

En fijn dat je meisje zo blij is met de olifant. Mijn dochters waren er niet over te spreken dat ik iets aan het maken was, wat niet voor hun was :')

En de puzzel hint, die was omdat ik de puzzel die ik in het pakket wilde stoppen niet meer kon vinden :+ . Overal gezocht thuis, maar die vind ik over een week wel waarschijnlijk. Je hebt wel gevonden dat ik Lisette heet, maar orchidee omdraaien maakt dus mijn boktnaam :P
En de chocolaatjes, die komen dus vanuit ons fijne winkeltje in Rijen, waar ik woon :)

LaVitaBella, zie dat je ook in Brabant woont. Ik wil best inpakken hoor. Ik heb zoveel lol gehad. En een heel nieuw pinterest bord gemaakt.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:51

Lavitabella ik wist niet dat je zo dichtbij woonde zo leer je nog eens mensen uit de buurt kennen !

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:52

Beheer, ik zie dat degene die ik verdenk al een poosje niet zo actief is. Mocht ik ernaast zitten met mijn gok, willen jullie me dat dan laten weten zodat ik verder kan puzzelen?

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:54

Ik heb mijn pakket kunnen uitpakken! En wat een super tof pakket ! *\o/* Mijn Santa heeft goed gekeken en gezien dat ik aan epoxy wil beginnen. Ik wil dit echt al super lang maar steeds de stap niet gezet. Door mijn Santa kan ik nu meteen beginnen, zo leuk! <3

Afbeelding
Allereerst de doos!

Afbeelding
Alle kadootjes en de hints
Ik vind je inpak kunsten niet slecht hoor Santa :=

Afbeelding
Kaartje met hints

Afbeelding
Alles uitgepakt, echt een leuk pakket !!

Spulletjes voor epoxy, zelfs handschoentjes zaten er al bij. Leuke glitters en een mal. Zoveel zin in.

En nog het kaartje van mijn Santa. Als ik het goed begrijp krijg ik ook nog een portret van een van mijn dieren ?! <3 <3

Afbeelding

Lieve Santa, super bedankt voor dit leuke pakket ! Zelfs het boek lijkt me heel interessant en leuk om te lezen! Ik ga nu mijn best doen om je te raden! :):)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:57

EedihcrO ik zal het in gedachten houden haha!

Candalisa ja echt ontzettend dichtbij. Vond het wel leuk om te lezen toen ik jou als lootje kreeg.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 23:02

Menino schreef:
Ik heb nóg een potentiële secret Santa :oo

Op basis van de hints kom ik uit bij Roulette en die is ook in Ijsland geweest dit jaar :oo (ik had er vandaag weer eentje :D een revolver…)

Roulette ben jij mijn SS ?

Ja, it was me! Vond het zo leuk om jouw laatste berichten te lezen (en zo lastig om dan niet te reageren). Moest wel lachen om jouw eerste santa ‘gok’, mijn geheugen is denk ik net zo snel en associatief als dat van jou en juist daarom ben ik vaak voorzichtig met welke informatie ik deel.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 23:03

Oeee Crunchie *\o/* daar kan je mij voor wakker maken!