Sterre98 schreef:Nog nooit gezien hier bij de Lidl haha.
Biechtje:
Heb vanavond een date gehad met iemand die ik gisteren heb leren kennen![]()
Laten we maar zeggen dat het eeerg geslaagd was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eilish schreef:Ik biecht op dat ik misschien gevoelens krijg voor iemand die 15 jaar ouder is en waarvan ik eerst dacht dat ik mij niet tot aangetrokken voelde. En die drie kinderen heeft
Eilish schreef:Ik biecht op dat ik misschien gevoelens krijg voor iemand die 15 jaar ouder is en waarvan ik eerst dacht dat ik mij niet tot aangetrokken voelde. En die drie kinderen heeft
M_D_H schreef:Nou, voor we zeggen dat het allemaal niet uit maakt, vind ik het wel belangrijk om te weten hoe oud ze zelf dan is.
Niet dat we straks tegen een 14 jarige zeggen: Ah nee, 15 jaar en drie kinderen is niks joh
Kaitlyn schreef:Ik biecht op dat mijn eierstokken toch af toe beginnen te rammelen als ik mijn vriend met kindjes zie, en ik wilde echt, absoluut, geen twijfel over mogelijk, géén kinderen. En met deze man denk ik; hm, misschien, toch, ooit...
Precies het soort man dat je als voorbeeld wil voor een zoon en/of dochter.
En dan raak ik een beetje in paniek en druk ik die gevoelens heel snel weer weg.
Kaitlyn schreef:Ik biecht op dat mijn eierstokken toch af toe beginnen te rammelen als ik mijn vriend met kindjes zie, en ik wilde echt, absoluut, geen twijfel over mogelijk, géén kinderen. En met deze man denk ik; hm, misschien, toch, ooit...
En dan raak ik een beetje in paniek en druk ik die gevoelens heel snel weer weg.