Chickyy schreef:Ik heb geen huisdieren meer en vind de vrijheid daarvan heerlijk! Ik hoef ook daar helemaal geen rekening mee te houden. Ik zou het dus heel onhandig vinden als mijn date een hond heeft bijvoorbeeld en daardoor op tijd staat en beperkter is.. Daarbij wil ik ook niet altijd met een hond erbij weg, het beperkt je toch als je ergens even iets wil eten bijvoorbeeld.
Wel vind ik het fijn dat een man dieren wel leuk vindt, mijn ex had een hekel aan veel dieren en dat vond ik ook niet echt tof..
Wij hadden vroeger onze hond (kruising Canadese herder x Golden retriever) heel streng opgevoed. Was echt een fantastische hond die ons daardoor heel veel vrijheid gaf. Het was een uitzondering, maar we zijn dus een keer een dagje naar Borkum geweest, hond is van 7 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds alleen geweest en heeft niets raars gedaan en toen we hem daarna uitlieten had hij echt geen haast om bij het poep/plas plek te komen
(hij mocht van ons niet overal plassen en poepen)
Dus het kan prima hoor... Is wel ff een investering die je moet doen...
Vrienden van mij hebben nooit huisdieren gehad en zijn twee jaar terug met een jaar oude Kooiker begonnen. Niet bepaald het makkelijkste ras zeg maar, en die staan altijd ZO op tijd. Vreselijk, ik snap dat niet... En als we daar zitten is het ook echt hond voor en na alles. Zit je film te kijken, mag de hond er niet bij want hij bedelt, doen ze de hond naar buiten staat hij tegen de tuindeuren aan te krabben tot hij er weer in mag. Het is dus ook maar net hoe afhankelijk je de dieren laat worden heb ik het idee.
Maar goed, dat zegt dan weer heel veel over de persoon en of je daar mee overweg kan
Dus ligt het aan de huisdieren? Of de gedragingen van de baas in het verleden die je perspectief hebben gevormd?