Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Monteur gaat de stankoverlast weer niet oplossenik wil hier niet meer wonen, ik wil weg.
Desnoods ga ik op een luchtbed op mijn balkon slapen (als er daar tenminste een monteur voor komt want daar staat een hoop water wat niet wegloopt want de afvoer zit verstopt)
Urbanus schreef:Nee na enig vergelijkend onderzoek moet ik constateren dat mijn schaamhaar dikker is.
fotolijstje schreef:Ik heb een meisje in mijn klas die echt kattige opmerkingen kan maken over hoe luid ik ben, alleen ik he![]()
het probleem bij mij is dat ik het niet kan horen dat ik echt luid ben want ik ben slechthorend![]()
daarnaast zegt ze het alleen tegen/over mij en niemand anders terwijl hun ook luid kunnen zijn
chanicha schreef:Gewoon retour op de enveloppen zetten en op de bus doen, je hebt je best gedaan.
De vrouw die hier eerst woonde is naar een verzorgingshuis gegaan en ik bleef maar post krijgen van de Rabobank, zorgcentrum gebeld die hebben het gezegd maar het bleef komen dus de bank gebeld en sindsdien geen post meer.
Heb je de vloer al betaald?
Hier moesten ze ook terugkomen maar heb gezegd dat ik betaalde als alles lag.
fleurtjeuh schreef:Ik hou erg veel vocht vast dus mn vingers voelen echt als nare worstenvingers..
Heb echt een hekel aan dit gevoel..