Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dispar_Vulgo schreef:geerte schreef:Oh wat jammer zeg.
Voor mijn secret santa, ik ben nog steeds op zoek. Ik merk echter dat mijn hoofd af en toe al erg vol zit. heb de lijst nu tot 5 kandidaten kunnen verminderen.
Dan doe je toch een gokje!Kans 1/5 dat je het gelijk goed raad
Dispar_Vulgo schreef:Linnie050 schreef:Hoeveel pakketten moeten er nog komen?
Hoop dat ze dit jaar allemaal verzonden worden...Spannend weer.
Rockwitch heb jij al wat binnen?
Vorig jaar had jij niks gekregen toch?
Stuk of 40 santa’s die nog geraden moeten worden, best veel! (Iets minder pakketten dus nog)
Blinnii schreef:Ik hoop dat we deze editie wél gewoon alle pakketten binnen krijgen én dat iedereen een berichtje plaatst!
LWDaisy schreef:Ik ben klaar voor nog een gok! Durf ik wel hahaha...
[***], ben jij degene die mijn mooie pakket maakte?
idinn schreef:LWDaisy schreef:Ik ben klaar voor nog een gok! Durf ik wel hahaha...
IDINN, ben jij degene die mijn mooie pakket maakte?
Yes dat was ik
Hint 2 sloeg op mijn leeftijd, maar was wel wat lastig. Bijna ... puzzelstukjes = Bijna 35.. ben begin volgend jaar jarig, dus in m'n profiel staat 34![]()
En het laatste cadeau over oa Hotel de Wereld in Wageningen om echt 1 schijfje over te houden als je niet uit de hints kwamMaar idd ook beetje lastig bedacht ik later, gezien ze daar ook in de omgeving zitten qua verhaal en er meer bokkers vlakbij wonen. Dus zonder hint 2, hou je nog mensen over
Hopelijk ben je blij met je cadeautjes!
M_D_H schreef:boeflover schreef:Mijn gedachte was iemand die heel dicht bij je staat en ook in 9 pagina’s (!) terug komt in je eigen berichten. Maar ik kan het mis hebben, echt moeilijke hints maar het zal vast duidelijker worden als je pakket arriveert hoop ik voor je?
9 pagina's?
In dit topic of algemeen?
Praat ik zoveel over iemand? Jezus wat is er mis met mij![]()
boeflover schreef:M_D_H schreef:9 pagina's?
In dit topic of algemeen?
Praat ik zoveel over iemand? Jezus wat is er mis met mij![]()
Zonder te oordelendat vind ik in je eigen berichten
Maar mét oordeel ik verwacht een obsessie