Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 17:14

Hier zo blij met de spaarpot. Volgend jaar gaat hij dienst doen voor de spelletjesmarathon met mijn vriend. Wie een spel verliest doet 5 euro in de spaarpot en aan het einde van het jaar kopen of doen we er dan wat leuks mee. Ik ga nu verzamelen in de unicorn en hij in de eend.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 17:39

Wat een leuk idee Thats_Me! :D Zo spaar je nog eens een leuk bedrag weg en als je makkelijk die €5 kunt missen, gaat het ook nog eens ongemerkt heel hard. Tof!

@Claudia: is je pakket gekomen vandaag of moeten we opnieuw duimen voor morgen?

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:06

Ik blijf natuurlijk nog even meelezen, maar wil wel het volgende kwijt: beheer, dank jullie wel! <3

Dit is de derde editie waar ik aan meedoe en elk jaar weer heb ik fantastisch leuke lootjes gehad en erg mooie pakketten mogen ontvangen. Er zijn spullen uit vorige pakketten die ik nu nog steeds gebruik (zeemeerminnendekentje, badhanddoek) en de glazen rietjes van deze editie zijn ook al in gebruik genomen. :j

Ik zie heel veel potentiële reserve santa’s voorbij komen. Mocht het toch nog nodig zijn, dan zou ik ook met alle liefde reserve santa zijn.

Misschien is het een idee om de track and trace codes standaard te verzamelen van iedereen? Dan is het na de uiterste verzenddatum gelijk duidelijk wie wel/niet verzonden heeft en worden er geen codes kwijtgeraakt. Al kan ik me heel goed voorstellen dat dat te veel extra werk zou kunnen zijn voor jullie. :(:)

Hopelijk komt het laatste pakket nog gauw aan!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:13

Toevallig van het ene pakket wat er nog niet is geen track en trace dat is natuurlijk wel heel toevallig.
Heel bijzonder dat er elk jaar wel een pakket niet verzonden wordt, kan er eigenlijk best boos om worden, iedereen doet mee, maakt een mooi pakket en zorgt dat het optijd verzonden is, ook in deze tijd en er is er een die niet reageert en er dus ook niet wakker van ligt dat iemand geen pakket krijgt en zelf wel ontvangt. Heel jammer weer.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:31

Charaz schreef:
Toevallig van het ene pakket wat er nog niet is geen track en trace dat is natuurlijk wel heel toevallig.
Heel bijzonder dat er elk jaar wel een pakket niet verzonden wordt, kan er eigenlijk best boos om worden, iedereen doet mee, maakt een mooi pakket en zorgt dat het optijd verzonden is, ook in deze tijd en er is er een die niet reageert en er dus ook niet wakker van ligt dat iemand geen pakket krijgt en zelf wel ontvangt. Heel jammer weer.

Dat gevoel deel ik wel een beetje charaz.. hoewel ik altijd maar hoop dat het echt fout is gegaan ipv moedwillig is de toeval hier wel aanwezig.. ik hoop oprecht dat mijn gevoel fout is en het pakket nog komt voor de laatste santa..

#meldzichalsvrijwilligesanta

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:38

Charaz schreef:

Ik denk (en ja dat vul ik nu in) dat dit voor iedereen geldt. En ik denk ook dat er nu genoeg over gezegd is, is ook beter voor de sfeer die we graag willen in dit topic. {:)

Ik heb dit jaar voor het eerst meegedaan, ik vond het superleuk en hopelijk is er in een volgende editie weer een plekje voor mij! Meiden van het beheer, super geregeld! <3
Ik vind het verzamelen van de track and trace wel een goed idee. Ik geef mij bij deze op, om dit eventueel op mij te nemen!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:44

Nou, t lijkt mij wel duidelijk. Misschien heb ik dan wel te weinig vertrouwen in de medemens, maar het is elk jaar hetzelfde verhaal.
Deze persoon is langere tijd niet online gekomen, maar heeft intussen wel al in een ander topic gereageerd. Tevens heeft ze haar instellingen aangepast want eerst kon je zien of ze online was geweest en dit heeft ze nu ook verborgen.
Heel triest. Ze had ook gewoon in dit topic kunnen reageren.
Nu heb ik toevallig deze editie het pakket af kunnen (laten) leveren, maar mocht mijn pakket echt zoek zijn, zou ik toch echt een nieuwe sturen. Dit is voor de ontvanger niet leuk zo. Ook voor de SS van deze persoon vind ik het gewoon jammer. Helaas is het voor de organisatie ook niet te voorspellen of er rotte appels tussen zitten. Dus voor hun vind ik t ook rot dat dit steeds weer gebeurd.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:54

We weten niet wat er aan de hand is en als iedereen zo reageert is het ook wel begrijpelijk dat iemand zijn gezicht niet meer durft te laten zien. Ook niet leuk voor degene die die persoons SS was.

Zelf deed ik ook voor het eerst mee en heb ontzettend veel plezier gehad met het zoeken van de kadootjes voor mijn lootje maar ook met de vroegtijdige kaart met hints van mijn SS en het geweldige pakket wat aan alle kanten een schot in de roos was. <3

Overigens Marleen, er was eigenlijk nog iets onderweg wat tot nu toe niet is aangekomen. T&t geeft ook niets, onbekend of het nog wel komt. Heb daarvoor wat anders gekocht, maar mocht het nog binnenkomen stuur ik het alsnog jouw kant op.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:00

Ik wil het beheer ook bedanken voor hun werk en inzet om dit mogelijk te maken.

Ik deed dit jaar voor het eerst mee en vond en vind het ontzettend leuk. Ik heb met veel liefde en plezier voor mijn lootje een pakket samengesteld. Ik vind het gewoon ontzettend leuk om cadeautjes te geven, dus heb me nogal uitgeleefd met mooi inpakken enzo.

En ik heb een mooi verrassingspakket in de schuur gevonden. De katten hebben de speeltjes in gebruik. De sleutelhanger hangt aan de sleutels van zadelkamer en zadelkast en wordt dagelijks gebruikt. De chocolade is al lang op O:) , de Amaryllis staat in de vensterbank met mooie groene toef erop. Wachten nu is op de bloem. Haarmasker e.d. staan in de douche klaar voor gebruik en de zonnebloemzaden staan bij het andere zaaigoed voor het komende voorjaar.
Dat is misschien nog wel het allerleukste: in de zomer nog kunnen genieten van Secret Santa <3.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:04

Neonlight schreef:
Overigens Marleen, er was eigenlijk nog iets onderweg wat tot nu toe niet is aangekomen. T&t geeft ook niets, onbekend of het nog wel komt. Heb daarvoor wat anders gekocht, maar mocht het nog binnenkomen stuur ik het alsnog jouw kant op.

Nog een cadeau?? Wauw, wat superleuk, ik had al zo'n geslaagd pakket! <3

Ik hoop morgenmiddag de diamond paint af te krijgen, wil jij hem dan hebben om ergens op te hangen? Dan stuur ik hem jouw kant op.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:13

Hilli schreef:
zorro schreef:
Ik ben erg blij met mijn pakket dit jaar. Alleen de beloofde foto van de haarband zal uit moeten blijven, mijn kleine nichtje heeft hem gepikt en draagt het dagelijks. Ze zingt er 'oh denneboom' bij :') met als variant: ik heb je laatst in het bos zien staan, toen zaten er geen takken aan. :')

Agos, een kale boomstam als kerstboom :') , maar hoe leuk dat de haarband zwaar favoriet is bij je nichtje!

Theodora, piepen die vissen dan ook als je erop gaat staan, of zit er (gelukkig?) geen piepertje in?

De unicornkoekjes van Yonker zijn inmiddels al op (jeugdsentiment naar de likkoekjes van vroeger, ik had ze dus ook al 35 jaar niet gegeten...), de choco-Ossenkoppen ook. De biertjes staan nog in de koelkast te wachten tot het juiste genietmoment en de boeken liggen klaar om gelezen te worden (eerst nog een ander boek uitlezen).

Claudia, ik duim voor een pakket voor jou vandaag. Of straks komen er ineens 2, 3, of 10 gezien die hoeveelheid vrijwillige reserveSanta's :-P

Leuk om te lezen dat er al veel op is en dat je ook alles gaat gebruiken!! :D dat maakt mij gelukkig en weet dat ik het goed heb gedaan haha.

Mijn pakket is al vol in gebruik door de katten en de chocola is al opgegeten := oeps _O-

Wil het beheer ook weer bedanken voor hun inzet en organiseren van dit leuks!! :D Ik weet dat vaak de negatieve reacties blijven hangen, maar laat jullie vooral leiden door de positieve reacties die hier zoveel gegeven worden. Ik was dit jaar dan misschien niet zo fanatiek in het topic maar heb echt genoten <3

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:40

Ik had dus een hengel besteld voor de kat van mijn lootje, en dat ding kwam maar nooit. Toen bedacht ik me nog een mooie hengel te hebben waar mijn kat dus doodsbang voor was, dus die naar mijn lootje verstuurd. Opgelost. Kwam net de hengel alsnog binnen, en hier is Dropje niet bang voor. Hij heeft zo'n lol :D

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:46

Ik wil ook het beheer bedanken <3

Leuk om te lezen dat mn lootje Mandy blij is met mn pakket <3

Hier zijn de chippies ook pardoes verdwenen, de chocolade heeft mn vriend ook soldaat gemaakt... Joker zn snoepjes goedgekeurd en hebben de lampjes elke avond aangestaan!!

Mbt t gemiste pakket misschien even de santa de kans geven t op te lossen achter de schermen. Ik kan me voorstellen dat de drempel nu wel erg groot wordt om nog te reageren hier als er zo over gevallen wordt. Het is begrijpelijk maar we weten niet wat er is.

Laten we met zn alle de positieve vibe erin houden. Ik weet zeker dat er sowieso een mooi pakket nog gaat komen gezien alle reacties. Dus dat komt sowieso goed.
Dus we hebben nog een voorpret en uitpak pret en raadpret te goed.
En dat kan de laatste van 2020 zijn of de allereerste van 2021 zijn *\o/*

Ik geniet echt intens van al jullie leuke berichtjes mbt hoe er genoten wordt nog van de pakketten nu. Geeft je toch een warm gevoel <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:00

Ik wacht nog even met bedanken tot ook de laatste deelnemer een pakket heeft

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:22

Roodvos schreef:
Ik wil het beheer ook bedanken voor hun werk en inzet om dit mogelijk te maken.

Ik deed dit jaar voor het eerst mee en vond en vind het ontzettend leuk. Ik heb met veel liefde en plezier voor mijn lootje een pakket samengesteld. Ik vind het gewoon ontzettend leuk om cadeautjes te geven, dus heb me nogal uitgeleefd met mooi inpakken enzo.

En ik heb een mooi verrassingspakket in de schuur gevonden. De katten hebben de speeltjes in gebruik. De sleutelhanger hangt aan de sleutels van zadelkamer en zadelkast en wordt dagelijks gebruikt. De chocolade is al lang op O:) , de Amaryllis staat in de vensterbank met mooie groene toef erop. Wachten nu is op de bloem. Haarmasker e.d. staan in de douche klaar voor gebruik en de zonnebloemzaden staan bij het andere zaaigoed voor het komende voorjaar.
Dat is misschien nog wel het allerleukste: in de zomer nog kunnen genieten van Secret Santa <3.

Ah super leuk om te lezen! <3

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:08

Blinnii schreef:
Wat een leuk idee Thats_Me! :D Zo spaar je nog eens een leuk bedrag weg en als je makkelijk die €5 kunt missen, gaat het ook nog eens ongemerkt heel hard. Tof!

@Claudia: is je pakket gekomen vandaag of moeten we opnieuw duimen voor morgen?

We moeten duimen voor morgen helaas :j hoop dat hij wel morgen komt! zou wel leuk zijn om zo het oude jaar nog uit te gaan

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:12

Gaan we dat doen Claudia!

Marleen, eerst zien of het nog ooit binnenkomt. := En ik heb zelf nog 3 versies diamond paintings want ik kon niet kiezen. Ben bang als ik die van jou krijg dat ik er niet meer aan begin. _O-

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:20

Hihi mijn chocolade is ook al op :j
Hopelijk komt het allerlaatste pakket snel binnen! En anders meld ik me ook aan als vrijwillige santa!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:20

Neonlight, in elke kamer 1 hahahaah! :')

Claudia: duimen draaien voor morgen! :*

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:22

Neonlight schreef:
Gaan we dat doen Claudia!

Marleen, eerst zien of het nog ooit binnenkomt. := En ik heb zelf nog 3 versies diamond paintings want ik kon niet kiezen. Ben bang als ik die van jou krijg dat ik er niet meer aan begin. _O-

Hahaha, jij hoeft je dus niet te vervelen. :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:31

Blinnii, ga ik niet redden, huis met amper rechte muren. Beneden heel veel raam en de enige echte muur staat een grote kast, boven heel veel schuin dak. Heb heel veel niet meer op kunnen hangen toen we hier kwamen wonen. -O-

Verder ben ik reuzeblij dat ik een pakketje zonder eten had. :P Op het werk doen ze altijd best veel in december, en met de Corona en thuiswerken werken kwamen er wekelijks pakketjes met allemaal lekkerheden. Ik groei nog dicht. _O- Heb allemaal snaaigoed langs mijn laptop staan en kan nog weken vooruit.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:42

Oh hmm dat is dan wel een bummer! Ik stem voor een mooie kast en dan daarin je dp's! :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:52

Neonlight schreef:
Blinnii, ga ik niet redden, huis met amper rechte muren. Beneden heel veel raam en de enige echte muur staat een grote kast, boven heel veel schuin dak. Heb heel veel niet meer op kunnen hangen toen we hier kwamen wonen. -O-

Verder ben ik reuzeblij dat ik een pakketje zonder eten had. :P Op het werk doen ze altijd best veel in december, en met de Corona en thuiswerken werken kwamen er wekelijks pakketjes met allemaal lekkerheden. Ik groei nog dicht. _O- Heb allemaal snaaigoed langs mijn laptop staan en kan nog weken vooruit.

Hier ook, dus ik mag gewoon niet te veel snoepen, haha. Maar ja, chocolade, is altijd heeeeerlijk. En vanmorgen mocht ik een halve letter (was een hart ofzo van Verkade) opeten. :Y)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 22:55

sunny44 schreef:
Hopelijk zoekt en vind iedereen zijn SS snel. En komen de laatste pakketjes ook vandaag. Is nog best veel wat open staat volgens mij.

Even reminder :o , want ik denk dat je eroverheen gelezen hebt Banjer

sunny44 schreef:
Ik denk dat ik mijn SS heb gevonden. Banjer ben jij mijn SS?

Je woont vast in het noorden "daar waar het land eindigt en het water begint"
Je eerste foto is upside down
En je hebt 4 paarden

Oftewel lijkt aardig in het plaatje te passen :)*

Als je het niet bent moet ik ook verder zoeken.

Ik had volgens mij al gereageerd... sorry :o ik ben idd jouw SS :D
Ik woon idd in het noorden... op 5 min met mn 45km auto vanaf het water :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 13:39

Bedankt beheer, voor alle tijd die jullie erin gestoken hebben !!!