Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:Toevallig van het ene pakket wat er nog niet is geen track en trace dat is natuurlijk wel heel toevallig.
Heel bijzonder dat er elk jaar wel een pakket niet verzonden wordt, kan er eigenlijk best boos om worden, iedereen doet mee, maakt een mooi pakket en zorgt dat het optijd verzonden is, ook in deze tijd en er is er een die niet reageert en er dus ook niet wakker van ligt dat iemand geen pakket krijgt en zelf wel ontvangt. Heel jammer weer.
Charaz schreef:Toevallig van het ene pakket wat er nog niet is geen track en trace dat is natuurlijk wel heel toevallig.
Heel bijzonder dat er elk jaar wel een pakket niet verzonden wordt, kan er eigenlijk best boos om worden, iedereen doet mee, maakt een mooi pakket en zorgt dat het optijd verzonden is, ook in deze tijd en er is er een die niet reageert en er dus ook niet wakker van ligt dat iemand geen pakket krijgt en zelf wel ontvangt. Heel jammer weer.
Neonlight schreef:Overigens Marleen, er was eigenlijk nog iets onderweg wat tot nu toe niet is aangekomen. T&t geeft ook niets, onbekend of het nog wel komt. Heb daarvoor wat anders gekocht, maar mocht het nog binnenkomen stuur ik het alsnog jouw kant op.
Hilli schreef:zorro schreef:Ik ben erg blij met mijn pakket dit jaar. Alleen de beloofde foto van de haarband zal uit moeten blijven, mijn kleine nichtje heeft hem gepikt en draagt het dagelijks. Ze zingt er 'oh denneboom' bijmet als variant: ik heb je laatst in het bos zien staan, toen zaten er geen takken aan.
Agos, een kale boomstam als kerstboom, maar hoe leuk dat de haarband zwaar favoriet is bij je nichtje!
Theodora, piepen die vissen dan ook als je erop gaat staan, of zit er (gelukkig?) geen piepertje in?
De unicornkoekjes van Yonker zijn inmiddels al op (jeugdsentiment naar de likkoekjes van vroeger, ik had ze dus ook al 35 jaar niet gegeten...), de choco-Ossenkoppen ook. De biertjes staan nog in de koelkast te wachten tot het juiste genietmoment en de boeken liggen klaar om gelezen te worden (eerst nog een ander boek uitlezen).
Claudia, ik duim voor een pakket voor jou vandaag. Of straks komen er ineens 2, 3, of 10 gezien die hoeveelheid vrijwillige reserveSanta's :-P
Roodvos schreef:Ik wil het beheer ook bedanken voor hun werk en inzet om dit mogelijk te maken.
Ik deed dit jaar voor het eerst mee en vond en vind het ontzettend leuk. Ik heb met veel liefde en plezier voor mijn lootje een pakket samengesteld. Ik vind het gewoon ontzettend leuk om cadeautjes te geven, dus heb me nogal uitgeleefd met mooi inpakken enzo.
En ik heb een mooi verrassingspakket in de schuur gevonden. De katten hebben de speeltjes in gebruik. De sleutelhanger hangt aan de sleutels van zadelkamer en zadelkast en wordt dagelijks gebruikt. De chocolade is al lang op, de Amaryllis staat in de vensterbank met mooie groene toef erop. Wachten nu is op de bloem. Haarmasker e.d. staan in de douche klaar voor gebruik en de zonnebloemzaden staan bij het andere zaaigoed voor het komende voorjaar.
Dat is misschien nog wel het allerleukste: in de zomer nog kunnen genieten van Secret Santa.
Blinnii schreef:Wat een leuk idee Thats_Me!Zo spaar je nog eens een leuk bedrag weg en als je makkelijk die €5 kunt missen, gaat het ook nog eens ongemerkt heel hard. Tof!
@Claudia: is je pakket gekomen vandaag of moeten we opnieuw duimen voor morgen?
Neonlight schreef:Blinnii, ga ik niet redden, huis met amper rechte muren. Beneden heel veel raam en de enige echte muur staat een grote kast, boven heel veel schuin dak. Heb heel veel niet meer op kunnen hangen toen we hier kwamen wonen.![]()
Verder ben ik reuzeblij dat ik een pakketje zonder eten had.Op het werk doen ze altijd best veel in december, en met de Corona en thuiswerken werken kwamen er wekelijks pakketjes met allemaal lekkerheden. Ik groei nog dicht.
Heb allemaal snaaigoed langs mijn laptop staan en kan nog weken vooruit.
sunny44 schreef:Hopelijk zoekt en vind iedereen zijn SS snel. En komen de laatste pakketjes ook vandaag. Is nog best veel wat open staat volgens mij.
Even reminder, want ik denk dat je eroverheen gelezen hebt Banjer
sunny44 schreef:Ik denk dat ik mijn SS heb gevonden. Banjer ben jij mijn SS?
Je woont vast in het noorden "daar waar het land eindigt en het water begint"
Je eerste foto is upside down
En je hebt 4 paarden
Oftewel lijkt aardig in het plaatje te passen
Als je het niet bent moet ik ook verder zoeken.