tienus63 schreef:Alle criminaliteit daalde in coronatijd.
Behalve de drugslabs en aanverwante zaken. Die draaien nog volop.
Misschien zitten er wel stoffen in dat die drugsbrouwers immuun zijn.
Tsja, thuiswerken is toch wel lastig in die sector....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CharleyT schreef:elnienjo schreef:Ik kwam net bij de lokale vishandel en binnen vóór het raam zaten maar liefst 8 personeelsleden nog net niet bij elkaar op schoot samen koffie te drinken. En een grijs oud vrouwtje werd uitgenodigd gezellig aan te schuiven. Ik zei dus van dat is geen 1,5 meter he. Toen zei één van de medewerkers maar wij zijn collega's dus dat kan niet anders. En de grijze dakduif was 'n buurvrouwtje van één van hen.
Waar je al niet op let joh, zolang ze mij maar met rust laten denk ik dan. En er wat van zeggen........... nee, ben geen Boa.
Neonlight schreef:O, dus het zijn medicijnenlabs hier Cer.
Het zou leuk zijn als er meer van dat soort berichten verteld worden, want ik denk dat er echt heel veel mensen zijn die zich er keurig aan houden..Citaat:Valt gewoon op hoe netjes die zijn terwijl ze al weken iedere dag met z'n 4en bij elkaar zijn.
Neonlight schreef:O, dus het zijn medicijnenlabs hier Cer.![]()
Ik spreek ook niemand aan trouwens, je kent de situatie niet en wie weet is het 1 gezin. Ieder moet het zelf weten, als ze maar afstand van mij houden, dan heb ik er ook geen last van.
Stukje verderop zijn ze aan de weg aan het werken, precies bij de parkeerplaats bij het bos waar ik de hond uit laat. Zitten daar iedere ochtend te schaffen op het bankje met zijn 4en, en iedere ochtend zie ik ze keurig uit elkaar zitten. Valt gewoon op hoe netjes die zijn terwijl ze al weken iedere dag met z'n 4en bij elkaar zijn.
SusanH schreef:Even een luchtige noot tussendoor. Ik moest hier toch wel om lachen![]()
https://www.facebook.com/BlendTV/posts/2756607254450587
Bovenste filmpje aan klikken, over de boa's.
_Penotti schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... zpsLarELlA
Als het niet op RTL had gestaan had ik het in de speld verwacht.
Een voetdruk knop. Gaat dan dan weer niet veel te ver?
Shadow0 schreef:Prima idee, zeker als de normale knop ook blijft! Grotere versie voor de paardenstoplichten voor maken
sureido schreef:Een café en restaurant uit de buurt heeft een foto van de Corona vragen neergezet op insta.
Ze moeten dus echt 6 vragen stellen die allemaal een beetje hetzelfde zijn en dan ook nog van die vragen waarvan je denkt als je dit hebt dan ga je toch sowieso niet uit huis? Dat weten we toch onderhand wel? Ik word niet goed van dat de overheid zich nu een beetje opstelt alsof ze te maken hebben met 17 miljoen baby’s.
[ [url=m/uMxoEb.png]Afbeelding[/url] ]
Ik krijg hier net zoals bij die reclame op de radio echt zo’n cringe gevoel van en ook nog eens een opstandig gevoel