Echwel schreef:Citaat:Haha daar hebben we idd wat biertjes van in de slijterij staan.
En best bier
We gaan het deze vakantie proeven
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SdaphneS schreef:Sizzle schreef:Overal echt recordlange files door de combinatie auto ipv vliegtuig in combinatie met de wateroverlast.
Iedereen die met de auto gaat: zorg dat je genoeg eten en drinken mee hebt en ook iets tegen de zon.
Overal?
Wat bedoel je precies?
Wij zijn vandaag vanuit Groningen naar Troyes, Frankrijk gereden.
Geen enkele file, geen last van de overstromingen, geen enkele controle bij de grenzen, geen gedoe.
Heerlijk rijden.
SdaphneS schreef:Sizzle schreef:Overal echt recordlange files door de combinatie auto ipv vliegtuig in combinatie met de wateroverlast.
Iedereen die met de auto gaat: zorg dat je genoeg eten en drinken mee hebt en ook iets tegen de zon.
Overal?
Wat bedoel je precies?
Wij zijn vandaag vanuit Groningen naar Troyes, Frankrijk gereden.
Geen enkele file, geen last van de overstromingen, geen enkele controle bij de grenzen, geen gedoe.
Heerlijk rijden.
Spenk schreef:Laten de mensen die volledig gevaccineerd zijn zich ook testen voor ze op vakantie gaan?
Ik lees net een topic hier over een vriendengroep naar Griekenland die met steekproef getest waren en 1 bleek positief. Er waren 2 volledig gevaccineerd die zich dus bij vertrek niet hebben laten testen. Nu lees ik toch veel reacties in de trant van dat het ook super dom is je niet te laten testen ook al ben je volledig gevaccineerd.
Maar ik hoor om mij heen eigenlijk niemand die met volledig vaccintatie en dus QR code dat die zich ook nog laten testen.
Spenk schreef:Laten de mensen die volledig gevaccineerd zijn zich ook testen voor ze op vakantie gaan?
Ik lees net een topic hier over een vriendengroep naar Griekenland die met steekproef getest waren en 1 bleek positief. Er waren 2 volledig gevaccineerd die zich dus bij vertrek niet hebben laten testen. Nu lees ik toch veel reacties in de trant van dat het ook super dom is je niet te laten testen ook al ben je volledig gevaccineerd.
Maar ik hoor om mij heen eigenlijk niemand die met volledig vaccintatie en dus QR code dat die zich ook nog laten testen.
maar als je 2 prikken gehad hebt.... Dan zie ik maar heel weinig mensen alsnog testen. Spenk schreef:Ja maar jij doet het dan daarvoormaar als je 2 prikken gehad hebt.... Dan zie ik maar heel weinig mensen alsnog testen.
idinn schreef:Zou de VS alle vaccins accepteren? Want daar was pas al gedoe over.. dat ze enkel daar goedgekeurde vaccins accepteerden.
Mijn "ik test niet bij vaccinatie" is overigens makkelijk gezegd. Er is geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om tijdens een nog gaande pandemie op vakantie te gaan naar het buitenland.