Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Er werd gisteren gevraagd of ik een pakketzegel kon regelen ik kreeg een link, zodat ze zeker wist dat het pakket haar kant op kwam. Nu is er via checkout.com veel geld van mijn rekening afgeschreven. Op zondag is de bank gesloten dus ik kan niet bellen.
marleen_usar schreef:Er werd gisteren gevraagd of ik een pakketzegel kon regelen ik kreeg een link, zodat ze zeker wist dat het pakket haar kant op kwam. Nu is er via checkout.com veel geld van mijn rekening afgeschreven. Op zondag is de bank gesloten dus ik kan niet bellen.
marleen_usar schreef:Kun je het niet terug boeken?Er werd gisteren gevraagd of ik een pakketzegel kon regelen ik kreeg een link, zodat ze zeker wist dat het pakket haar kant op kwam. Nu is er via checkout.com veel geld van mijn rekening afgeschreven. Op zondag is de bank gesloten dus ik kan niet bellen.
Lisitano schreef:Bieden uitzetten en in de advertentie zetten dat de prijs exclusief verzendkosten is en VAST. Vast, ja, vast.
En dan nog zoveel berichten krijgen met lagere biedingen, vragen wat de minimale prijs is en de prijs inclusief verzendkosten bieden.
Ik ben zelf nog de grootste drol dat ik mezelf blijf herhalen.
En dan miepen terwijl ik de goedkoopste ben van de andere advertenties met hetzelfde artikel. Ga maar op andere merken zoeken als je het zo goedkoop wil. Doei.
marleen_usar schreef:Rabobank.