Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 00:49

poetser schreef:
Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Ik heb nog een leuke mening waar ik nog maar weinig tot geen bijstand voor gehad heb :o

Ik vind de mondmaskerplicht geweldig!
Sinds we ze moesten dragen hier in België zijn mijn zelfvertrouwen en sociale vaardigheden er flink op verbeterd.

Ik weet niet of deze al genoemd is, maar wat heb ik genoten van de avondklok <3 (is dat een onpopulaire mening?)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 01:35

Ik lees overal dat die oudejaarsconference van Peter Pannenkoek zo goed was.

Dat vond ik dus helemaal niet! Anderhalf uur over corona banketstaaf en dat een oudejaarsconference noemen. >;) Hallo! Er is meer gebeurt in 2021 hoor!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 02:11

Nikass schreef:
poetser schreef:

Ik heb nog een leuke mening waar ik nog maar weinig tot geen bijstand voor gehad heb :o

Sinds we ze moesten dragen hier in België zijn mijn zelfvertrouwen en sociale vaardigheden er flink op verbeterd.

Ik weet niet of deze al genoemd is, maar wat heb ik genoten van de avondklok <3 (is dat een onpopulaire mening?)

:j

Ik vond het echt vreselijk.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 02:40

fohadie schreef:

Dat vond ik dus helemaal niet! Anderhalf uur over corona banketstaaf en dat een oudejaarsconference noemen. >;) Hallo! Er is meer gebeurt in 2021 hoor!

Het was ook niet mijn ding. Enigste grap die ik leuk vond was met dat koopmans.
Hebben ook niet zoveel mensen gekeken, het is geen Youp zeg maar.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 08:28

imaudy schreef:
fohadie schreef:

Het was ook niet mijn ding. Enigste grap die ik leuk vond was met dat koopmans.
Hebben ook niet zoveel mensen gekeken, het is geen Youp zeg maar.
gelukkig maar :+

Anyway Enige.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 09:56

fohadie schreef:

Yep. Dat vind ik nou ook.

sureido

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:13

Ik was naar Najib geweest in het theater en vond die wel leuk!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 10:42

Nikass schreef:
poetser schreef:

Ik genoot ook erg van de rust van de lockdown :j. Van een heleboel andere elementen niet hoor, maar zo fijn dat de natuur weer een beetje terugkwam, dat mensen niet koopziek over straat struinden... Ik wilde alleen dat het eerder voor het faillissement van de MacDonalds had gezorgd dan voor het faillissement van de kleine lokale winkels :(

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:16

Niet populair (?):
Voor de CV van de meeste tv bn-ers zou ik me kapot schamen. Ik vind dat die mensen eigenlijk niks kunnen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:19

Nikass schreef:
Niet populair (?):
Voor de CV van de meeste tv bn-ers zou ik me kapot schamen. Ik vind dat die mensen eigenlijk niks kunnen.

Ik snapte even niet waarom je je zou schamen voor centrale verwarming :)).

Goedemorgen :').

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:28

Nikass schreef:
Niet populair (?):

Als je nergens voor deugd, kun je altijd nog met je kop op TV

}> }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:38

Ik vond de lockdown in België geweldig. Rust op straat qua verkeer, geen overvolle winkels, de natuur kon op adem komen. Avondklok idem. Ik vind het wel gezellig dat horeca sluit om 23u (al zou 2u ook kunnen). Veel minder straalbezopen gedoe, je bent op een acceptabel uur thuis, je slaapt de dag nadien geen halve dag weg, feestjes/avondjes beginnen weer lekker op normale uren (tussen 16 en 18u) ipv pas afspreken om 20u...

Maar voor mijn part zouden ze al die plotse natuurliefhebbers wel een keer fiks de mantel mogen uitvegen ook. Alsof je in een bos/veld alle fatsoen mag laten varen en schreeuwen, buiten de paden lopen, vuil dumpen/achterlaten.

Unpopular: leer kinderen gewoon opnieuw dat ze hun klep moeten houden. Fluisteren en normaal praten is al luis genoeg. Dat gegil is nergens voor nodig.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:49

Douce schreef:
Als semi aanvulling daarop: ik snap niet dat die mensen, indien mogelijk, met oudjaar niet gewoon de auto pakken en de polder in rijden. Stuk relaxter voor zowel baas als hond.

Ik was dit jaar een dom wijf : ik stond me net af te drogen en aan te kleden in de badkamer toen ik de vuilniswagen hoorde. Damn, kliko vergeten buiten te zetten. Nou weet ik dat de straat om de hoek als laatste is dus snel m'n bak gaan halen om daar weg te zetten. Glipt net m'n hondje nog mee naar buiten. Het was nog vrijwel stil 's ochtends vroeg, maar net op dat moment een enorme klap van het vuurwerk en mijn hondje zet het op een lopen. Ik moet binnenkort aan m'n heup geopereerd dus de hond was aan de straat al uit het zicht. Die is naar de dijk plm 2 kilometer verderop gerend en daar door wat dorpskinderen gevangen terwijl ik nog die kant ophobbelde vanuit het dorp. Maar ook bij de dijk naast de zee werd gewoon volop geknald. Uitlaten ging niet op oudejaarsdag en zelfs 1 januari wrong mijn hondje zich nog uit haar bandje om naar huis te rennen terwijl er niet eens meer werd afgestoken en het doodstil was.

Nou ja, m'n kliko is nog wel geleegd.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 11:56

Dat mensen hun baby zo snel groot maken. Te volwassen kleertjes (leren jackje, flared broek), bij 9 maanden al schoentjes aan en hup kind in het fietszitje.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 13:23

sureido schreef:

Ik ook! Was jij ook bij de tvopnames? Ik was bij de allerlaatste show, met idd opnames. Daarna moesten de theaters op slot.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 13:31

fohadie schreef:
sureido schreef:

Ik ook! Was jij ook bij de tvopnames? Ik was bij de allerlaatste show, met idd opnames. Daarna moesten de theaters op slot.

Nee, ik was in Eindhoven! Toen was het nog wel volle capaciteit (of 75%? Ik weet het even niet meer) maar wel horeca dicht om 20.00 dus kregen we het pauze drankje vooraf :7

Ik moet hem van TV nog terugzien, maar hij zei soms wel: o, niet grappig? Ik kan nog dingen schrappen. :P Dus hij zal wel iets anders zijn dan dat ie in Eindhoven was.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 13:44

Flying_Angel schreef:
Dat mensen hun baby zo snel groot maken. Te volwassen kleertjes (leren jackje, flared broek), bij 9 maanden al schoentjes aan en hup kind in het fietszitje.

Oh dit vind ik ook heel erg, van die peuters met oorbellen en armbandjes, té trendy kapsels, bontmanteltjes en leren jasjes :roll:

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 00:30

Dat hele big brother gedoe, vind er niks aan en schijn 1 van de weinige te zijn. Wat een stom programma

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 01:28

fjordjes schreef:
Dat hele big brother gedoe, vind er niks aan en schijn 1 van de weinige te zijn. Wat een stom programma

:') Nog nooit gekeken maar Ik vind heel veel programma’s stom zoals wie is de mol, expeditie robinson etc. :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 01:52

Ik vind don’t look up, in tegenstelling tot velen, wel een leuke film

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:23

Big Brother was leuk toen het nog nieuw was. Dus de allereerste met Bart en Ruud. Daarna was er geen bal meer aan en heb ik het nooit meer gekeken.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:57

Toktokmiauw schreef:
Een droge ruggegraat zegt niet zo heel veel over pasvorm helaas.

Jammerlijk is er al even geen recent onderzoek te vinden over de drukverdeling. Het onderzoek welke wel een duidelijk beeld schets stamt uit 2013. Dat is toch alweer 9 jaar terug. Dus over semi boomloze zadels kan ik geen oordeel vellen. Maar de gewone boomloze zadels hebben sinds die tijd geen grote veranderingen doorstaan op verdeling van druk.
Als je kijkt naar het onderzoek van 2013 schetst dat een heel duidelijk beeld van de drukpunten, waarbij een piekbelasting instaat precies onder de zitbeen knobbels van de ruiter. Dit wordt ook nog eens vergoot door de piekbelasting op panelen/kussens van zulke zadels door de ophanging van de beugels. Daar waar je dat absoluut niet wilt. Natuurlijk een stapritje zo nu en dan zal echt op langer termijn niet zo schadelijk zijn. Maar als je kijkt naar hoeveel ruiters er toch eens of vaker per week een uur of langer mee rijden vind ik dat wel schrikken.

Kom wel vaker weerstand tegen van ruiters die er al heel lang mee rijden, meestal (en dat bedoel ik absoluut niet onaardig!) met koudbloedpaarden. Omdat deze een uitdagende rug hebben om een goed passend zadel op te vinden. Meestal Kom je dan bij echt maatwerk uit en dat geld wordt er dan niet aan besteed. Terwijl je ook echt zadels hebt waarbij je de close contact met je paard niet hoeft in te leveren.
Maar hey, dat is mijn mening en staat niet voor niets hier in het topic.

Maar een boom zadel beweegt niet mee in de bewegingen van je paard, dus past alleen stilstaand. Rug beweegt. Dus zou mijn unpopular mening zijn dat je een boom zadel nooit passend kan maken

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:24

fohadie schreef:

Ik vond de grapjes wel heel makkelijk en voorspelbaar. Je wist met het aansturen al waar het heenging.

Najib vond ik wel leuk.

Danique_G schreef:
Ik vind don’t look up, in tegenstelling tot velen, wel een leuke film

Ik ook, vooral over de zinloze interesses die zoveel prioriteit krijgen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 22:31

Vandaag geleerd dat ik ‘Cisgender’ ben. Tot vandaag was ik ‘normaal’, als in ‘passend binnen de norm, de meest voorkomende variant’. Maar zelfs ‘normaal’ is niet meer normaal?! Strange days indeed zou John Lennon zeggen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 22:37

Wat is een cisgender dan? Ik ken cis alleen als een muzieknoot.