Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Met dit soort situaties ga je heel gauw in je eigen hoofd zitten en dan ga je speculeren en dat schiet niet op.
Misschien is hij wel iemand die het rustig aan wil doen maar wel met de intentie om een relatie te beginnen en misschien vindt hij exclusief scharrelen juist wel prima, al denk ik het eerste. Maar communicatie is zo belangrijk.
Berdien schreef:Begrip ja, maar vooral duidelijkheid. En na een aantal maanden daten is zo’n gesprek helemaal niet vreemd toch? Denk dat iedereen op een gegeven moment wil weten waar ze aan toe zijn
Relaxed schreef:Maar wat vind je dan zo leuk aan hem? Is toch helemaal niks als een man niet een beetje initiatief neemt? Ik droog daar echt van op hoor
blubblabhoi schreef:Relaxed schreef:Maar wat vind je dan zo leuk aan hem? Is toch helemaal niks als een man niet een beetje initiatief neemt? Ik droog daar echt van op hoor
Nou ik denk toch omdat dit het eerste gesprek in 4 maanden op Tinder is die eeeeindelijk eens loopt. Normaal word ik na een paar zinnen alweer genegeerd of zijn de intenties heel anders dus ik ben allang blij dat ik eens een fatsoenlijk gesprek heb met iemand. Ik kan uren met hem appen tot 's avonds laat en op de app merk ik wel een klik. Ik zal hem vanmiddag vragen of hij voor het werk even langskomt om een sigaretje te roken, als hij dat al afwimpelt dan is het bye