Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:47

Ik zou dat met hem bespreken Peelie :j

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:50

ik moet zeggen dat ik dat dus best een verhelderend gesprek vond met die van mij. Hij begon, wat m sowieso al pluspunten oplevert! En waar ik eerst dacht oooohh hij stopt ermee, kwamen we uit op een week vakantie (as zondag) om uit te vissen hoe eea zit tussen ons. Is het meer dan alleen leuk en in bed en kunnen we daarvandaan verder. Ook uitgesproken dat we beiden niet van het samenwonen/trouwen etc zijn dus een "standaard" relatie wordt het niet maar goed been there, done that en was geen hol aan.

Maar erover praten is wel echt belangrijk. Hoe zie je dingen, wat verwacht je en hij dus ook.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:58

Met dit soort situaties ga je heel gauw in je eigen hoofd zitten en dan ga je speculeren en dat schiet niet op.

Misschien is hij wel iemand die het rustig aan wil doen maar wel met de intentie om een relatie te beginnen en misschien vindt hij exclusief scharrelen juist wel prima, al denk ik het eerste. Maar communicatie is zo belangrijk.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:53

Daarom, praat er gewoon over. Dan ga je je eigen niet gek maken om niks. Niet alle mannen en situaties zijn hetzelfde

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:06

MarcoBorsato schreef:
Met dit soort situaties ga je heel gauw in je eigen hoofd zitten en dan ga je speculeren en dat schiet niet op.

Misschien is hij wel iemand die het rustig aan wil doen maar wel met de intentie om een relatie te beginnen en misschien vindt hij exclusief scharrelen juist wel prima, al denk ik het eerste. Maar communicatie is zo belangrijk.

Zo schat ik hem ook in ja. Als het eerste.

Ik weet nog wel dat ik met mijn ex echt mega dik in de stress zat, omdat dat duidelijk om scharrelen ging. Met deze man heb ik dat niet.

Ik wil het sowieso gaan bespreken met hem. Want daar hij het had over dat hij merkt dat er toch wat "demonen" van zijn vorige relatie hem achtervolgen, heb ik dat ook. Echter ben ik zijn ex niet en is hij dat ook niet, ik probeer het wel los te koppelen van hem.

Ik denk dat het op een gegeven moment wel belangrijk is om dit soort dingen te bespreken zodat je weet wat de ander is gebeurd in voorgaande relaties. Niet dat je jezelf helemaal om moet buigen, zeker niet zelfs. Maar het creëert wel een stukje begrip denk ik.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:08

Begrip ja, maar vooral duidelijkheid. En na een aantal maanden daten is zo’n gesprek helemaal niet vreemd toch? Denk dat iedereen op een gegeven moment wil weten waar ze aan toe zijn :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:29

Berdien schreef:
Begrip ja, maar vooral duidelijkheid. En na een aantal maanden daten is zo’n gesprek helemaal niet vreemd toch? Denk dat iedereen op een gegeven moment wil weten waar ze aan toe zijn :)

Ja. Ik wel iig. Toch merk ik wel dat ik er met deze man echt een stuk minder "haast" mee heb. Het gaat goed zo en het is gezellig.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:31

Maar toch zit je er wel mee... Dus daarom, bespreek het! Toch zonde als je ergens mee zit waar je niet mee had hoeven zitten. Kun je je energie beter voor leukere dingen bewaren :D

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:04

Ik ben nu ongeveer twee weken aan het praten met een leuke jongen. Ik heb al een aantal keer lichtelijk een voorzetje gegeven om te daten, maar kreeg niet echt reactie. Vanochtend gevraagd wanneer we eens gingen daten. Als reactie begon hij totaal ergens anders over te praten. Later zei ik dat ik wel benieuwd naar hem ben en dat lachte hij weg. Later grapte ik dat hij bindingsangst heeft waarop ik de grap terug kreeg dat ik misschien wel te snel wil.

Wat is dit? Echt gevalletje lichtelijk bindingsangst (hij heeft nog nooit een relatie gehad maar zoekt wel wat serieus)? Rode vlaggen? Of gewoon gevalletje ‘not that into you’. Of moet ik misschien wat meer geduld hebben? Ik wil zelf wel graag weten of er in het echt ook een klik is zodat ik m’n tijd niet verspil en ik Weet of ik weer vrolijk verder kan swipen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:19

Denk vaak dat ze wel willen chatten maar een vriend/vriendin hebben dan.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 05:29

Wat irritant dat hij niet op je vragen antwoord. :o Kinderachtig gedoe.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 07:13

Ik denk dat ze het dan leuk vinden voor te chatten maar meer niet.

Bang om af te spreken heb ik echt nog nooit meegemaakt.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 07:18

Dat idee krijg ik ook een beetje. Leuk voor chatten maar meer niet. Hij zegt dat ik de enige ben met wie hij praat. Maar vervolgens heeft hij wel al een paar keer z’n Tinder bio veranderd dus zo interessant ben ik dan blijkbaar ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 07:46

Rode vlag wat mij betreft.. Daarnaast ook echt niet aantrekkelijk, zo afwachtend :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:19

“Je bent de enige met wie ik praat”. Grootste leugen van de mensheid wel. _O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:22

Blublabhoi, ik zou het afkappen. Next...

Hij wilt duidelijk niet afspreken.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:57

Ik zou dan ook denken dattie een vriendin heeft

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:40

Graag of niet hoor

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:08

Zou leuk zijn als hij bijdraait maar ik ga maar verder swipen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:11

Maar wat vind je dan zo leuk aan hem? Is toch helemaal niks als een man niet een beetje initiatief neemt? Ik droog daar echt van op hoor :n

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:15

Daar zou ik ook weinig trek in hebben hoor :n Geen hand vol maar een land vol he!

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:19

Relaxed schreef:
Maar wat vind je dan zo leuk aan hem? Is toch helemaal niks als een man niet een beetje initiatief neemt? Ik droog daar echt van op hoor :n

Nou ik denk toch omdat dit het eerste gesprek in 4 maanden op Tinder is die eeeeindelijk eens loopt. Normaal word ik na een paar zinnen alweer genegeerd of zijn de intenties heel anders dus ik ben allang blij dat ik eens een fatsoenlijk gesprek heb met iemand. Ik kan uren met hem appen tot 's avonds laat en op de app merk ik wel een klik. Ik zal hem vanmiddag vragen of hij voor het werk even langskomt om een sigaretje te roken, als hij dat al afwimpelt dan is het bye :evaw:

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:22

Hebben jullie ook weleens dat het op Tinder goed klikt, je nummers uitwisselt en dan loopt het dood. Ik sprak een man op app, totdat ik ging slapen. Heb ik hem de volgende dag wat geappt, totdat ik ging slapen en dus weer ''slaap lekker'' zei. En sindsdien dus geen contact. Ik ga hem niet appen, moet van beide kanten komen. Maar dan denk ik, waar gaat het mis? Of gewoon geen nummers meer uitwisselen. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:23

Oh dat heb ik ook weleens gehad hoor!!! Inderdaad via de tinderchat super leuke gesprekken en dan op de app dood. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:43

blubblabhoi schreef:
Relaxed schreef:

Nou ik denk toch omdat dit het eerste gesprek in 4 maanden op Tinder is die eeeeindelijk eens loopt. Normaal word ik na een paar zinnen alweer genegeerd of zijn de intenties heel anders dus ik ben allang blij dat ik eens een fatsoenlijk gesprek heb met iemand. Ik kan uren met hem appen tot 's avonds laat en op de app merk ik wel een klik. Ik zal hem vanmiddag vragen of hij voor het werk even langskomt om een sigaretje te roken, als hij dat al afwimpelt dan is het bye :evaw:

Dat snap ik wel, maar ik zou echt niet wanhopig aan zo iemand vasthouden.. 2 weken appen vind ik ook al best lang zonder afspreken of uberhaupt een date gepland.