Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 06:17

Wel heel gaaf Boompje!

Ik erger mij aan het feit dat mijn hond misschien vlooien heeft ondanks dat ik haar keurig behandel. Wel met een natuurlijk middel maar helaas :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 06:41

Net heel erg naar gedroomd en daar van wakker geschrokken. Lekker begin van de dag...

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 06:46

xDenies schreef:
Tsja er zijn wel meer mensen op de aardbol waar ik niets mee heb, is nog geen reden om er dan zo vals over/tegen te doen :)

Heb je ook gelijk in, is waar. Alleen is dat meisje denk ik nog te jong om het geheel te overzien (en de gevolgen daarvan); die moeder had in moeten grijpen.
Anyhow, Ik erger me aan het feit dat ik ongesteld moet worden en de dagen ervoor altijd een enorm instabiel wrak ben. En heb er op de een of andere manier heel veel last van deze week, kan om alles boos worden en huilen hehe :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 08:24

Amandavd schreef:
Wel heel gaaf Boompje!

Ik erger mij aan het feit dat mijn hond misschien vlooien heeft ondanks dat ik haar keurig behandel. Wel met een natuurlijk middel maar helaas :(

Dankjewel! Ze was er heel erg blij mee! En wat balen van de vlooien, mijn ervaring is dat vlooien een harde aanpak nodig hebben om ze kwijt te raken en vaak helpen natuurlijke middelen niet genoeg! Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 08:29

Dat sommige mensen graag roddels en rottigheid horen over een ander en niet de moeite nemen met het 'onderwerp' van de roddels te spreken om zelf een mening over diegene te vormen. Bijzonder hoe het vaak gaat...

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:01

Waarom ze me op het werk niet gewoon een sleutel geven van het kantoor. Maar dat is moeilijk moeilijk. Sta ik weer voor een gesloten deur.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:03

Dat je voor minimaal €19 moet bestellen bij Zooplus terwijl ik met de producten die ik wilde, klaar was met €11.
Echt rete irritant dat ik nu gewoon perse €8 extra moet gaan uitgeven want ik heb het wel nodig -:(-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:25

cursebreaker schreef:
Dat je voor minimaal €19 moet bestellen bij Zooplus terwijl ik met de producten die ik wilde, klaar was met €11.
Echt rete irritant dat ik nu gewoon perse €8 extra moet gaan uitgeven want ik heb het wel nodig -:(-

Beloningssnoepjes … daar heb je nóóóit genoeg van! :P

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:33

Dat mijn waterfles open is gegaan en ik had besloten mijn laptop mee te nemen vandaag |(

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:57

Iets met een verhuurder die geen overzicht van servicekosten wil geven... :roll:

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 10:04

Aan mijn opleiding. Vorig jaar HTML leren was al werk genoeg, waarom dan dit jaar leren programmeren in Python?!
Ik doe een LERARENOPLEIDING voor MEUBELMAKERS! :?
Laatst bijgewerkt door AmyII op 11-09-19 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-19 10:35

AmyII schreef:
Aan mijn opleiding. Vorig jaar HTML leren was al werk genoeg, waarom dan dit jaar leren programmeren in Pyhton?!
Ik doe een LERARENOPLEIDING voor MEUBELMAKERS! :?

Whut :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 10:39

Nouja... even wat meer context: ik geef les in meubelmaken maar ik volg de opleiding leraar mens en technologie. (Moet deze wel doen ivm dealtje werkgever-HvA) Ik moet nu allemaal heulll erg moeilijke dingen doen en leren waarvan ik me afvraag of ik het ooit in het meubelmaken/ leraarschap ga gebruiken. En net als de vorige keer (Html) gaf het enórm veel frustratie voordat ik het eindelijk vatte, want ik zet me er (bewust en onbewust) heel erg tegen af: dit soort opdrachten zitten ontzettend in mijn allergie...

Anders dan de vorige keer werk ik er 50-60u naast, ga ik 8u per week naar de HvA en heb ik heel sterk het gevoel dat ik mijn energie beter ergens anders in kan steken.
Maar goed, ik doe het maar, want ik ben een brave student.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 10:45

Vanavond heeft poki een hakkietakkie bezoekje van de DA. Beter voor hem en iedereen, maar is zo zielig als ze wakker worden :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 10:50

Ik kom morgen met een dikke winterjas, handschoenen en een muts op m'n werk. Het is zo vervloekt koud hier.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 10:57

Dat ik vorige week een afspraak had gemaakt voor nieuwe lenzen. Kon pas week later, want zat zo vol. Alles er omheen gepland, kom ik vandaag aan heeft ze een brilafspraak gemaakt. Nu kan ik onverrichter zake weer weg. De manager was ook nog eens heel onvriendelijk. :evaw:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 11:17

Again overprikkeld... uit zich in hoofdpijn, misselijk, angstig en voel me gewoon rot. Maar moest wel naar college voor een presentatie. En we waren met 3 meiden maar 1 is er ook al ziek. :n

Zit nu in college en ik wil alleen maar naar huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 12:33

Dat men het massaal over azijnzeikers heeft, (wat dan zeikerds zou moeten zijn) maar dat het enige juiste woord nog steeds azijnpisser is. :+

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 12:42

Dat ik vanavond voor misschien 15 minuten naar de school van mijn oudste moet, voor info over het schoolkamp.
Kunnen ze dat niet op de mail zetten ofzo..

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 12:48

Dat m'n paard wéer mok heeft

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 12:53

Dat (ex-)werkgever dus precies wist te bellen tijdens sollicitatie ondanks niet storen dat aan stond. En bedankt aangezien ik al niet helder was dit de druppel (e kwam niet goed meer uit mijn woorden). Met daarbij dat ik eigenlijk nog steeds niet lekker ben en nog steeds oefen voor zeehond met hoesten (incl. gekneusde ribben).

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 13:03

Net naar de tandarts geweest in mijn oude woonplaats, half 1 klaar, meteen er achteraan met het OV naar school. Bus +12... |o
Gelukkig de docenten al gemeld dat het eventueel wat later kon worden, maar nu ziet het er meer naar uit dat ik de hele les ga missen :x

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 13:27

Dat ik het zo koud vind in huis dat ik eigenlijk de verwarming weer aan wil zetten, maar dat nog veel te vroeg vind ^)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 13:56

Iemand in de trein heeft zijn muziek aan via een box. En hij zegt dat het niet zijn muziek is terwijl het duidelijk uit zijn tas komt. _O_

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 14:24

Dag eetlust, dag kilos, kunnen ze weer zanniken over mn 'ondergewicht' |o

Moet je ook geen pijnstilling voorschrijven waardoor ik, nu al, een vieze smaak van in mijn mond krijg.