Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deksel schreef:Ik wil een pakketje versturen, ik heb alleen geen printer. Dus het label moet worden gemaakt bij het pakketpunt. Bij welke postbedrijven kan ik terecht?
edit: ik heb voorheen alleen maar pakketjes verstuurd met een zelf geprint label, ik heb dus geen idee of ik zomaar kan binnenlopen bij bijv. een DHL punt om daar een pakketje te versturen. Het lijkt mij van wel dat het kan maar goed, ik dacht ik vraag het even hier voor de zekerheid.
deksel schreef:Ik wil een pakketje versturen, ik heb alleen geen printer. Dus het label moet worden gemaakt bij het pakketpunt. Bij welke postbedrijven kan ik terecht?
edit: ik heb voorheen alleen maar pakketjes verstuurd met een zelf geprint label, ik heb dus geen idee of ik zomaar kan binnenlopen bij bijv. een DHL punt om daar een pakketje te versturen. Het lijkt mij van wel dat het kan maar goed, ik dacht ik vraag het even hier voor de zekerheid.
Mand schreef:xJurdyWonanx schreef:Ligt een beetje aan het bedrijf inderdaad. Toen ik nog bij de grote blauw gele winkel werkte liep zo ongeveer iedereen met zichtbare tatoeages rond. Nu bij de bank en hiervoor bij een hotel werd/wordt dat niet bepaald gewaardeerd.
Ik ben aangenomenBij de HEMA was het
iirrssjjee schreef:Gefeliciteerd! Had je je sleeve wel of niet bedekt?
Independence schreef:Ik heb een bijbaantje, zonder loonheffingskorting. Van mijn weekloon van 110 euro gaat er ruim 40 euro naar loonbelasting. Kan ik dat later weer terug krijgen bij de belastingaangifte?
APCIII schreef:dalena schreef:Wie heeft de tip voor een dicht oor? De laatste tijd zit mijn oor zo vaak dicht en niks helpt
Vandaag dagje wellness en meteen oor dicht zodra ik in het water zat
Uit laten spuiten bij de huisarts