Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sting schreef:Net het boek 'iedereen wist het' uitgelezen. Gaat over een meisje die met haar stiefvader 7 kinderen krijgt en alle beschrijvingen en mishandelingen die daarbij horen. Wat een verschrikking is dat geweest, 28 jaar lang...
Shenavallie schreef:Oké, klaar met die vieze voeten, nu weer wat anders.Ik heb echt respect voor pedicures. Het idee dat ik aan andermans voeten moet zitten... brrrrr. Ernaar kijken vind ik al een ding.
Om een nieuw onderwerp aan te halen: de imam die de rechter volledig respectloos behandelde en vol bleef houden dat hij zijn eigen wet volgt. En dan die gozer die in de tram op mensen schoot. Welke kronkel in je kop moet je wel niet bezitten om zo in de wereld te staan... Dat vind ik echt luguber, want er zijn veel volgelingen.
naomiiiii schreef:Shenavallie schreef:Oké, klaar met die vieze voeten, nu weer wat anders.Ik heb echt respect voor pedicures. Het idee dat ik aan andermans voeten moet zitten... brrrrr. Ernaar kijken vind ik al een ding.
Om een nieuw onderwerp aan te halen: de imam die de rechter volledig respectloos behandelde en vol bleef houden dat hij zijn eigen wet volgt. En dan die gozer die in de tram op mensen schoot. Welke kronkel in je kop moet je wel niet bezitten om zo in de wereld te staan... Dat vind ik echt luguber, want er zijn veel volgelingen.
Volg je de rechtzaak? Hij heeft zijn eigen advocaat in het gezicht gespuugd, zegt dat als hij vrij komt hij het allemaal weer gaat doen en hij scheld de slachtoffers en nabestaanden ook continu uit. Inmiddels is hij daardoor in een aparte zaal geplaatst. Wat een zieke vent...
Edit; iemand was me voor. Sorry.