Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 10:19

Faline schreef:
Aan zogenaamde vrienden op facebook die nooit ergens op reageren of liken, maar er als de kippen bij zijn om iets negatiefs te kunnen zeggen en/of liken. :r

En daarom heb ik met het nieuwe jaar ruim 100 'vrienden' verwijdert. :)

Merileth

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 10:25

Ik moet zo naar de tandarts, er is een stukje kies afgebroken. Zo geen zin in. Dit is wel weer een nieuwe tandarts, want de oude ging weg. Maar ik heb niet zoveel vertrouwen meer in tandartsen, omdat het me nog wel eens wat pijn heeft opgeleverd. Deze zei gelijk al dat toen ik de laatste procedure vertelde dat dat vreemd is, dus dat schept wel wat vertrouwen. Nu er nog daadwerkelijk in gaan geloven. En dan later nog een controle plannen, en dat week ik gewoon al dat bepaalde kiezen aangepakt moeten worden, en daar zie ik dus nu al tegenop. Zolang ik geen kiespijn had kon ik het nog een soort van negeren, maar nu er dus bij een andere een stukje afgebroken is, moet ik er wel aan geloven.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 10:32

Het konijn van de buurjongen is vanochtend overleden en hij is in tranen naar zn moeder gelopen maar die heeft blijkbaar heel weinig empathisch vermogen want ze stuurde hem zo naar school. Dus toen heb ik hem maar even wat lieve woorden toe gesproken en hem heel veel sterkte toegewenst want ook jongens van 10 zijn daar verdrietig over.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 10:33

We hebben een nieuwe collega en ze doet het echt best wel goed, en haar werk is ook niet (meer) mijn zorg maar ik vind het moeilijk om los te laten.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 11:19

Boompje1985 schreef:
Het konijn van de buurjongen is vanochtend overleden en hij is in tranen naar zn moeder gelopen maar die heeft blijkbaar heel weinig empathisch vermogen want ze stuurde hem zo naar school. Dus toen heb ik hem maar even wat lieve woorden toe gesproken en hem heel veel sterkte toegewenst want ook jongens van 10 zijn daar verdrietig over.

Och, dat is wel erg sneu. Ik verloor rond die leeftijd een tamme rat waar ik gek mee was en toen heb ik de hele dag op school zitten huilen. Had me gewoon even een dagje thuis gelaten.. Miste verder nooit school.

Waar ik mij vandaag vooral aan ergerde is het natte en ook gedeeltelijk modderige wegdek. Naar mijn werk toe fiets ik vooral over fietspaden die heel smal zijn waar auto's vlakbij passeren. Een deel van het wegdek was dus nogal nat en met flink wat wind spatte daarbij behoorlijk wat water op toen een vrachtwagen passeerde. :\ En bedankt.. Al was het niet zozeer een plas.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 11:31

Aan woningnet met 90 punten kom ik nog steeds niet aan leuk huis.
Staat er eindelijk weer wat te huur in het dorp. Eerder kreeg je als dorpsbewoner voorrang en nu opeens niet meer.. lijk wel vervloekt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 11:34

Of ik even wou betalen, vroeg het incassobureau. Nou de dag dat ik Pascalle L. noem wel, maar tot dan is dat niet mijn rekening die nog open staat :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 11:36

Vroegee als wij oo schoolreid gingen deden wij zwaaien naar de autos.

Nu kreeg ik een middelvingee van een jochie van 6/8....

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 11:37

Aan dat mijn begeleider mijn bericht nu al meer dan een week negeert en dus niet verder kan met het pws

Edit: ik zit eraan te denken om de enquête gewoon online te gooien. Ik heb haar toestemming nodig of het goed genoeg is, maar als zij het negeert.. ons pws moet over 1.5 "af" zijn, ugh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 12:30

Mijzelf.
En dat mijn nc headphone nu leeg is en ik geen oplader bij me heb.
En dat ik Freddie Mercury / Queen nooit live heb kunnen zien optreden. Gister naar Bohemian Rhapsody geweest en het is de eerste film ooit waarbij ik gehuild heb. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 12:40

Veel Queen frustraties de laatste tijd hier. Mis ik iets? :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:11

Dat het nu alweer regent, net als ik met de hond wil gaan wandelen. Een uur geleden scheen de zon en ik wil naar buiten gaan en voila, pleuris regen. Ik ben de afgelopen dagen iedere keer natgeregend tijdens het wandelen. Ik ben er nu wel klaar mee.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:12

Vealosz schreef:
Aan dat mijn vriend nooit gelijk het bed uit kan gaan als zijn wekker gaat. Nee, hij laat minstens 3 kwartier lang zijn wekkers door gaan met 1 tot 5 minuten verschil ertussen. Vent, ik hoef er nog niet uit en ik wil nog slapen! _-:(

Als ik er dan wat van zeg is het jaaahaaaa.

Bij ons is het andersom :o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:17

DeMolenhoek schreef:

Ik denk dat ze de film Bohemian Rhapsody hebben gezien. :=

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:19

DeMolenhoek schreef:

Er is een film uitgekomen over Queen/ Freddie Mercury. Dus iedereen weet nu wat ie miste :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:20

LoveBodin schreef:
DeMolenhoek schreef:

Er is een film uitgekomen over Queen/ Freddie Mercury. Dus iedereen weet nu wat ie miste :)

Wat je opzich al wel kon weten als je altijd al goede muziek luisterde. :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:23

Dat ja.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:27

Dan moet je wel op tijd geboren zijn. Ik luister naar prima muziek maar toen ik werd geboren leefde hij al niet meer. :P

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:31

Jildau schreef:

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:32

MarlindeRooz schreef:
Dan moet je wel op tijd geboren zijn. Ik luister naar prima muziek maar toen ik werd geboren leefde hij al niet meer. :P

Ik ben van 1987 en was een kleuter toen Freddie overleed dus ik heb hem nooit bewust in leven meegemaakt maar ik ben groot geworden met deze muziek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:33

Jildau schreef:
LoveBodin schreef:

Ik luisterde het trouwens altijd al. Maar die ergernis kwam nu nog meer naar voren door de film. :D
(Ik weet dat het niet persoonlijk op mij gericht was).

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:35

Dat zal idd aan je ouders / vrienden liggen.
Ik ben er ook mee opgegroeid, hoewel ik pas later ben geboren.

On topic: dat ik met iemand eat moest doen en die jongen het meteen allemaal perfect en mooi wilde doen, ipv eerst gewoon even alles werkend maken... Ik heb niet de hele dag de tijd!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:36

Dat ik zo’n angst heb om te bellen. Ik moet echt een stage gaan zoeken en ik weet dat ik het kan maar ik durf niet te bellen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:42

Oh ik dacht dat het ging om een concert bezoeken. Jaa de muziek heb ik veel gehoord als kind. :P

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:51

oh ja dat bellen herken ik. was in mei een man die zei dat ik moest mailen als k 16 was. dus ik gemeubeld. belt ie vrijdag terug op school dus voicemail ingesproken, bel ik m na twee uur zenuwlijden terug, is ie niet aanwezig. bel ik knop ze privé nummer, moet ik vandaag even terug bellen.... ik zal maar vast beginnen met ijsberen dan red ik t misschien nog om voor vanavond te bellen :+