Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:50

xTitanic schreef:
Maar moet er ook gewoon heel veel tijd in stoppen .. het gaat niet vanzelf :=
Filmpje zit aan bijna 10K likes.

Ja he, hoe je er bent gekomen had ik het nog niet over he. :Y) Zoiets wordt inderdaad niet zomaar in je schoenen geschoven.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 16:43

Hier even wat minder zin om actief bezig te zijn, ach misschien heb ik zo weer een momentje zin *\o/*

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 18:05

Ik ben ook wat minder actief, maar verschillende oude foto's worden nog steeds geliked dus die zweven misschien toch nog ergens rond op de 'ontdekken' pagina. Ik schommelde wel al een paar dagen rond de 1170 volgers, nu opeens ruim er overheen met 1185.
Volgende week weer shoots gepland, dus hopelijk genoeg nieuwe content om te plaatsen *\o/* Ik moet mij echt voornemen om dan behind the scenes foto's in mijn verhaal te zetten, vind ik zelf leuk om te zien bij anderen maar zelf doe ik het niet.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 18:14

Hier ook weer even niet meer actief, geen tijd.. want op zich heb ik nog wel foto's. Toch blijven er volgers bijkomen :+

Gaan jullie actief op zoek naar foto's om te liken? Of post je gewoon zelf en ga je je feed af en klaar? Merk als ik via ontdekken en de tags veel like dat dit ook helpt voor eigen likes/volgers. Maar daar kruipt nogal tijd in en daar heb ik dan niet altijd zin in..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 18:32

Ik doe het vaak een beetje op loze momenten, wc enzo haha

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:22

Qimm schreef:
Ik doe het vaak een beetje op loze momenten, wc enzo haha

Dit.. _O-

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 22:30

Ja hahaha, echt he. Mooie momenten om dat even te doen. Hoeft niet lang te duren en als je dan toch zot te "niksen"

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 22:36

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 15:31

Ik heb vandaag voor het eerst een foto geplaatst waar ik best wel angst voor had. Ik heb wel gemerkt dat ik een hele fijne groep actieve volgers om mij heen heb verzameld. Ik moet zeggen dat ik dat toch veel belangrijker vind dan gewoon maar heel veel volgers die je eigenlijk helemaal niet zo waarderen.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 20:34

wilmatj schreef:
Ik heb vandaag voor het eerst een foto geplaatst waar ik best wel angst voor had. Ik heb wel gemerkt dat ik een hele fijne groep actieve volgers om mij heen heb verzameld. Ik moet zeggen dat ik dat toch veel belangrijker vind dan gewoon maar heel veel volgers die je eigenlijk helemaal niet zo waarderen.

Stom hè, dat je angst gaat opbouwen voor een post. Ik vind het ook niet normaal wat er via sayat gezegd wordt.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 20:42

Ja ik doe dat Sayat zelf niet, maar als ik soms zie wat voor asociale dingen daar geroepen worden!?
Ik doe die dingen ook niet; als je ergens een mening over hebt, zet het dan maar lekker stoer met je naam erbij op internet en hou het anders voor je! :)

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:04

Ja echt erg eigenlijk. Vooral nu ik zoveel positieve reacties krijg en lees voor hoeveel mensen het zo herkenbaar is. Dat is dan wel weer een fijn idee.

Sayat heb ik normaal ook niet, maar ik had voor mezelf bedacht dat ik het dan liever daar lees dan onder mijn foto. Onder mijn foto komt toch harder aan omdat mensen er dan volledig voor uit komen. Annoniem kan van alles achter zitten waarom ze zo reageren. Meerdere berichtjes kunnen immers van 1 persoon af komen. Dus sayat aanzetten was een stukje zelf bescherming haha.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:21

Wilmatj: Zoals ik ook zei onder je post, het is ook een optie om niet te reageren als je het ergens niet mee eens bent. Maar dat is moeilijk voor sommige.

Had zelf bij mijn post van vandaag er ook even bij vermeld dat mijn pony niet echt los stond, ingespannen voor een wagen, maar dat het met behulp van photoshop zo leek. Maar heb dat er meer bijgezet om jonge kinderen niet op verkeerde ideeen te brengen. Zou mij niet echt kunnen schelen als ik negatief commentaar krijg, denk dat ik dat gewoon zou deleten.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:42

Ik ben toch eindelijk over de 4400 volgers heen gekomen. Het heeft een poos geduurd maar het is er!
Vandaag een toch wel leuke foto gepost vond ik zelf, maar die doet het dan weer slechter :))

Wel leuk dat Uma al een paar weken elke keer opduikt als populair onder een toch wel grote hashtag! Yay voor Uma :D

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:52

Uma is geweldig <3 , ik volg met mijn honden account. Geniet echt van je posts.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 23:29

Ik vind jouw foto's vaak zo leuk Nikki! <3 Uma en Manu zijn dan ook echt leuk allebei. Op naar de 5000! *\o/*

Cas z'n account heeft nu 1300 volgers, likes gaat wel grappig. Normaal had hij nooit zoveel, omdat ik ook gewoon niet zoveel met het account doe, maar toen had hij er ineens met over de 3k likes,
nu heb ik er nog 1 met 1600 en 1 met 1300 en het filmpje van vanmiddag zit over de 750 likes. :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 08:49

Ennnn sinds ik een 2e account heb, verdwijnen mijn concepten ook ;(

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 11:27

Qimm schreef:
Ennnn sinds ik een 2e account heb, verdwijnen mijn concepten ook ;(

Aaaaahhhhh... ;(

Cas zn filmpje zit over de 3000 likes, terwijl zijn account zo klein is :')

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 14:27

Ik zag zo op tegen een rijfoto plaatsen.. maar ondertussen heeft die al ruim 500 likes te pakken. Dat is voor mijn doen toch een hoop. Meestal kom ik rond de 300 uit.

Mijn volgers groeien wel leuk, zit nu op 1281

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:12

Zo zie je maar weer, gewoon plaatsen wat jij leuk vind. En ook wat de volgers betreft, volgens mij hadden we het allebei een maand geleden niet geloofd dat onze accounts boven de 1k zouden komen, en kijk nu :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:28

Goed bezig!
Ik geraak er maar niet, die 1000 volgers.. Laatste foto dacht ik dat het geweldig goed zou doen maar dat heb ik ook verkeerd ingeschat _O- En heb daar nog een reeks van, hahaha. Nu zijn die hopelijk wel net wat leuker maar het blijft afwachten...

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 19:03

Ik ben ontzettend in dubio. Heb nu een neon feed, maar ik word het een beetje zat dat ik bijna nooit kan posten dus wil eigenlijk alles verwijderen/archiveren en opnieuw beginnen. Wat denken jullie?

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:07

Sheehan kun je niet gewoon dit laten staan en dan anders door posten? Desnoods maak je er een soort lijn in. Alles weg halen vind ik altijd zo zonde.

[***] het is gewoon altijd een vraag. Maar dat zie je al bij fotograven. Sommige fotos doen het bij de fotograaf super maar bij eigenaar paard helemaal niet zo. Of juist andersom.

Nou idd sharani. Ga gewoon al richting de 1300. Vind het wel leuk, de waardering van volgers.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:13

Mijn OCD kan dat niet aan :') Ik heb alles gearchiveerd en ben nu overnieuw begonnen, mijn volgers vonden een andere feed ook beter bleek uit de pol.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:25

Ik heb het matchen juist even losgelaten. Ik had nieuwe foto's en kon niet wachten met posten :=
Bovendien is alles wat donker wat ik had en met dit mooie weer had ik juist zin in blauwe luchten en zo'n :D