Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biks2 schreef:Ben opzoek naar een gordijn;
- met ringen of lussen
- van katoen
- verduisterend
Pauley schreef:Ik ben opzoek naar monty mole merchandise.
Liefst een knuffel, heren tshirt oid.
Ik kom alleen maar Aliexpress tegen en dat wil Ik liever niet, liefst wel een Nederlandse site.
Het lijkt onmogelijk
Siersma schreef:Ik ben op zoek naar een plankje dat je kan ophangen aan een schuine wand. Ik weet dat ik het ooit gezien heb, mss al 15 jaar geleden. Ik kan nu niks meer vinden helaas. Volgens mij was het een plankje met dragers die je kon instellen aan de hellingshoek
Siersma schreef:Ik ben op zoek naar een plankje dat je kan ophangen aan een schuine wand. Ik weet dat ik het ooit gezien heb, mss al 15 jaar geleden. Ik kan nu niks meer vinden helaas. Volgens mij was het een plankje met dragers die je kon instellen aan de hellingshoek
Sting schreef:Ik krijg het op airbnb niet voor elkaar om algemeen te zoeken naar een locatie... Je moet nu echt een bepaalde categorie intypen, maar ik zoek gewoon 'een locatie' voor overnachting. Mis ik ergens iets
BarbaravdW schreef:Ik ben op zoek naar friese kruidnoten... Bolletje heeft ze blijkbaar niet meer, maar ik vond ze zoooo lekker! Iemand een tip?
Siersma schreef:BarbaravdW schreef:Ik ben op zoek naar friese kruidnoten... Bolletje heeft ze blijkbaar niet meer, maar ik vond ze zoooo lekker! Iemand een tip?
Friese pepernoten bedoel je denk ik. Ik zocht ze ook. Bolletje heeft ze niet meer. Maar ik kwam ze wel tegen bij Peppernuts Holland staan ze wel op de site