Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een jongetje krijgen we en die laat ons even lekker wachten
Al 10 dagen na de uitgerekende datum nu
Kan ik beamen! Ik dacht ook eerst dat het voor een meisje makkelijker was, maar heb nu ook zoveel leuks gezien voor ons zoontje. Eerst leek het of dan alles blauw, wit en grijs was, maar dat valt erg mee
Overigens ook erg veel gekregen en tweedehands, maar ook nieuw gekocht én gekregen. Nog een hemabon te besteden, HEMA heeft erg leuke kleertjes vind ik. Op de lijst staan nog wel korte broeken, ik heb allemaal lange... Maar wacht maar ff tot hij er is en dan kijk ik wel, vind het zo lastig in te schatten qua maat en wel of niet een korte broek aan bij zo'n kleintje. Ik heb al wel wat leuke korte broeken gezien bij de HEMA in ieder geval...

Zowel nieuw als tweedehands, warme voetjes gegarandeerd in ieder geval! Schoentjes komen later pas. Vanaf wanneer kochten jullie schoentjes?
En ja, zweten doe je toch, dat zal best, maar iets minder warm is denk ik alsnog prettiger...
Wel best prijzig nog voor van die kleine schoentjes zag ik, maar ja. Eerst maar gewoon aan de sokjes en sokbroekjes. caro29 schreef:@ lautje gefeliciteerd. Je kan vast nog wel iets gebruiken als het een jongetje zou zijn.
Mijn boy gaat langzaamaan uit 68 qua bovenkleding. Ik heb enorm veel maat 74 dus ik mag eigenlijk weer niks kopen
Heb laatst bij vente exclusieve wel fixoni gekocht
de stang waar de kleding aan hangt buigt door dus waar ik normaal extra hangertjes zou gaan halen stop ik nu maar even mer shoppen... M_i_R schreef:Hier hetzelfde, qua maten en hoeveelheidde stang waar de kleding aan hangt buigt door dus waar ik normaal extra hangertjes zou gaan halen stop ik nu maar even mer shoppen...