Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 18:13

Klinkt goed Berdien! Geniet ervan :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 18:25

Ik was op zich wel over hem heen hoor. Nog wel bozig, maar weet je... het is nogal verspilde moeite. Hij gaat toch geen contact meer opnemen, en ik hoef hem écht niet meer na dit geintje.

Dus ter vermaak Tinder er weer op geknald, deze dude tegen gekomen en het blijkt echt verrassend leuk te zijn. Morgenavond kook ik voor hem :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 19:14

Super leuk berdien!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 20:23

Wow berdien wat een wending! Super leuk voor je!

mojo100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 00:05

Ik hoor juist dat Tinder vooral voor one night stands is..

Ik heb een tijdje getindert maar na een dag was ik het weer zat. Allemaal saaie mensen op mijn pad. Gesprekken komen van een kant en de tegenpartij heeft absoluut niks zinnigs te melden. Iemand in real life aanspreken daar raken de meeste van in paniek want het moet allemaal via een applicatie gaan -O-

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 00:07

Tinder is echt niet vooral voor one night stands, ik ken genoeg mensen met serieuze relaties via Tinder. Ik ben ook zo, dinsdag een jaar samen met mijn vriend :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 10:44

Dat is het imago wat Tinder een beetje heeft maar is dat met een avondje stappen niet net zo? Denk dat de kans dat je daar je ware liefde vindt net zo groot is. En de kans dat iemand alleen seks wil ook.

Ik ben nu 7 maand samen met mijn Tinder-date. :D Vandaag vakantie boeken. Mijn vriendin woont alweer een jaar samen met haar vriend via Tinder.

Je kan overal mensen ontmoeten en tegenwoordig ook via internet.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 11:17

mojo100 schreef:
Ik hoor juist dat Tinder vooral voor one night stands is..

Ik heb een tijdje getindert maar na een dag was ik het weer zat. Allemaal saaie mensen op mijn pad. Gesprekken komen van een kant en de tegenpartij heeft absoluut niks zinnigs te melden. Iemand in real life aanspreken daar raken de meeste van in paniek want het moet allemaal via een applicatie gaan -O-

Als je 1 dag geswipet hebt kun je van jezelf ook niet echt zeggen dat je het echt een kans gegeven hebt, is het wel :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 08:29

Hier gaat het wel lekker. Begin van de week heeft hij mijn pa ontmoet en is mee geweest naar stal. Afgelopen donderdag is hij mee geweest naar een avondje vrienden, en zaterdag ben ik blijven pitten bij hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 08:47

Mojo, "tijdje getinderd" en "na een dag was ik het zat"? Juist :+

Nicky, klinkt goed!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 08:55

Haha Berdien! jullie hebben dan vrij kort geappt en meteen afgesproken? Go with the flow! *\o/*

Morgen een nieuwe date! Spannend! Ik heb besloten dat ik de skireis-tinderjongen best niet meer zie en me moet focussen op andere jongens. Dus dit is stap 1 :j

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:12

Spannend Florence! Maar en goede keuze.

Ik heb vanavond een date! Zou eigen vorige week al, maar ik zat met een deadline en had die tijd nog wel echt nodig. We gaan ergens een hapje eten.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:44

Volgens mij gaat het weer de goede kant op hier of niet dames?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:51

Nou hier nog niet echt :')
Komt niks interessants voorbij -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:52

Berdien klinkt goed haha, meteen de vaart erachter :D

Yvankaxx leuk! Hopelijk een gezellige date!

florence123 doe je goed, focussen op andere jongens laat je misschien die ski-reis jongen wel vergeten!

Ik heb niks meer gehoord van mijn laatste date dus oké.. :evaw: baal er nog wel een beetje van maar door!
Heb heel leuk contact met iemand nu een paar dagen, die van 32 die nog geen echte relaties gehad heeft. We gaan komend weekend daten :j

Voor mijn vorige date had ik een match met een Engelsman die hier in NL woont. Ik heb toen aangegeven dat ik aan het daten was dus niet met hem kon daten. Hij vond dat vreselijk jammer en vroeg me om hem te contacten zodra dat nergens op uit liep, hij zou tinder verwijderen want had er geen zin meer in. Nu afgelopen weekend stuurde hij me een berichtje via Facebook hoe het met me ging enzo, dus toen heb ik aangegeven dat mijn laatste date gestopt is. Hij was meteen mega blij haha, eigenlijk te blij maar het was best aandoenlijk :D :+ hij is wel 10 jaar ouder en heeft een zoontje... het is dat ie zo enorm knap is :wow: anders had ik het laten lopen. Maar daar heb ik ook een date aan beloofd deze week O:)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:54

Ik heb Tinder er vorige week weer afgegooid. Gaat hem niet worden. Afgelopen zaterdag wel een leuke dude in het wild ontmoet. En mee naar huis genomen ook. Maar zal wel weer op niets uitlopen :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:57

Verder vind ik momenteel ook echt niks op tinder, waar zijn de leuke mannen gebleven >;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:58

_Reneee schreef:
Ik heb Tinder er vorige week weer afgegooid. Gaat hem niet worden. Afgelopen zaterdag wel een leuke dude in het wild ontmoet. En mee naar huis genomen ook. Maar zal wel weer op niets uitlopen :+

Slechte instelling meer zo herkenbaar, ik denk bij deze aankomende date's ook, het zal wel weer nergens op uitlopen. Iemand zei me dat ik iedere date weer open in moest gaan en mezelf open moest stellen, daar begin ik niet meer aan.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:06

Ik probeer er zonder verwachtingen in te gaan, ook lastig soms.
Ik ben een redelijk open boek, heb wel het gevoel dat ik bij dates echt mezelf laat zien.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:26

Ja het is lastig hoor. Maar het gebeurt zo vaak dat je niets meer hoort. En ik wil ook niet meteen opdringerig zijn en vragen of we elkaar nog een keer gaan zien. Zie hem misschien zaterdag op een festival. Ik heb zelf een hekel aan opdringerigheid, dus zelf ben ik ook casual. Maar het is echt lastig, want stiekem kijk je wel de hele tijd op je telefoon of 'ie heeft geappt.

Nou was deze echt absurd knap en zaten we qua zoveel dingen op één lijn, echt heel bizar. Maar de ervaring leert mij dat als iets te mooi om waar te zijn lijkt dat het dat vaak ook is :Y)

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:02

Kan ik me goed inbeelden Renee! je hebt hem ookal meegenomen naar huis dus logisch dat je graag wilt dat ie nog appt :j Misschien wil hij ook niet te opdringerig zijn? Als je hem zaterdag ziet zal je ook wel meer weten denk ik.

Ik ben wel veranderd doorheen het daten. Nu heb ik eerder zoiets van 'we zien wel', niet super positief maar eerder een beetje neutraal. Ik heb ook geen zin om me telkens volledig open te stellen om nadien weer het deksel op je neus te krijgen. |o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:31

florence123 schreef:
Kan ik me goed inbeelden Renee! je hebt hem ookal meegenomen naar huis dus logisch dat je graag wilt dat ie nog appt :j Misschien wil hij ook niet te opdringerig zijn? Als je hem zaterdag ziet zal je ook wel meer weten denk ik.

Ik ben wel veranderd doorheen het daten. Nu heb ik eerder zoiets van 'we zien wel', niet super positief maar eerder een beetje neutraal. Ik heb ook geen zin om me telkens volledig open te stellen om nadien weer het deksel op je neus te krijgen. |o

Ja precies dat. In het begin van mijn date-periode kon ik me echt goed rot voelen als een date nergens op uit draaide, nu vind ik het ook wel vervelend maar ik ga niet meer huilend op de bank zitten :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:34

Berdien schreef:
Ik was op zich wel over hem heen hoor. Nog wel bozig, maar weet je... het is nogal verspilde moeite. Hij gaat toch geen contact meer opnemen, en ik hoef hem écht niet meer na dit geintje.

Dus ter vermaak Tinder er weer op geknald, deze dude tegen gekomen en het blijkt echt verrassend leuk te zijn. Morgenavond kook ik voor hem :))

En en en en? Was het leuk?

Yonker schreef:
Nou hier nog niet echt :')
Komt niks interessants voorbij -O-

<<) <<)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 11:34

anne_bento schreef:
florence123 schreef:

Ja precies dat. In het begin van mijn date-periode kon ik me echt goed rot voelen als een date nergens op uit draaide, nu vind ik het ook wel vervelend maar ik ga niet meer huilend op de bank zitten :+

Als ik op dat moment niks meer achter de hand heb, dan ga ik swipen op de bank :Y)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 15:43

Nou, ik ga Tinder er maar weer afgooien :') Dat heeft hij ook gedaan. Gisteravond was hij hier. Wijntjes gedronken, ik heb gekookt, samen weer een poging gedaan om American Horror Story te kijken maar iemand >;) leidde mij af :') Hij is weer blijven slapen, vanochtend nog even ontbeten en toen moest ik aan het werk. Het is leuk, het is gezellig, hij is vreselijk sexy, heel lief... Hij en Poes vinden elkaar níet aardig :') maar goed, dat komt vast nog wel. En we gaan binnenkort sushi eten, samen shoppen in Bataviastad en shoppen in Zwolle. Haha :D