Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mojo100 schreef:Ik hoor juist dat Tinder vooral voor one night stands is..
Ik heb een tijdje getindert maar na een dag was ik het weer zat. Allemaal saaie mensen op mijn pad. Gesprekken komen van een kant en de tegenpartij heeft absoluut niks zinnigs te melden. Iemand in real life aanspreken daar raken de meeste van in paniek want het moet allemaal via een applicatie gaan
_Reneee schreef:Ik heb Tinder er vorige week weer afgegooid. Gaat hem niet worden. Afgelopen zaterdag wel een leuke dude in het wild ontmoet. En mee naar huis genomen ook. Maar zal wel weer op niets uitlopen
florence123 schreef:Kan ik me goed inbeelden Renee! je hebt hem ookal meegenomen naar huis dus logisch dat je graag wilt dat ie nog apptMisschien wil hij ook niet te opdringerig zijn? Als je hem zaterdag ziet zal je ook wel meer weten denk ik.
Ik ben wel veranderd doorheen het daten. Nu heb ik eerder zoiets van 'we zien wel', niet super positief maar eerder een beetje neutraal. Ik heb ook geen zin om me telkens volledig open te stellen om nadien weer het deksel op je neus te krijgen.
Berdien schreef:Ik was op zich wel over hem heen hoor. Nog wel bozig, maar weet je... het is nogal verspilde moeite. Hij gaat toch geen contact meer opnemen, en ik hoef hem écht niet meer na dit geintje.
Dus ter vermaak Tinder er weer op geknald, deze dude tegen gekomen en het blijkt echt verrassend leuk te zijn. Morgenavond kook ik voor hem
Yonker schreef:Nou hier nog niet echt![]()
Komt niks interessants voorbij
anne_bento schreef:florence123 schreef:Kan ik me goed inbeelden Renee! je hebt hem ookal meegenomen naar huis dus logisch dat je graag wilt dat ie nog apptMisschien wil hij ook niet te opdringerig zijn? Als je hem zaterdag ziet zal je ook wel meer weten denk ik.
Ik ben wel veranderd doorheen het daten. Nu heb ik eerder zoiets van 'we zien wel', niet super positief maar eerder een beetje neutraal. Ik heb ook geen zin om me telkens volledig open te stellen om nadien weer het deksel op je neus te krijgen.
Ja precies dat. In het begin van mijn date-periode kon ik me echt goed rot voelen als een date nergens op uit draaide, nu vind ik het ook wel vervelend maar ik ga niet meer huilend op de bank zitten