Hmmm ik krijg spontaan zin in brownies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:Waarom belgisch? En zoveel belgen zijn er nietttt
xMaxxiee schreef:Pakketpost:
Jorretje: hahaha je kat, die staat er echt bij van af, mijn haha. ik zat te zoeken naar de banketstaaf, maar dat is natuurlijk de banketstaafLeuk pakket heb je gekregen!
Ik heb een uur reistijd en het daarmee niet gered in op alles te reageren![]()
Op de terugweg maar weer verder haha
Angelaa2 schreef:pimaude schreef:Waarom belgisch? En zoveel belgen zijn er nietttt
Er staat op t kaartje Belgian of iets in die trant en er zitten Belgische chocolaatjes inHeb al bij een aantal gekeken maar die hebben al iemand anders.
Dit stond er aan de binnenkant van de doos wat ik dus niet begrijp, misschien is t wel geen hint..
[ [url=m/JmfUKR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik ga de lijst nog afspeuren naar meer BelgenAls mn telefoon mee wil werken tenminste.
Misschien dat het Mauren95 is, maar ik kan haar profiel niet vinden via de zoekfunctie
Gefeliciteerd met je verjaardag
Lootje1991 schreef:anniekasaur schreef:Wat veel pakketten vandaag zeg! En wat zijn er sowieso al veel!! (Net nu ik weer internet heb, dus heb nog niet veel kunnen reageren![]()
Mijn pakket is ook binnen!!![]()
[ [url=m/eNn4sc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GBfxS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PQKtoq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u1oXRQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er écht zo blij mee!! Was zo benieuwd waar hij/zij mee zou komen, en blijkt dat zelfs mijn facebook is afgespeurd haha.
Als hint:
[ [url=m/BeC4AN.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dacht direct aan lootje1991! Ben jij mijn secret santa?
Jaaaaa![]()
Ik ben erg blij dat je het mooi vind. Ik vond mijn pakket niet zo creatief vergeleken met de rest![]()
Ik hoop dat je hond de halsband past
ynskek schreef:SSS bericht voor angelaa2
'Ik ben niet belgisch, maar kom uit het mooie nederland,
Ik woon aan de ijsselkant.
Je hints zaten verborgen in de doos en het pakpapier van de cadeautjes,
Ik hoop dat je het nog kunt vinden tussen de papierstrookjes.
Devil_ina schreef:Misschien kan mijn lootje maar beter thuis blijven vandaag![]()
Of niet..![]()
![]()
![]()