Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 14:53

Om en om stapelen drie drie en een erbovenop zagen we

Utixo

Re: Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 15:10

Dit is al wel weer een jaartje geleden, maar ik moest er via een podcast achter komen dat je voice-memo's in WhatsApp stil kunt luisteren door de telefoon bij je oor te houden. Ik vond het altijd zo rete-irritant als ik hem niet gelijk kon luisteren, omdat er mensen bij waren.

Lomax123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 16:12

Ik kwam er pas achter dat (friet met) zuurvlees een Limburgs gerecht is, toen ik het niet kon krijgen in de snackbar in Amersfoort, waar ik op mijn 25e naartoe verhuisde

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 16:27

Lomax123 schreef:
Ik kwam er pas achter dat (friet met) zuurvlees een Limburgs gerecht is, toen ik het niet kon krijgen in de snackbar in Amersfoort, waar ik op mijn 25e naartoe verhuisde

Als je slim bent ga je met dit verhaal naar Van Gogh (ambachtelijke frietzaak in de Langestraat en de Utrechtsestraat). Wie weet kunnen ze hun kaart er mee uitbreiden. En anders kun je misschien wennen aan hun wildkroket of keierbal.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 16:48

Friet stoofvlees is in Brabant denk ik nog het meest afgeleide van zuurvlees

Lomax123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 18:29

Koper schreef:
Lomax123 schreef:

Als je slim bent ga je met dit verhaal naar Van Gogh (ambachtelijke frietzaak in de Langestraat en de Utrechtsestraat). Wie weet kunnen ze hun kaart er mee uitbreiden. En anders kun je misschien wennen aan hun wildkroket of keierbal.

Ik ben onmiddellijk weer heel wat jaren geleden geleden naar Limburg terug verhuisd. Inmiddels maak ik zelf de lekkerste zuurvlees klaar (overigens van rundvlees, in weet nl dat het ook vaak van paardenvlees wordt gemaakt)

Lomax123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-25 07:55

Ik ben onmiddellijk weer heel wat jaren geleden geleden naar Limburg terug verhuisd. Inmiddels maak ik zelf de lekkerste zuurvlees klaar (overigens van rundvlees, in weet nl dat het ook vaak van paardenvlees wordt gemaakt)[/quote]

Ik bedoelde; ben inmiddels verhuisd naar Lmburg :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:42

Mijn moeder had een hooft vol grijs haar, maar nog donkere wenkbrauwen.Hoor ik vandaag van mijn vader dat dat door zwart oogpotlood kwam,nooit geweten.